Gastacteurs en -personages

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

tvx1 schreef: vr 04 dec 2020, 20:14 k met Jasper vermoed ik dat haar probleem meer was dan alleen alcohol...
Dat zou inderdaad best wel eens kunnen.
Ben benieuwd of haar verhaal hiermee ten einde is in Thuis.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik snap het nut niet van die kortstondige verhaallijn van oplichters Didier en Isabelle. Ok, we weten dat Angele ook n scheve schaats durft rijden, maar voor de rest ?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat verhaal houdt inderdaad nogal abrupt op.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Die Roxanne is dus gewoonweg een ordinaire drugsdealer. En ze is simpelweg bezig om Lowie verslaafd te maken om hem te kunnen pluimen. En waarschijnlijk heeft ze destijds met Jasper net het zelfde gedaan. En dan te bedenken dat haar broer klaagde dat Lowie een slechte invloed zou hebben op haar. Het is verdorie compleet omgekeerd.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

tvx1 schreef: vr 08 jan 2021, 18:30 En dan te bedenken dat haar broer klaagde dat Lowie een slechte invloed zou hebben op haar. Het is verdorie compleet omgekeerd.
Daar heb je gelijk in, maar ik kan Goethals ergens wel begrijpen.
Hij had waarschijnlijk liever gehad dat zijn (jongere?) zus zou optrekken met iemand die niet drinkt.
En die zijn zus op het rechte pad zou houden, ook al zou ze dat eigenlijk zelf moeten doen.
Blijkbaar is Roxanne niet klaar geweest na haar opname om terug goed te kunnen functioneren 'buiten'.
Ik heb ook niet de indruk dat er iets is dat haar dagen vult met een zinvolle bezigheid.
Alcohol is ook een legale 'drug', je wordt er overal en constant mee geconfronteerd.
In tegenstelling tot andere drugs moet je er niet naar op zoek gaan, het is gewoon overal vrij te koop, zeker als je meerderjarig bent.
En als je dan niet helemaal klaar bent en geen of weinig opvolging hebt, is de verleiding heel groot.
Ik weet niet hoe die scène met Jasper chronologisch in het verhaal past, maar het is wel duidelijk dat ze toen al dealde en dat de woordenwisseling over betalen ging.
Als dit nog voor haar opname was, dan heeft ze gewoon de draad weer opgepikt.

Ik hoop maar dat het niet zover komt dat Bob of Tania Goethals ooit moeten vertellen hoe het met zijn zus gesteld is.
Als die zijn handen van Boowie af trekt, zou dat wel eens slecht nieuws kunnen zijn.
Want vandaag had ik toch de indruk dat hij een man van invloed is die voor Boowie veel betekent.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Zegt veel over de "zakenman" Goethals, als hij zijn samenwerking met Boowie zou stopzetten omdat Bob hem zou vertellen dat zijn zus een drugsdealer is.

Don't shoot the messenger hé.

Nee. Het is beter dat Goethals op een dag de politie aan zijn deur krijgt omdat Roxanne betrapt werd op het dealen van drugs. De imagoschade voor zijn bedrijf en hemzelf zal dan immens zijn.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Tiboko schreef: za 09 jan 2021, 11:05 Het is beter dat Goethals op een dag de politie aan zijn deur krijgt omdat Roxanne betrapt werd op het dealen van drugs
Dat zie ik nog niet meteen gebeuren, Roxanne is meerderjarig neem ik aan en ik denk niet dat zij onder hetzelfde dak woont als haar broer.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ben ik de enige die vindt dat de acteur die Haroun Sacoor vertolkt, heel slecht acteert ? Hij zegt heel weinig, staart maar of maakt rare gebaren en als hij iets zegt, is het heel gemaakt.
1 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

kan er iemand aan de acteur die de decaan speelt enkele taallessen geven ? Wat een afschuwelijk nederlands spreekt die !
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

nounake schreef: do 07 apr 2022, 10:04 kan er iemand aan de acteur die de decaan speelt enkele taallessen geven ? Wat een afschuwelijk nederlands spreekt die !
0
De acteur in kwestie sprak vroeger heel deftig Nederlands (zie Witse) maar is door de jaren erg hardhorig geworden. Hij draagt trouwens ook hoorapparaten. Als je jezelf niet of amper hoort wordt het ook heel moeilijk om te spreken.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Hij praat in het Mechels dialect/accent. Zijn hoorapparaat is trouwens altijd te zien.
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

johan1969 schreef: do 07 apr 2022, 11:52 Zijn hoorapparaat is trouwens altijd te zien.
Inderdaad. Maar als je oude afleveringen van Witse bekijkt valt het toch op dat hij nu heel anders spreekt.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik had juist enkele oude "Witse" gezien en daarmee viel me zijn taal nu erg op .
Sorry, ik wist helemaal niet dat hij hardhorig was ...
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Allez, Robrecht heeft de beelden alleen maar "gedeeld met een paar vrienden". Eén van die vrienden heeft ze dan online gezwierd. Maakt dat dan eigenlijk iets uit? Als hij ze niet had gedeeld waren ze ook niet verspreid geweest. Een beetje advocaat draait hem zo door de gehaktmolen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Sofia Leboeuf door Anneke Van Hooff. Gastacteur of blijver ? Volgens mij wordt ze de nieuwe 'slechterik' en wil ze wijn afluizen van Waldek. Hoe ze zo met hem flirt, een knappe vrouw van 40, en Waldek is dan 60 a 65 in de serie en ziet er als pater damiaan uit met zijn bril en kapsel ... Klopt niet :lol:
0 x
Plaats reactie