Dat Vic en Yasmine sowieso een kamer delen als Vic niet bij Femke is?
En nu zou Vicky ineens Ilias ook nog meenemen?

Ik weet dat geld, tijd en ruimte in Thuis heel rekbare begrippen zijn, maar dit vind ik toch opmerkelijk.
Is dat niet het gewone leven? Je zegt, gelukkig koppel, zelfs met een gelukkig koppel zal er wel ergens iets zijn hoor, wil niet zeggen dat je buren bv het gelukkigste koppel uitzien, dat die ook eens geen ruzie maken.johan1969 schreef: za 25 nov 2023, 09:24 Iets anders : ik vind het wel straf dat er in Thuis geen enkel gelukkig koppel is wat al langere tijd samen is. Ieder koppel heeft wel problemen. Frank en Simonne zijn enkel samen uit gewoonte. Tom en Karin zie ik ook nog uit mekaar gaan. Adil en Christine blijven wel samen maar maken wel heel veel ruzie over mekaars werkuren ... Tim en Sam hebben een goeie relatie maar Tim ligt wel serieus onder de sloef. En of Judith en Dries nu samen zijn of niet, dat is me ook niet duidelijk. Peter en Vicky zijn te verschillend en zo samenhokken met veel kleine kinderen is toch ook niet alles me dunkt. Verder komt Vicky nog altijd goed overeen met Vince.
Dat zijn dan feitelijk koppels die leven als broer en zuster.Nicolaske schreef: di 28 nov 2023, 05:19 Ik denk dat er wel een heel pak mensen zijn die van een gelukkige relatie naar een gewoonterelatie evolueren, waar je eigenlijk uit gewoonte nog samenblijft zonder dat er nog enige passie overblijft.