Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Tiboko schreef: zo 24 apr 2022, 14:20 En die geheime liefde, wedden dat het Frank was
Frank?! :wtf:

Waarom denk je dat het Frank was?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Kiki_Dee schreef: zo 24 apr 2022, 17:38 Frank?! :wtf:

Waarom denk je dat het Frank was?
Mja, hoewel ik na de onthulling dat Walter zaliger vroeger Tania verkracht heeft, niet meer echt opkijk van onthullingen in Thuis, moet ik toch ook zeggen dat ik me Frank en Marianne heeeel moeilijk voor kan stellen :lol: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 53
x 86

Bericht door catherine »

Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat het Frank was… Frank en Madam Toertjes, allé nee.

Langs de andere kant, wie dan wel? Het moet al een Thuis-personage zijn, en volgens het artikel gaat het ‘een schokgolf geven door heel het land’. Dan moet het al bijna een actief personage zijn, en met het schuinsmarcheren van Simonne zou een oude affaire met Frank nu wel wat geven natuurlijk. Hoewel quasi ondenkbaar.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Niet vergeten dat Frank toen best nog wel een attractief ventje was, zo met zijn leren vest. Allez - denk ik als ik zo eens een oude aflevering op Youtube kon terugvinden. En zoals alle dames in Thuis lustte Marianne ook wel een groen blaadje, zeker toen ze lange tijd alleen was (zat Walter niet voor lange tijd aan zee of zoiets). Maar stel je voor, Frank de vader van Tom :smile:

In ieder geval kan je het eerste hoofdstuk van het boek online lezen, op de website van de VRT. Begint in de lagere school, met het opvoeren van Romeo & Julia :dance:

https://www.vrt.be/vrtnu/artikels/2022/ ... n-verhaal/
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 53
x 86

Bericht door catherine »

@Tiboko
Dat één van haar kinderen mogelijk een andere biologische vader dan Walter zou kunnen hebben daar heb ik ook al aan gedacht. Maar dat maak je dan niet plots publiek bekend in een boek voor de hele wereld. Dat vertel je dan eerst aan die zoon of dochter.

Soit, in Thuis is alles mogelijk, aannemelijk of niet. En er is een ontzettende inteelt qua relaties, altijd geweest. Wie heeft nog niet met wie gedaan…. (Vooral uit praktische overwegingen, all in the family :lol: )

Wait and see
Laatst gewijzigd door catherine op di 26 apr 2022, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: di 26 apr 2022, 17:35 En zoals alle dames in Thuis lustte Marianne ook wel een groen blaadje, zeker toen ze lange tijd alleen was (zat Walter niet voor lange tijd aan zee of zoiets).
Nee, Marianne zat aan zee terwijl Walter in het doktershuis woonde. :)
En Marianne heeft destijds ook gewoon gezegd dat ze aan zee een partner had. Dat was geen geheim, en ook geen bekend Thuis-personage. Er is ook nooit gezegd dat die man jonger was dan Marianne, trouwens. Dus geen groen blaadje :razz:
Ik geloof dat Walter-Frans haar enige echt jongere partner was, en daar had Marianne zelf best wel een beetje moeite mee.

Maar goed, toen Walter vlak voor zijn dood toegaf dat hij het wel leuk gehad had met Rosa, maar dat er iets ontbrak vergeleken met zijn relatie met Marianne, zei Marianne tegen Walter precies hetzelfde over haar partner aan zee. Walter was dus ook volledig op de hoogte van die relatie, en Tom was meer bij Marianne in Knokke te vinden dan bij zijn vader thuis, dus die zou dat ook geweten hebben. :)

Ik kan me bovendien ook niet voorstellen dat Marianne haar "vuile was" buiten zou hangen in een boek. Iemand die altijd zo krampachtig de schone schijn heeft opgehouden, doet zoiets toch niet? :-?
Dat Tom ineens een andere vader zou hebben zou ook maar vreemd zijn, aangezien ze er in de eerste seizoenen op hamerden dat hij zoveel op Walter leek toen hij jong was...

En wat Frank betreft; hij en Marianne zijn altijd als water en vuur geweest. Het is pas de laatste jaren dat het er iets vriendelijker aan toe gaat, maar ze had voorheen echt een schurfthekel aan die man. Niet in het minst om wat hij beste vriendin Jenny had aangedaan.
Ik kan me echt met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat die 2 ooit ook maar spontaan een vriendelijk woord met elkaar gewisseld hebben vroeger, laat staan een scharrel gehad :nope: :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Plus dat Frank niks van Marianne moest hebben want zij was voor hem een chi chi madam waar hij een grondige hekel aan had.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Of het is misschien den Eddy ? :lol: :lol:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

martha schreef: do 28 apr 2022, 16:06 Of het is misschien den Eddy ?
👍 goed idee! De puntzak en de blauwe spoeling!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

Misschien is het Luc :lol: , dan moet Marianne hem ergens tegengekomen zijn tijdens een vakantie in Amerika zo'n 30/40 jaar geleden?
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 53
x 86

Bericht door catherine »

Maar welke onthulde liefde zou dan een ‘schokgolf door heel het land’ kunnen geven? Prins Laurent!!! :lol: :dance: 8)
0 x
PieterVdG
Nog geen rang
x 1

Bericht door PieterVdG »

Zal wel Stefaan de decaan zijn, hé. Volledig haar type! Er is de bewezen genetische band tussen Xander, Tom en Ann. Tom en Ann dus buiten Walters medeweten om verwekt door hem bij Marianne en twintig jaar later bij het observeren van zijn zoon/surfboy Tom destijds aan zee Karin Baert-gewijs in de ban geraakt van zijn beste vriendin Tania en uiteraard verkracht, want zo ging dat Johan Derksen-gewijs gewoon in die tijd. En zo wordt de naam van Walter/Rik Andries toch nog gezuiverd. Iedereen blij! :D
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

PieterVdG schreef: vr 29 apr 2022, 11:30 En zo wordt de naam van Walter/Rik Andries toch nog gezuiverd.
Alsof Marianne die door het uitlekken van de Walter-schande heel haar gezin zag uit elkaar vallen (Ann die wegvluchtte etc) zedig de lippen op elkaar had gehouden om die idioot van een decaan te beschermen? Dacht het niet.
0 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

PieterVdG schreef: vr 29 apr 2022, 11:30 Zal wel Stefaan de decaan zijn, hé.
Aparte gedachtengang.
Vooral omdat Ann geboren is in 1968.
Dan was Stefaan er wel heel vroeg bij.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Ik hoop vooral dat men als kijker op de eerste rij mogen zitten bij de onthulling van het geheim van Marianne, nu vrijdag bij de boekvoorstelling in de withoeve. Want als dat boek effectief in de boekhandel zal liggen zal er direct op sociale en andere media er wel één iemand zijn die als eerste zal uitkraaien.

En wat met Dirk ? Zou die de jeugdliefde van Marianne kunnen zijn ? :denk: Frank heeft indertijd "liefdesbrieven" gevonden waarvan Marianne zei dat ze van Walter waren maar toch :denk:
0 x
Plaats reactie