Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
^ Daar sluit ik me helemaal bij aan.
Sterker nog; het is onder Thilly's "fantastische" invloed dat Joren, Tinder/daten als een soort spelletje is gaan zien waarbij hij met weinig tot niks rekening houdt. Hij is uiteindelijk natuurlijk verantwoordelijk voor zijn eigen daden, maar Thilly's adviezen helpen in mijn ogen echt op geen enkele manier
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lowieke tegen Emma "en dan heb je maar daarna Jef bestegen" Ok, het was geen grappige situatie maar ik moest het toch uitproesten toen hij dat tegen Emma siste.
The battle of the bitches gisteren tussen Christine en Karin was fantastisch. Christine is de laatste tijd erg sympathiek neergezet dus het was fijn om haar karakter nog eens naar boven te zien komen en het was leuk hoe Karin haar (naar mijn mening volledig terecht) op haar plaats zette.
Eddy de liefde van de man gaat duidelijk door de maag Is gisteren duidelijk bewezen. Terwijl vaselineke daar in haar hoerig sexy outfit stond te kronkelen zat tarzan grommend te eten en mompelde dat hij haar eens ging vijzen aan het plafond (of iets in dien aard) maar "eerst ging hij zijn vlees opeten"
Gisteren moest ik toch lachen met het gezicht van Waldek die "gewekt" werd door een krijsende Rosa.
Vandaag bleek dat het onkreukbare kapsel van Simonne 's nachts toch een eigen leven leidt.
En dan Nancy die met bloemen naar Karin gooide... alleen hingen de potten er nog aan: Tom heeft slechte smaak, zie maar naar u
Laatst gewijzigd door heidiw op vr 04 jun 2021, 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.