Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad. Hij lijkt ook niet te denken aan het feit dat hij Karin al maanden aan alle kanten laat merken dat ze voor hem eigenlijk niet zo heel belangrijk is, als alleen als bijslaap en onderdak. Je (ook nog twijfelachtige) vriend verkiezen boven alles en iedereen, schept niet bepaald vertrouwen en een band tussen partners.
Maar ja...Tom en zelfreflectie... ? :problem: :nope:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Precies!
Tom is zo blij met het feit dat zijn (enige!) vriend hem niet meer met de rug aankijkt zoals die vroeger een tijdje deed, dat alle rest moet wijken.
Hij ontsloeg zelfs zijn eigen vriendin omdat 'de vriend' zich niet op haar gemak voelde bij haar.
En Karin is zeker geen heilige, verre van. Maar als je van je eigen geliefde geen aandacht krijgt, is het niet abnormaal dat je die van een ander wel apprecieert.
Ook al zit je er helemaal naast wat betreft van wie die aandacht komt.
Maar dat ziet Tom inderdaad niet.
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

In alle eerlijkheid snap ik heel de relatie tussen die 2 al een hele tijd niet meer. Alsof ze allebei totaal niet aan kunnen geven wat ze van de ander vinden en/of verwachten. Verwachtingen die voor de meeste "normale" mensen dan ook nog eens volkomen logisch zouden zijn.
Dat Tom nu boos is, vind ik dus ook verbijsterend, maar tegelijkertijd helemaal begrijpelijk als je ziet hoe ze al een hele tijd met elkaar omgaan. Ze lijken maar 1 raakvlak te hebben, en dat is sex. Want wat er ook gebeurt, hoe kwaad of teleurgesteld ze ook zijn in elkaar of worden door elkaar, uiteindelijk koelt het zonder blazen, krijgen we weer wat hitsige toestanden te zien tussen die 2, en het conflict is weer van de baan. :crazy:

Ik ben wel benieuwd of daar nu eindelijk ook eens een gevolg aan wordt gegeven, want op deze manier vind ik het eigenlijk maar een belachelijk/irritant koppel. Ik hoop echt dat er eens benoemd wordt waar het aan schort in die relatie, want ik zie op geen enkele manier nog "houden van" tussen die 2, en dat zag ik in het begin - hoe plat hun relatie in eerste instantie ook begonnen is, met het bedrog van Tom tegenover Judith, wel...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Het verwonderde me dat Tom kwaad werd en durfde ingaan tegen Karin.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik weet niet precies hoe lang Tom en Karin samen zijn, maar ik merk toch dat hij haar niet goed kent. Nou is Karin ook geen gemakkelijk mens maar als je daar al zolang mee samen bent moet je toch een beetje weten hoe zij op dingen reageert. Hij komt altijd met dezelfde clichés aanzetten en veel overtuiging zit er ook niet in.
0 x
Reseda
Nog geen rang
x 13
x 26

Bericht door Reseda »

jessie V. schreef: do 08 sep 2022, 11:40 Ik weet niet precies hoe lang Tom en Karin samen zijn, maar ik merk toch dat hij haar niet goed kent. Nou is Karin ook geen gemakkelijk mens maar als je daar al zolang mee samen bent moet je toch een beetje weten hoe zij op dingen reageert. Hij komt altijd met dezelfde clichés aanzetten en veel overtuiging zit er ook niet in.
Ik heb eerlijk gezegd nooit de indruk gehad dat Tom en Karin veel om elkaar geven en eigenlijk niets gemeen hebben, behalve een groot libido. Ofwel zitten ze elkaar op te geilen, ofwel sarcastische opmerkingen te geven, maar echte liefde? Als die er is, dan weten ze het in elk geval goed te verstoppen.
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

Ik weet niet of het ergens al vermeld is, maar wanneer heeft Tom ooit klacht ingediend tegen Judith?

Ik vermoed dat het ergens na de mislukte trouw geweest moet zijn, in de periode dat ze met Ann samenspande en ze onder andere alle meubels door midden zaagden?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Als ik de reacties in het topic van Tom hier nalees, is dat blijkbaar inderdaad gebeurd, in januari 2018
(te vinden op pagina 159)
En in de oude spoilertopics (archief) staat:
Aflevering 4335 - 05.01.2018
Tom wil een klacht indienen bij de politie.

Aflevering 4336 - 08.01.2018
Judith krijgt onverwacht bezoek.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Blijkbaar heeft Tom zich niet goed voorbereid en staat hij daar mooi voor schut !
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

satine schreef: di 13 sep 2022, 15:03 Als ik de reacties in het topic van Tom hier nalees, is dat blijkbaar inderdaad gebeurd, in januari 2018
(te vinden op pagina 159)
En in de oude spoilertopics (archief) staat:
Aflevering 4335 - 05.01.2018
Tom wil een klacht indienen bij de politie.

Aflevering 4336 - 08.01.2018
Judith krijgt onverwacht bezoek.
Inderdaad! In aflevering 4335, net nog eens nagekeken op VRT MAX, probeert Tom Judith te kussen, waarna zij hem hard slaat en krabt (ze zijn al een tijdje uit elkaar). Op dat moment loopt Stan net binnen. En aan het einde van de aflevering dient Tom klacht in bij Tim.

Vraag blijft wat de advocate hiermee wil aantonen: dat Judith een gewelddadig type is? Beetje flauw toch. Maar goed, de klacht is er nu eenmaal, dus het zou raar zijn mocht ze niet gebruikt worden.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Gisteravond had ik het gevoel dat Tom blijkbaar ambities heeft om 'Eikel nummer 4' te worden.
Wat een zielig clubje - en Tom maar blinken omdat hij erbij mocht zijn...
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: wo 19 okt 2022, 13:51 Tom blijkbaar ambities heeft om 'Eikel nummer 4' te worden.
wat een opgeblazen mannetje is dit toch! Hij lijkt blij te zijn met een lekstok dat ze hem voorhouden. Gans dat clubje tezamen is te verderfelijk om dood te nijpen. Zo'n kliekje dat mij doet kotsen!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Een dikke pluim voor Tom :thumbup: Moesten alle ouders daadwerkelijk hun pubers laten boeten en bestraffen (in dit geval moest robin de afwas doen en mocht hij niet naar de fuif) voor de vandalenstreken of andere crapuliteiten die ze uitsteken dan zou de maatschappij veel aangenamer zijn. Want het loopt stilaan de spuigaten uit :silent:
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

martha schreef: za 24 dec 2022, 15:51 Want het loopt stilaan de spuigaten uit
Ja, inderdaad Martha soms is het nog moeilijk te vatten. Robin heeft dit inderdaad als een vandalenstreek gedaan, maar hoe je het ook draait of keert, hij is de oorzaak van al de miserie. Zoveel bepampering als we tegenwoordig zien loopt soms de spuigaten uit en leren de gevolgen dragen van hetgeen je gedaan hebt moet nog altijd prioriteit krijgen in veel gevallen. Anders wordt het echt losbandigheid troef.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Tegenwoordig gaat het zo dat, als je wat hebt uitgespookt op school wat niet deugt, en je daarvoor straf hebt gekregen van de leraar, gaat papa naar school en als de leraar niet oppast kan hij een jens voor zijn hoofd krijgen van pappa.
Tom was wijzer.
1 x
Plaats reactie