Tiboko schreef: di 26 apr 2022, 17:35
En zoals alle dames in Thuis lustte Marianne ook wel een groen blaadje, zeker toen ze lange tijd alleen was (zat Walter niet voor lange tijd aan zee of zoiets).
Nee, Marianne zat aan zee terwijl Walter in het doktershuis woonde.
En Marianne heeft destijds ook gewoon gezegd dat ze aan zee een partner had. Dat was geen geheim, en ook geen bekend Thuis-personage. Er is ook nooit gezegd dat die man jonger was dan Marianne, trouwens. Dus geen groen blaadje
Ik geloof dat Walter-Frans haar enige echt jongere partner was, en daar had Marianne zelf best wel een beetje moeite mee.
Maar goed, toen Walter vlak voor zijn dood toegaf dat hij het wel leuk gehad had met Rosa, maar dat er iets ontbrak vergeleken met zijn relatie met Marianne, zei Marianne tegen Walter precies hetzelfde over haar partner aan zee. Walter was dus ook volledig op de hoogte van die relatie, en Tom was meer bij Marianne in Knokke te vinden dan bij zijn vader thuis, dus die zou dat ook geweten hebben.
Ik kan me bovendien ook niet voorstellen dat Marianne haar "vuile was" buiten zou hangen in een boek. Iemand die altijd zo krampachtig de schone schijn heeft opgehouden, doet zoiets toch niet?
Dat Tom ineens een andere vader zou hebben zou ook maar vreemd zijn, aangezien ze er in de eerste seizoenen op hamerden dat hij zoveel op Walter leek toen hij jong was...
En wat Frank betreft; hij en Marianne zijn altijd als water en vuur geweest. Het is pas de laatste jaren dat het er iets vriendelijker aan toe gaat, maar ze had voorheen echt een schurfthekel aan die man. Niet in het minst om wat hij beste vriendin Jenny had aangedaan.
Ik kan me echt met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat die 2 ooit ook maar spontaan een vriendelijk woord met elkaar gewisseld hebben vroeger, laat staan een scharrel gehad