Dieter van Aert (Raf Jansen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
-
- Nog geen rang
- x 48
Dieters houding tegenover Vince is misschien wel een karikatuur van een bevooroordeelde flik. Maar wellicht lopen er in de echte flikkenwereld ook zo'n types rond. Door het zo extra in de verf te zetten, maken de makers van Thuis duidelijk dat zo'n houding als flik echt niet ok is.
1 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Wat een verschrikking is hij geworden de laatste paar maanden. Je zou nog bijna gaan denken dat de reden dat Vince zolang vast heeft gezeten, is omdat hij alles wat heeft aangedikt toendertijd. En in plaats van Ilias wat te bedaren , stookt hij hem rustig verder op, wat een geweldige nonkel toch
Verachtelijk en vooral heel kinderachtig bezig, Dieter!

Verachtelijk en vooral heel kinderachtig bezig, Dieter!
2 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Woont daar heel voordelig (zo niet gratis?) op de Withoeve dankzij Femke en vindt het gepast dat hij haar de les gaat lezen wie ze wel of niet mag ontvangen in haar eigen privé-omgeving. Hum - wie denkt hij wel dat hij is ?
Mag trouwens blij zijn dat Vince het altijd maar weer zo zo laat, want anders had hij al lang een klacht aan zijn been.
Mag trouwens blij zijn dat Vince het altijd maar weer zo zo laat, want anders had hij al lang een klacht aan zijn been.
4 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik denk dat Dieter van geluk mag spreken dat Vince in een barrel verblijft en voor Femke werkt.
Uiteindelijk weet Vince niet hoe de vork daar aan de steel zit, als Femke de kant van Dieter kiest, is hij misschien wel zijn job en zijn woonst kwijt.
Maar Dieter mag gaan inbinden, want zijn gedrag is echt wel buiten alle proportie.
En dat voor een bijna-hoofdinspecteur!
Uiteindelijk weet Vince niet hoe de vork daar aan de steel zit, als Femke de kant van Dieter kiest, is hij misschien wel zijn job en zijn woonst kwijt.
Maar Dieter mag gaan inbinden, want zijn gedrag is echt wel buiten alle proportie.
En dat voor een bijna-hoofdinspecteur!

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Idd heel gestoord dat Dieter die er gratis woont of huurt, aan eigenaar Femke gaat vertellen wie ze thuis als bezoek ontvangt ! Gelukkig heeft Nancy voor die ene keer wel gezond verstand !
1 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ik denk niet dat verhuizen de oplossing is die "poeske" voor ogen had 

1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik denk ook niet dat Sam en Tim staan te juichen bij de gedachte aan hun onverwachte logé. 

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
neen, denk ik ook niet. en toch wel erg kortzichtig van Dieter om zo te handelen. Geen voorbeeld van een superflik die normaal toch ook moet in staat zijn om huiselijke problemen logisch op te lossen. Als dat de raad zou zijn die hij zou geven bij een tussenkomst van huiselijke problemen, amai m'n ratje!heidiw schreef: vr 20 jan 2023, 20:40 Ik denk niet dat verhuizen de oplossing is die "poeske" voor ogen had

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik ben geen psychiater, maar Dieter heeft misschien toch iets overgehouden van dat drama met Chris. Hij was toch altijd een vrij onverstoorbaar mens. Rustig en bedaard. Als je hem nu bezig ziet en hoort is daar niet veel meer van over. En het wordt steeds erger.
Maar helaas kan zoiets in Thuis zomaar gebeuren
Maar helaas kan zoiets in Thuis zomaar gebeuren
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Nu Joren er weg is, is er weer een kamer vrijsatine schreef: vr 20 jan 2023, 22:09 Ik denk ook niet dat Sam en Tim staan te juichen bij de gedachte aan hun onverwachte logé.

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik snap Dieter ergens wel, waarom moet Nancy daar per se wonen ? Om dicht bij haar dochter te zijn ? Die is oud genoeg. En haar enige taxi is ook niet echt verbonden met de Withoeve.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik kan wel wat redenen bedenken hoor. Omdat ze dan dichtbij haar kleinzoon Vic is, bijvoorbeeld. Omdat ze dan haar alleenstaande dochter met kind een handje kan toesteken als dat nodig mocht zijn. En omgekeerd Femke Britt altijd wel kan steunen als dat nodig is. Omdat ze in de Withoeve in ruil om af en toe te helpen wellicht amper iets moet betalen en dat altijd meegenomen is in moeilijke tijden. Omdat Dieter vaak 's avonds en 's nachts werkt en ze dus ook op dat moment desgewenst wat gezelschap heeft. Enzovoort enzovoort...johan1969 schreef: zo 22 jan 2023, 00:37 Ik snap Dieter ergens wel, waarom moet Nancy daar per se wonen ?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Klopt, maar ze kan ook in de buurt gaan wonen he. Voor Dieter is heel de situatie niet plezant (zeker niet als Femke iets met Vince begint), dat moet ze toch ook snappen he ?
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Hij zou normaal toch oud genoeg moeten zijn om zich een beetje eroverheen te zetten. Met steeds dat kinderachtige gedram dat "Vince niet te vertrouwen is" en dan nog boos worden als iemand er tegen ingaat, nog zoiets kinderachtig, gaat hij het zichzelf moeilijk maken. Moeilijker dan het had kunnen zijn. Dat hij eerst maar eens kalm reageert als het over Vince gaat, en vooral ook niet wegvlucht omdat hij hem niet wilt tegenkomen.
0 x