Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Maar wat ik dan vreemd vond : Marianne zegt dat haar grote liefde 50 jaar geleden was en dat ze toen 18 jaar was. Maw, dan zou ze nog maar 68 jaar zijn en ik die dacht dat Tom vorig seizoen ergens 50 geworden was en dan is er nog Ann, die ouder is dan Tom.
Ik was ook ontgoocheld over die "prins" alhoewel dat geen prins moet zijn in de letterlijke zin van het woord. Het is misschien mijnheer X Deprins
martha schreef: vr 06 mei 2022, 15:18
Ik was ook ontgoocheld over die "prins"
Interessanter wordt het als je het hersenspinsel volgt: misschien had ze wel een kind met die prins ( Tom of Ann). Dan worden die van koninklijke afkomst met wat lichtblauw bloed in hun aderen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Marianne zwanger op haar 17de? Dat zou niet bij papa de Rechter in de smaak gevallen zijn denk ik.
Dames van goeden huize deden zoiets toch niet in de jaren 60?
Ik denk niet dat de dochter van 'papa Rechter' veel kans kreeg om op die manier met een jongeman alleen te zijn.
Maar het is wel Marianne natuurlijk, die deed waarschijnlijk toen al altijd haar eigen goesting.
martha schreef: vr 06 mei 2022, 15:18
Marianne zegt dat haar grote liefde 50 jaar geleden was en dat ze toen 18 jaar was. Maw, dan zou ze nog maar 68 jaar zijn
Ik kan me nog herinneren dat in Thuis expliciet gezegd werd dat het om Marianne's 70e verjaardag ging, toen ze die met de hele familie en William vierde. En dat is toch al een jaar of 2-3 geleden geloof ik.
Dus ofwel is Marianne niet heel goed in tellen, ofwel rammelen die memoires nogal qua tijdsindeling
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Marianne is altijd tot i de puntjes verzorgd en gekleed. Heel mooi is dat, maar dat doet me soms vragen: is dit in realiteit ook zo. Kan je zo in je eigen huis altijd rondlopen en voel je je hierbij dan ook ontspannen, goed, relaxed,...?
0 x
Wat een topwijf is Marianne toch! Die heeft meer ballen dan de halve mannelijke cast het was al heel duidelijk toen ze assistentie van Robin vroeg wat ze van plan was
Clever gezien van Marianne, zo verzamel je dus getuigenis voor Dries! Een zatte rechter in de val lokken. En die is zo vol van zichzelf in dronken toestand dat hij zich laat gaan en z'n ware aard toont. Tom zal blij zijn met die getuigenis! Dat etentje was blijkbaar geen zo'n goed idee van Karen, maar nu krijgt het een andere wending.
0 x
Marianne heeft Alexander inderdaad heel mooi en subtiel uit zijn tent gelokt.
Alleen jammer dat ze op geen enkel moment zijn naam genoemd heeft - dus of dit op welke manier als 'bewijs' kan dienen, betwijfel ik.
Misschien dat Tom Alexander daar op 1 of andere manier mee onder druk kan zetten, maar voor een rechtbank...?
nounake schreef: do 03 nov 2022, 11:19
dacht ook dat zo'n opname geen echt bewijs kan zijn
Jawel hoor. Je mag je eigen gesprekken opnemen zonder medeweten van de andere partij en dat wordt in veel gevallen als bewijs aanvaard. Let wel: je EIGEN gesprekken, er mogen geen derden bij betrokken zijn.