Dat zou inderdaad best wel eens kunnen.tvx1 schreef: vr 04 dec 2020, 20:14 k met Jasper vermoed ik dat haar probleem meer was dan alleen alcohol...
Ben benieuwd of haar verhaal hiermee ten einde is in Thuis.
Dat zou inderdaad best wel eens kunnen.tvx1 schreef: vr 04 dec 2020, 20:14 k met Jasper vermoed ik dat haar probleem meer was dan alleen alcohol...
Daar heb je gelijk in, maar ik kan Goethals ergens wel begrijpen.tvx1 schreef: vr 08 jan 2021, 18:30 En dan te bedenken dat haar broer klaagde dat Lowie een slechte invloed zou hebben op haar. Het is verdorie compleet omgekeerd.
Dat zie ik nog niet meteen gebeuren, Roxanne is meerderjarig neem ik aan en ik denk niet dat zij onder hetzelfde dak woont als haar broer.Tiboko schreef: za 09 jan 2021, 11:05 Het is beter dat Goethals op een dag de politie aan zijn deur krijgt omdat Roxanne betrapt werd op het dealen van drugs
De acteur in kwestie sprak vroeger heel deftig Nederlands (zie Witse) maar is door de jaren erg hardhorig geworden. Hij draagt trouwens ook hoorapparaten. Als je jezelf niet of amper hoort wordt het ook heel moeilijk om te spreken.nounake schreef: do 07 apr 2022, 10:04 kan er iemand aan de acteur die de decaan speelt enkele taallessen geven ? Wat een afschuwelijk nederlands spreekt die !
0
Inderdaad. Maar als je oude afleveringen van Witse bekijkt valt het toch op dat hij nu heel anders spreekt.