de treurende echtgenoot wiens huwelijk naar de knoppen is.
Het is duidelijk dat hij zichzelf het slachtoffer vindt. Wat een sukkel

Hoe Nancy zich gedraagt, is niet de manier waarop je haar hier beschrijft, hè? Als ze alleen maar zou proberen om Femke in te laten zien dat het raadzaam is de dingen zo rustig mogelijk op te lossen, zodat Vic er zo min mogelijk last van heeft, dan zou ik dat wel begrijpen.tvx1 schreef: ma 06 sep 2021, 14:11 Moet zij dan gewoon lijdzaam toekijken hoe die onschuldige Vic afziet enkel en alleen omdat ze zelf in het verleden in de fout ging?

Ik denk dat ze die afkeer al had van de eerste keer dat ze besefte wie Yasmine was.Christel schreef: ma 06 sep 2021, 22:10 Als Femke nog niet geschokt genoeg was door zijn jarenlange leugens, zou de koele manier waarop meneer de rest van hun sores nu afhandelt toch wel genoeg moeten zijn om haar voor eeuwig en 3 dagen een afkeer te doen krijgen van hem.
Onbegrijpelijk hoe hij zich opstelt... De ijspegels vielen hier bijna van het TV-scherm.

Was dat trouwens geen serviceflat?martha schreef: ma 06 sep 2021, 19:01 Heeft hij die flat destijds niet gekocht (zonder dat Jenny het wist) ? Ze moesten toen uit de withoeve weg door jawel ons peterke
Daarom is Peter alvast op zoek naar een woonplaats met voldoende plaats om ook Yasmine onderdak te kunnen geven.Tiboko schreef: ma 06 sep 2021, 16:47 In dat laatste geval moet die binnenkort ontruimd worden, waarna Jasmine (in de veronderstelling dat Nina in de cel belandt) dakloos wordt.

Dat gevoel had ik ook, maar de reden die hij opgaf vond ik wel heel aannemelijk. Yasmine zou wellicht wel in een pleeggezin moeten opgevangen worden. Maar Peter als papa krijgen vind ik (mijn heel persoonlijk gevoel) ook niet ideaal.Tiboko schreef: wo 08 sep 2021, 00:37 Kan me vergissen, maar vond Peter wel héél hard pushen om officieel het vaderschap te krijgen. Denk dat Nina - eens ze in de gevangenis zit - zich dit nog zal beklagen.

vond het al een raar moment toen hij Yasmine ging ophalen en daar op Vic botste. Wat een raar moment moet dat geweest zijn voor hem. dacht dat z'n papa hem kwam ophalen, maar neen, hij is zoveel blijer om Yasmine te zien.ikke schreef: wo 08 sep 2021, 07:45 Maar Peter als papa krijgen vind ik (mijn heel persoonlijk gevoel) ook niet ideaal.

Tiboko schreef: wo 08 sep 2021, 00:37 Kan me vergissen, maar vond Peter wel héél hard pushen om officieel het vaderschap te krijgen. Denk dat Nina - eens ze in de gevangenis zit - zich dit nog zal beklagen.
Dat dacht ik ook - buiten Nina heeft Yasmine inderdaad geen familie meer in België.ikke schreef: wo 08 sep 2021, 07:45 Dat gevoel had ik ook, maar de reden die hij opgaf vond ik wel heel aannemelijk. Yasmine zou wellicht wel in een pleeggezin moeten opgevangen worden.
Inderdaad, een heel vreemd moment - dat moet wel verwarrend geweest zijn voor Vic.daffy duck schreef: wo 08 sep 2021, 08:08 vond het al een raar moment toen hij Yasmine ging ophalen en daar op Vic botste. Wat een raar moment moet dat geweest zijn voor hem. dacht dat z'n papa hem kwam ophalen, maar neen, hij is zoveel blijer om Yasmine te zien.
Ik denk, zo oliedom!satine schreef: wo 08 sep 2021, 09:14 Inderdaad, een heel vreemd moment - dat moet wel verwarrend geweest zijn voor Vic.
En Peter huppelde nog net niet, toen hij zei dat ze pannenkoeken gingen eten.
Ik vind het dan ook heel raar dat hij van plan is om Vic en Yasmine - twee kinderen die elkaar van haar noch pluim kennen, een kamer te laten delen.
Vic heeft altijd zijn eigen space gehad en de verandering zal voor dat manneke sowieso al heel groot zijn.
Is Peter echt zo cheap? Of zo dom?

Daar sluit ik me volledig bij aan, en ik moet zeggen dat ik gisteren met interesse naar die scène in Bar Madam heb zitten kijken toen die 2 tegenover elkaar zaten. Ik heb helemaal geen idee of het ook echt zo bedoeld werd, maar ik zag letterlijk de (geslepen) raderen draaien in Nina's ogen, toen Peter haar voorstelde om Yasmine te erkennen.satine schreef: wo 08 sep 2021, 09:14 En ik ben geen fan van Nina, dus ik ben nog steeds niet overtuigd van haar 'ommekeer'. Ze beseft ook wel dat haar geldkraan weg is, ze doet er niet slecht aan om ervoor te zorgen dat er op een andere manier goed voor haar dochter gezorgd wordt.
(Want dat moet ik haar wel nageven: ze ziet haar dochter graag en wil dat Yasmine goed terecht komt en verzorgd wordt.)
Iemand die al die jaren braaf en stipt 900 euro per maand ophoestte is dan echt geen slechte keuze.
Dus of Nina zich dat nog gaat beklagen, valt nog af te wachten.

Ik ook.Christel schreef: wo 08 sep 2021, 10:59 Persoonlijk ben ik ook geen fan van zowel Nina als Peter, maar ik moet wel zeggen dat ik die 2 tegenover elkaar, interessante TV vind.

Ook geen idee hier hoe vervalsbaar dat is. Als zoiets gewoon op papier afgedrukt wordt, dan is het niet moeilijk om zelf zoiets na te maken denk ik.satine schreef: wo 08 sep 2021, 11:47 Maar wat ik mij gisteren afvroeg, is hoe het indertijd met die DNA-test gegaan is.
Peter zei tegen Tom dat daaruit bleek dat Peter wel degelijk de vader van Yasmine is.
Is die test hier gebeurd of in Belize?
Worden die gegevens onderling uitgewisseld, of staan die in een soort van databank?
Nu weet ik daar niet veel van, maar kunnen zo'n resultaten vervalst worden?