Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Bob :boo: :boo:
1 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Een lap voor Bob, een lap voor Dries, een lap voor Bob, eentje voor Viv, een lap voor Bob, een lap voor Christine en dan nog een serieus grote lap voor Bob.
3 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik denk dat Bob ondertussen wel op zoek moet naar zijn bril, na al die lappen. :D ;)
Maar van mij krijgt hij er nog een paar bij.
Zo ontzettend laag! :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
3 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook van mij een superdikke lap voor Bob (hij zal inderdaad op z'n minst inmiddels last hebben van zijn oren :mrgreen: :lol: )
Een dikke lap voor snotterende Dries (nee meneer de advocaat, die valt niet meer recht te praten :nope: )
Een dikke lap voor Viv (de wereld draait niet alleen maar om jou en je idealen, Viv :nope: )
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Christel schreef: vr 12 jan 2024, 12:14 Een dikke lap voor snotterende Dries
Die was ik nog vergeten! Dat hij nog probeerde zichzelf goed te praten door te zeggen dat het de keuze van Emma was geweest om daar een profiel aan te maken en zich tegen betaling te kijk te zetten. Excuse me???
Dat maakt het goed dat hij dan op de dochter van zijn vriendin zit te geilen en ervoor betaalt?
Dat hij niet haar moeder op de hoogte brengt? Dat hij niet meteen haar profiel blokt?
Dit sloeg echt wel alles in zijn betoog.

En Viv is nog jong, maar ze zou ondertussen moeten weten dat de evenaar niet door haar euhm... lichaam loopt.
Ze verkoopt inderdaad brol. Leuke hobby als je daarvan houdt, maar dat gaat Vita echt niet redden.
Dat zou ze dus beter thuis doen en alle uren dat ze zit te prutsen, aftrekken van haar zogezegd gewerkte tijd.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ook wel een veegje voor Thilly. Waarom licht ze haar Zus niet in over Emma, dat zij wel contact heeft gehad. Dat zou al heel wat van de bezorgdheid van Judith wegnemen. Maar neen, madam geniet weer van: ikke wel en zij niet!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef: vr 12 jan 2024, 17:44 Ook wel een veegje voor Thilly. Waarom licht ze haar Zus niet in over Emma, dat zij wel contact heeft gehad. Dat zou al heel wat van de bezorgdheid van Judith wegnemen. Maar neen, madam geniet weer van: ikke wel en zij niet!
Dat heb ik ook al gedacht. Van de andere kant zou Judith zich waarschijnlijk wel heel rot voelen als ze erachter zou komen dat Emma de telefoontjes van Thilly wel gewoon beantwoord en die van haar niet. Vooralsnog ben ik dus nog voorzichtig met m'n lappen :angel: :mrgreen: :lol:

Verder een lap voor Frank die Simonne als een soort vervelende huishoudster de kamer uit joeg met haar stofzuiger.
Een lap voor Simonne voor haar getreutel met haar "gezond ontbijtje" en die bewuste stofzuiger, voor haar eeuwige zure gezicht en haar gedwee luisteren naar die hork van een man van haar. Als het leven met die lompe boer je niet bevalt Simonneke, zet er dan in vredesnaam eindelijk eens een punt achter :roll:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Christel schreef: za 13 jan 2024, 08:02 Vooralsnog ben ik dus nog voorzichtig met m'n lappen
daarom was het van mijn kant ook maar een voorzichtig veegje :D :D

Ook Frank en toch ook z'n drinkebroer vriend Eddy. Natuurlijk pept hij Frank op, je kunt daar niks op tegen hebben. Maat er zijn grenzen. Toon toch een beetje respect voor het huis waar je je in bevindt en vooral in dat geval voor Simonne. Meneer komt daar binnen en gaat precies meteen de boel daar overnemen. En Frank....blijft Frank en is totaal onrespectloos naar Simonne toe! Goede raad Simonne: pak wat spullen bij elkaar en laat die 2 in hun sop koken. Het zal niet lang duren voor er weer een kink in de kabel komt en ze in hun viezigheid vergaan!
3 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

daffy duck schreef: vr 12 jan 2024, 17:44 veegje voor Thilly. Waarom licht ze haar Zus niet in over Emma, dat zij wel contact heeft gehad.
Wellicht omdat dat het vertrouwen zou breken en dan niemand nog Emma kan bereiken. Dit zal waarschijnlijk zelfs op vraag van Emma zelf zijn. Leuk is dat allemaal niet natuurlijk maar ik snap het ergens wel dat je eerder tegen iemand anders je hart lucht dan tegen je moeder. Emma zal zich ook wel schuldig voelen want zij heeft Dries WEL direct geblokkeerd toen het uitkwam. Dus idd maar een voorzichtig tikje voor Thilly maar wel een hele mand voor Dries die weer van "boehoehoe ik weet het niet boehoehoe het was spannend" zat te snotteren bij Tamara.
En weeral de overschot van de mand voor Bob die eindelijk door de mand valt bij Christine. Als ze het nu nog niet doorheeft wat zijn bedoeling is zal ik haar bij gebrek aan lappen over mijn knie leggen en een pets op de blote poep geven.
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

heidiw schreef: za 13 jan 2024, 13:23 ik snap het ergens wel dat je eerder tegen iemand anders je hart lucht dan tegen je moeder.
Dat dacht ik ook - en ergens is Thilly ook veel ruimdenkender dan Judith, zeker ook omdat het niet over haar dochter gaat.
Dus dat Emma wel haar verhaal gedaan heeft tegen haar tante maar (nog) niet tegen haar moeder, begrijp ik ook wel.
0 x
Jules Larocca
Nog geen rang
x 14
x 20

Bericht door Jules Larocca »

satine schreef: za 13 jan 2024, 13:39 Dat dacht ik ook - en ergens is Thilly ook veel ruimdenkender dan Judith, zeker ook omdat het niet over haar dochter gaat.
Thilly heeft wèl een sterke band met Emma, en hoewel ze inderdaad ruimdenkender is, is volgens haar hier toch de lijn ver overschreden, zie maar haar reactie tegenover Dries.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Haar reactie tegenover Dries zegt niks over hoe ze tegenover Emma staat. Dat weten we niet.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Emma voor de onrespectvolle, onbeschaamde, hautaine behandeling van haar mama, zoals ze haar daar bijna omverliep. Een sorry is blijkbaar niet meer nodig.🤨 Ook omdat ze haar job als de meest normale vindt. 🤓

En dan Tilly die zich koestert in haar rol van begrijpende, meelevende en alwetende reizende tante.😌 Hoe onrespectvol tegenover Judith die er als een vogel zonder kop bijstond. 🥹Terwijl zij wel de cleverste is van de hele hoop !
4 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Emma, Thilly, nul respect voor Judith. En Bob om nu ook Leo in zijn spelletjes te betrekken
2 x
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 110
x 27

Bericht door Trouwe kijker »

Dieter omwille van zijn zelfingenomenheid. Elke misdaad schuift hij in de nek van Vince. Verder kijken dan zijn neus lang is kan Dieter blijkbaar niet.
1 x
Plaats reactie