Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Yasmine. Aan haar omschrijving van die meester alleen kon je al raden dat het over de krullebol ging.
En tristesse en grappig ineen toen ze vroeg of ze ook mee moest naar de gevangenis.
En tristesse en grappig ineen toen ze vroeg of ze ook mee moest naar de gevangenis.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Die scène van Waldek met Rosa...
Paulien is nog geen week weg en Rosa heeft het al over het gezellig maken in "ons huizeke", alsof ze er al jaren met Kobe samen woont
Paulien is nog geen week weg en Rosa heeft het al over het gezellig maken in "ons huizeke", alsof ze er al jaren met Kobe samen woont

0 x
-
- x 435
Rosa woont er nu toch al een tijdje? En beseft ze maar al te goed dat Kobe momenteel thuisloos is en wil ze hem een (t)huis geven en tezelfdertijd van Jacques' huis haar huis en dat van Kobe maken?Tiboko schreef: di 11 mei 2021, 10:43 Paulien is nog geen week weg en Rosa heeft het al over het gezellig maken in "ons huizeke", alsof ze er al jaren met Kobe samen woont

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
was niet helemaal duidelijk: was het nu in Kobe z'n huis of in het huis van Jacques dat ze een poging aan het doen is om een botanische hof te maken ??ikke schreef: di 11 mei 2021, 12:39 tezelfdertijd van Jacques' huis haar huis en dat van Kobe maken?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- x 435
Goeie vraag, ik weet het nu ook niet meer zeker. Maar ik had de indruk dat Kobe bij Rosa is ingetrokken... Wie och wie helpt ons uit de nood?daffy duck schreef: di 11 mei 2021, 13:05 was niet helemaal duidelijk: was het nu in Kobe z'n huis of in het huis van Jacques dat ze een poging aan het doen is om een botanische hof te maken ??

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik herinner me dat Rosa bij Kobe en Paulien introk omdat ze zich in dat huis van Jacques niet meer veilig voelde.
Zou raar zijn dat ze intussen van gedacht zou veranderd zijn. En waarom zou Kobe huishuur betalen aan Tom en intussen elders gaan wonen?
Bovendien. Was dat huis niet verzegeld door de politie?
Zou raar zijn dat ze intussen van gedacht zou veranderd zijn. En waarom zou Kobe huishuur betalen aan Tom en intussen elders gaan wonen?
Bovendien. Was dat huis niet verzegeld door de politie?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar heb ik ook echt mee moeten lachen. Ze waren goed op dreef samen

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Karin
over Stan en zijn nakende missie naar Mali "dat hij daarnaartoe gaat om de vrede te bewaren nadat hij (Stan) eerst hier de boel de stelten heeft gezet"
Raak en waar
Hoe irritant Karin soms kan zijn, met haar opmerkingen schiet ze meestal recht in de roos.

Hoe irritant Karin soms kan zijn, met haar opmerkingen schiet ze meestal recht in de roos.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik moest lachen met Nancy die bij het horen van de naam 'Britt' direct zei dat die naam zo kort is.
Terwijl ze haar oudste dochter al jaren 'Fem' noemt.
Terwijl ze haar oudste dochter al jaren 'Fem' noemt.

1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Eddy, met zijn aanmoedigingen via de telefoon, en het feit dat hij zelf niks van de wedstrijd kon zien, wat hem alleen maar luidruchtiger maakte alsof hij dacht dat ze het dan alsnog wel zou horen aan de andere kant van de lijn.
En gisteren ook weer, toen hij commentaar gaf op de naam "Britt" onder de foto in de krant. Geen idee meer hoe hij de auteur van dat artikel ook alweer noemde toen hij dacht dat diegene een fout gemaakt had, maar ik heb iig wel echt krom gelegen.
Eddy houdt voor mij momenteel Thuis zo'n beetje overeind met zijn uitspraken

En gisteren ook weer, toen hij commentaar gaf op de naam "Britt" onder de foto in de krant. Geen idee meer hoe hij de auteur van dat artikel ook alweer noemde toen hij dacht dat diegene een fout gemaakt had, maar ik heb iig wel echt krom gelegen.
Eddy houdt voor mij momenteel Thuis zo'n beetje overeind met zijn uitspraken

1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567

1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602

Hij ging meteen van het slechtste uit

0 x
-
- x 435
De reactie van Eddy op de naam Britt... En de manier waarop hij Nancy naar de mond probeerde te praten.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Joren heeft met nog een meisje afgesproken die gans de tijd zit te lachen zodat Joren er mee verveeld zit maar gelukkig kan Thilly hem uit die benarde situatie bevrijden terwijl hij naar de WC is door aan dat meisje te vertellen dat hij geen interesse heeft in een vaste relatie maar enkel in seks en dat hij dat al met verschillende mannen en vrouwen heeft gedaan daarop vertrok dat meisje met haar staart tussen haar benen, ze kon niet rap genoeg weg zijn. 

0 x