Maar ja...Tom en zelfreflectie... ?

Ik heb eerlijk gezegd nooit de indruk gehad dat Tom en Karin veel om elkaar geven en eigenlijk niets gemeen hebben, behalve een groot libido. Ofwel zitten ze elkaar op te geilen, ofwel sarcastische opmerkingen te geven, maar echte liefde? Als die er is, dan weten ze het in elk geval goed te verstoppen.jessie V. schreef: do 08 sep 2022, 11:40 Ik weet niet precies hoe lang Tom en Karin samen zijn, maar ik merk toch dat hij haar niet goed kent. Nou is Karin ook geen gemakkelijk mens maar als je daar al zolang mee samen bent moet je toch een beetje weten hoe zij op dingen reageert. Hij komt altijd met dezelfde clichés aanzetten en veel overtuiging zit er ook niet in.
Aflevering 4335 - 05.01.2018
Tom wil een klacht indienen bij de politie.
Aflevering 4336 - 08.01.2018
Judith krijgt onverwacht bezoek.
Inderdaad! In aflevering 4335, net nog eens nagekeken op VRT MAX, probeert Tom Judith te kussen, waarna zij hem hard slaat en krabt (ze zijn al een tijdje uit elkaar). Op dat moment loopt Stan net binnen. En aan het einde van de aflevering dient Tom klacht in bij Tim.satine schreef: di 13 sep 2022, 15:03 Als ik de reacties in het topic van Tom hier nalees, is dat blijkbaar inderdaad gebeurd, in januari 2018
(te vinden op pagina 159)
En in de oude spoilertopics (archief) staat:
Aflevering 4335 - 05.01.2018
Tom wil een klacht indienen bij de politie.
Aflevering 4336 - 08.01.2018
Judith krijgt onverwacht bezoek.
wat een opgeblazen mannetje is dit toch! Hij lijkt blij te zijn met een lekstok dat ze hem voorhouden. Gans dat clubje tezamen is te verderfelijk om dood te nijpen. Zo'n kliekje dat mij doet kotsen!
Ja, inderdaad Martha soms is het nog moeilijk te vatten. Robin heeft dit inderdaad als een vandalenstreek gedaan, maar hoe je het ook draait of keert, hij is de oorzaak van al de miserie. Zoveel bepampering als we tegenwoordig zien loopt soms de spuigaten uit en leren de gevolgen dragen van hetgeen je gedaan hebt moet nog altijd prioriteit krijgen in veel gevallen. Anders wordt het echt losbandigheid troef.