tvx1 schreef: ma 12 apr 2021, 18:36
Het is niet aan Nina om er van uit te gaan dat Peter iets aan Tom verteld heeft. Had hij dat niet gedaan en zij vertelde het wel had ze pas een storm ontketend.
Hoezo? Tom zit daar toch als advocaat en heeft zich bijgevolg toch aan het beroepsgeheim te houden?
Zou geen mooie reclame zijn voor zijn kantoor als hij zulke gevoelige informatie maar gewoon in het rond zou gaan strooien om op die manier een storm te ontketenen.
En Tom's eigen mening over dat hele gebeuren (mocht dat het probleem zijn voor haar), is toch ook haar probleem niet?
Ik begrijp ergens ook wel dat ze haar afspraak met Peter na wilde komen, hoor, want afspraak is nou eenmaal afspraak, en ze krijgt daar tenslotte een vette beloning voor elke maand.
Maar ik begrijp Tom van de andere kant ook heel goed dat hij niet blij is met het feit dat ze meteen weer dingen achterhoudt voor hem. Met hun voorgeschiedenis is het sowieso al niet evident om zo iemand nog te vertegenwoordigen/bij te staan, laat staan als hij niet van alles op de hoogte is. Als ik hem was, zou ik er iig vriendelijk voor bedanken...