Tiboko schreef: do 03 nov 2022, 21:37
Marianne zou zich beter met haar flutboeken beeig houden en het serieuze werk aan Dries, Tom én Peter overlaten.
Hoewel Marianne het allesbehalve handig aanpakt en waarschijnlijk ook niet met haar opname gedraaid komt zoals zij en Robin het bedacht hebben, heb ik hier toch wel wat moeite mee...
Het is dat zij zich dat gedoe tussen Alexander en Dries zo aantrekt en ermee aan de slag gegaan is, want zowel Peter als Tom schoten toch maar moeilijk in gang als het op het verdedigen van hun collega aankwam.
Tom heeft eerst zelfs nog alle mogelijke moeite gedaan om toch weer in een goed blaadje te komen bij die hautaine, brallerige racist.
Dus goede manier of niet, en of ze zich nou wel of niet met "serieuze dingen" bezig kan houden wat dit betreft of niet; Marianne heeft iig wel laten zien dat ze meer inlevingsvermogen heeft, én meer "ballen aan haar lijf", dan haar kruiperige zoon. Sorry dat ik het zeg...
Ik hoop maar dat ze het zich niet gaat beklagen dat zij wél haar nek uitgestoken heeft om Dries te helpen...