Niels LeGrand (Wannes Lacroix)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

satine schreef: za 04 dec 2021, 10:28 de kans dat Joren en Niels vroeg of laat aan elkaar gekoppeld worden, is groot
Dat staat in de sterren geschreven. Dat zal vonken geven als Stanneman terugkomt uit Mali (of zat hij ergens anders?)
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Kiki_Dee schreef: vr 10 dec 2021, 11:11 Dat staat in de sterren geschreven. Dat zal vonken geven als Stanneman terugkomt uit Mali (of zat hij ergens anders?)
Jub, die zat in Mali. En ik heb een groot vermoeden dat dat de hele opzet zal zijn, dat Joren tussen twee liefdes zal moeten kiezen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Gesteld dat Stan nog terugkomt natuurlijk - Judith houdt met die mogelijkheid alvast niet veel rekening. :eh:

Maar Niels, ik had met hem te doen toen Lowie blijkbaar in een veel betere schuif lag dan hij.
Ik vond dat hele 'etentje' maar een kille bedoening.
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

satine schreef: zo 12 dec 2021, 09:58 Maar Niels, ik had met hem te doen toen Lowie blijkbaar in een veel betere schuif lag dan hij.
Ik vond dat hele 'etentje' maar een kille bedoening.
Klagen over je kinderen is één ding. Maar over hen roddelen alsof ze er niet bij staan is wel van een heel ander caliber. Wanneer gaat die decaan eens inzien dat Niels zijn capaciteiten wellicht ergens helemaal anders liggen? Het is echt het schoolvoorbeeld van de "Ik wil dat je gelukkig bent als het maar onder mijn voorwaarden is" ouder. Die knul heeft dringend een positief rolmodel nodig, anders zie ik hem niet zo gauw wat ontdooien.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

ThuisStan123 schreef: zo 12 dec 2021, 10:35 Wanneer gaat die decaan eens inzien dat Niels zijn capaciteiten wellicht ergens helemaal anders liggen?
wel povertjes natuurlijk voor een decaan die toch verondersteld wordt om zoveel jonge mensen goede raad en positieve vibes mee te geven. Die 2 hebben elkaar gevonden: hij maar zeuren over Niels en Nora over Zihame! Je zult maar zulke ouders hebben die je de ganse tijd op je tenen laten staan. Omdat hun wensen zouden vervuld geraken!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Ben benieuwd of Niels zijn lief even snel zal vergeven als Nora haar echtgenoot.

Het minste dat we kunnen zeggen is dat hij de jongste tijd veel te verwerken kreeg. Die gaybashing, zijn vader en diens stalking en nu ook nog dit. Geen wonder dat hij boos werd gisteren toen Dries wéér over Silke begon.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vroeg me af waar Dries zich mee bemoeide, t is niet dat ze familie of close vrienden zijn.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ze wonen onder hetzelfde dak.
En moet je familie of een close friend zijn om te proberen iemand goede raad te geven? :denk:
Dan had Waldek zich ook niet mogen moeien?
Want dat is ook 'maar' een collega van Niels.

Ik vind het juist mooi dat ze op zijn minst proberen Niels een beetje te ondersteunen, zodat hij niet het gevoel heeft dat hij overal alleen voorstaat en in een tunnelvisie belandt.
Hij heeft het heel moeilijk momenteel, hij kan goede raad echt wel gebruiken momenteel, ook al kwam die van Dries niet op het goeie moment, maar dat kon die niet weten.
Want aan zijn familie heeft Niels nu niets, en met zijn enige close friend wil hij momenteel niets te maken hebben.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vond dat Dries nogal belerend en uit de hoogte overkwam.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ik vind het wel lief van Niels dat hij zijn zus zo onder zijn vleugels nam.
Ik ben niet Silkes grootste fan, maar ze was verliefd, is nog jong en heeft haar mama al vroeg moeten missen.
Ik kan me dus wel voorstellen dat ze zich momenteel heel alleen voelt en uitgespuwd door iedereen.
Pluim voor Niels, wat mij betreft.
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik geloof nooit dat Niels veel vreemdgaat met anonieme mannen, daar is hij veel te braaf voor. Als je hem ziet, zit hij achter de boeken. Het kan wel zijn dat hij nog niet klaar is om met Joren samen te wonen maar ze zitten dan ook in n andere levensfase.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

johan1969 schreef: di 20 jun 2023, 11:32 Ik geloof nooit dat Niels veel vreemdgaat met anonieme mannen, daar is hij veel te braaf voor. Als je hem ziet, zit hij achter de boeken. Het kan wel zijn dat hij nog niet klaar is om met Joren samen te wonen maar ze zitten dan ook in n andere levensfase
Tim heeft wel gezegd dat zijn alibi klopt, dus ik vermoed dat ze die andere kerel hebben ondervraagd
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Ik zou ook niet weten waarom Niels hierover zou liegen? Het is nu niet bepaald iets positiefs voor hem...
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Bericht door heidiw »

Hij heeft tegen Joren heel kil toegegeven dat het niet éénmalig was. Zo braafjes is hij dus niet.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik vond de "vorige " Niels veel sympathieker ! Waarom moet hij nu absoluut het verwijfde mannetje gaan spelen ? Dat hij homo s, wisten we en hij kwam daar voor uit maar zonder de chichikes ...
0 x
Plaats reactie