Dieter van Aert (Raf Jansen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Te gek voor woorden ...
1 x
jeff
Nog geen rang
x 48

Bericht door jeff »

Dieters houding tegenover Vince is misschien wel een karikatuur van een bevooroordeelde flik. Maar wellicht lopen er in de echte flikkenwereld ook zo'n types rond. Door het zo extra in de verf te zetten, maken de makers van Thuis duidelijk dat zo'n houding als flik echt niet ok is.
1 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Wat een verschrikking is hij geworden de laatste paar maanden. Je zou nog bijna gaan denken dat de reden dat Vince zolang vast heeft gezeten, is omdat hij alles wat heeft aangedikt toendertijd. En in plaats van Ilias wat te bedaren , stookt hij hem rustig verder op, wat een geweldige nonkel toch :thumbdown:

Verachtelijk en vooral heel kinderachtig bezig, Dieter!
2 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Woont daar heel voordelig (zo niet gratis?) op de Withoeve dankzij Femke en vindt het gepast dat hij haar de les gaat lezen wie ze wel of niet mag ontvangen in haar eigen privé-omgeving. Hum - wie denkt hij wel dat hij is ?

Mag trouwens blij zijn dat Vince het altijd maar weer zo zo laat, want anders had hij al lang een klacht aan zijn been.
4 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik denk dat Dieter van geluk mag spreken dat Vince in een barrel verblijft en voor Femke werkt.
Uiteindelijk weet Vince niet hoe de vork daar aan de steel zit, als Femke de kant van Dieter kiest, is hij misschien wel zijn job en zijn woonst kwijt.
Maar Dieter mag gaan inbinden, want zijn gedrag is echt wel buiten alle proportie.
En dat voor een bijna-hoofdinspecteur! :roll:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Idd heel gestoord dat Dieter die er gratis woont of huurt, aan eigenaar Femke gaat vertellen wie ze thuis als bezoek ontvangt ! Gelukkig heeft Nancy voor die ene keer wel gezond verstand !
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Ik denk niet dat verhuizen de oplossing is die "poeske" voor ogen had :nope:
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik denk ook niet dat Sam en Tim staan te juichen bij de gedachte aan hun onverwachte logé. :mrgreen:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

heidiw schreef: vr 20 jan 2023, 20:40 Ik denk niet dat verhuizen de oplossing is die "poeske" voor ogen had
neen, denk ik ook niet. en toch wel erg kortzichtig van Dieter om zo te handelen. Geen voorbeeld van een superflik die normaal toch ook moet in staat zijn om huiselijke problemen logisch op te lossen. Als dat de raad zou zijn die hij zou geven bij een tussenkomst van huiselijke problemen, amai m'n ratje! :crazy:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik ben geen psychiater, maar Dieter heeft misschien toch iets overgehouden van dat drama met Chris. Hij was toch altijd een vrij onverstoorbaar mens. Rustig en bedaard. Als je hem nu bezig ziet en hoort is daar niet veel meer van over. En het wordt steeds erger.
Maar helaas kan zoiets in Thuis zomaar gebeuren
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

satine schreef: vr 20 jan 2023, 22:09 Ik denk ook niet dat Sam en Tim staan te juichen bij de gedachte aan hun onverwachte logé.
Nu Joren er weg is, is er weer een kamer vrij :-). Kunnen ze samen naar t werk rijden :-)
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik snap Dieter ergens wel, waarom moet Nancy daar per se wonen ? Om dicht bij haar dochter te zijn ? Die is oud genoeg. En haar enige taxi is ook niet echt verbonden met de Withoeve.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

johan1969 schreef: zo 22 jan 2023, 00:37 Ik snap Dieter ergens wel, waarom moet Nancy daar per se wonen ?
Ik kan wel wat redenen bedenken hoor. Omdat ze dan dichtbij haar kleinzoon Vic is, bijvoorbeeld. Omdat ze dan haar alleenstaande dochter met kind een handje kan toesteken als dat nodig mocht zijn. En omgekeerd Femke Britt altijd wel kan steunen als dat nodig is. Omdat ze in de Withoeve in ruil om af en toe te helpen wellicht amper iets moet betalen en dat altijd meegenomen is in moeilijke tijden. Omdat Dieter vaak 's avonds en 's nachts werkt en ze dus ook op dat moment desgewenst wat gezelschap heeft. Enzovoort enzovoort...
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Klopt, maar ze kan ook in de buurt gaan wonen he. Voor Dieter is heel de situatie niet plezant (zeker niet als Femke iets met Vince begint), dat moet ze toch ook snappen he ?
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Hij zou normaal toch oud genoeg moeten zijn om zich een beetje eroverheen te zetten. Met steeds dat kinderachtige gedram dat "Vince niet te vertrouwen is" en dan nog boos worden als iemand er tegen ingaat, nog zoiets kinderachtig, gaat hij het zichzelf moeilijk maken. Moeilijker dan het had kunnen zijn. Dat hij eerst maar eens kalm reageert als het over Vince gaat, en vooral ook niet wegvlucht omdat hij hem niet wilt tegenkomen.
0 x
Plaats reactie