Niels LeGrand (Wannes Lacroix)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Gisteravond had ik even het gevoel dat de relatie tussen Niels en zijn vader niet vertroebeld is door zijn geaardheid, maar door zijn karakter.
Ik vind hem niet bepaald een aangename jongen, hij heeft altijd wel een air en hoe hij gisteren ook weer Joren behandelde...

Sympathie opbrengen lukt me echt (nog) niet.
2 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

satine schreef: do 02 dec 2021, 09:53 Sympathie opbrengen lukt me echt (nog) niet.
Idem hier. Hoe lastig hij het emotioneel ook heeft, als hij andere mensen als str*nt blijft behandelen zal daar niet rap verbetering in komen. Ik vrees dat het tussen hem en Joren nog zal escaleren. En met welke reden? Zijn eigen paranoia?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vind hem een ongelofelijk naar ventje. Hooghartig en vijandig. Ik heb misschien iets gemist, maar ik vraag me toch af waarom hij zo gebeten is op Joren.
1 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Zogezegd omdat Joren zijn minderjarige halfzus heeft proberen verleiden, terwijl zij en Joren gewoon aan het praten waren. Volgens mij is dit gewoon een slap excuus van Niels' kant om Joren wat aan te kunnen doen. Er zijn nu eenmaal mensen die, van zodra ze iemand zien, die persoon meteen op hun bek willen slaan.

Ik houd mijn hart al vast. Dit is wel het laatste wat Joren nodig heeft.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ThuisStan123 schreef: do 02 dec 2021, 15:29 Zogezegd omdat Joren zijn minderjarige halfzus heeft proberen verleiden, terwijl zij en Joren gewoon aan het praten waren
De vijandigheid van Niels tov Joren was er al eerder. Vanaf het moment dat zij elkaar tijdens het dartstoernooi voor het eerst zagen.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Niels heeft zich bij zijn intrede in Thuis al als een specialleke laten kennen. Hij was meteen antipathiek tegenover Ilias. Gelijk kreeg hij van mij, maar hij is voor de rest fout geëvolueerd. Mijn gedacht.
Ook zijn zus gaf mij in 't begin de indruk een heel verstandig iemand te zijn... Amai, van mijn eerste indruk is niets gebleven.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Iets heeft die Stefaan toch fout gedaan, want allebei zijn kinderen zijn krengen.

Daarmee vergeleken is Ilias zelfs een leuk kereltje :smile:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Ilias heeft ook zijn fouten, maar is niet zo vijandig en schelderig tegenover mensen.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Bericht door heidiw »

Tiboko schreef: do 02 dec 2021, 17:43 Iets heeft die Stefaan toch fout gedaan,
Ja, meer dan waarschijnlijk overcompensatie omdat zijn kinderen zo vroeg hun moeder verloren. En Niels een minderwaardigheidsgevoel aanpraten omdat hij zijn kennis in de praktijk wil toepassen ipv docent
te gaan spelen en niet kunnen aanvaarden dat zijn zoon homo is. En ik denk niet dat hij Joren iets wil aandoen. Eerder dat nadat Joren Zihame keihard afwees zijn "gaydar" in overdrive ging.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

ikke schreef: do 02 dec 2021, 17:39 Niels heeft zich bij zijn intrede in Thuis al als een specialleke laten kennen. Hij was meteen antipathiek tegenover Ilias. Gelijk kreeg hij van mij, maar hij is voor de rest fout geëvolueerd. Mijn gedacht.
Ook zijn zus gaf mij in 't begin de indruk een heel verstandig iemand te zijn... Amai, van mijn eerste indruk is niets gebleven.
0 x
Helaas heb ik er in mijn "familie" ook dergelijke exemplaren. Eens ze naar de universiteit gingen (in dit geval Leuven) werd de rest van de familie, inclusief mijn eigen moeder die hen ondanks alles op een pied de stalle bleef zetten, behandeld als str*nt. Wij hebben daar een uitdrukking voor "de leuven-ziekte" en dat is wat Silke en Niels aan lijden *zucht*.
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

heidiw schreef: vr 03 dec 2021, 14:16 En ik denk niet dat hij Joren iets wil aandoen. Eerder dat nadat Joren Zihame keihard afwees zijn "gaydar" in overdrive ging.
Dan snap ik wel nog niet waarom hij zo vijandig doet tegen Joren. Ik dacht jaloezie, omdat Joren zo openlijk gay kan zijn. Al van toen bleek dat Niels gay is, heb ik een donkerbruin vermoeden dat hij en Joren nog wel een koppel zullen vormen. Dat vermoeden is er nog steeds, maar een goede basis voor een relatie is momenteel ver te zoeken.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

ThuisStan123 schreef: vr 03 dec 2021, 16:28 dat hij en Joren nog wel een koppel zullen vormen.
Laat dat aub niet gebeuren. Joren vedient veel beter dan zo'n stuk verdriet.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

ikke schreef: za 04 dec 2021, 07:05 Joren vedient veel beter dan zo'n stuk verdriet.
<ja, wat is dat eigenlijk voor een raar personage. Hoort precies niet thuis in Thuis. Precies uit een ander verhaal gedropt daar! En dan dat dansje met Viv :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: werd er stekelig van! :boo:
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

ikke schreef: za 04 dec 2021, 07:05 Laat dat aub niet gebeuren. Joren vedient veel beter dan zo'n stuk verdriet.
Dat ben ik roerend met je eens. Of Niels zou wel héél straf uit de hoek moeten komen.
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

daffy duck schreef: za 04 dec 2021, 10:04 En dan dat dansje met Viv
Dat was inderdaad tenenkrommend.

En we mogen niet vergeten dat happy singles in Thuis niet (mogen) bestaan. Zelfs Tania moet dringend op zoek.
Dus de kans dat Joren en Niels vroeg of laat aan elkaar gekoppeld worden, is groot.
2 x
Plaats reactie