Nina Oostvoghels (Daisy Van Praet)

Gesloten
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Johnny schreef: vr 09 apr 2021, 20:08 Dat zou dan betekenen dat ze niet helemaal de waarheid vertelt.
Nee, dat zou gewoon betekenen dat ze halsoverkop vertrokken is, nog voor er haar iets officieel ten laste was gelegd en ze dus ook voor ze op de internationale lijst zou kunnen gezet zijn. Intussen weten we dat ze al een tijdje in Europa was. Eerst in het VK, dan naar België gekomen.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ze was toch al weer tegen Tom aan het liegen dat ze zwart zag! De vader is niet in de picture. Neen, maar elke maand kassa kassa, dat kende ze wel. :thumbdown:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

catherine schreef: vr 09 apr 2021, 22:37 Het is alleen Dominique haar moeder die we op de Interpol-lijst gezien hebben. Niet Nina
Dat klopt, maar dat wil daarom nog niet zeggen dat ze niet op de lijst staat.
Die lijst is meerdere pagina's lang.

En zoals Daffy ook al zegt: ze was alweer aan het liegen in de aflevering van gisteren.
We kunnen alleen maar voortgaan op wat Nina vertelt, maar is dat de waarheid?
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Officieel kun je zeggen dat ze aan het liegen was. Maar je kan ook stellen dat ze haar woord hield tegenover Peter om hem er buiten te laten. Ze kon ook niet weten dat Tom al op de hoogte was. En eigenlijk loog ze dan nog niet eens zo hard, de vader van Yasmine is gewoon niet in beeld, en die heeft dat zelf zo gekozen.
0 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

Mja, zo kan je het inderdaad ook bekijken. :denk:
Maar dat neemt niet weg dat ze terug kwam naar het Thuisdorp.
Dat vind ik toch niet helemaal passen in de afspraak die ze met Peter had.
Ze had toch wel kunnen voorzien, dat een en ander ging uitkomen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ze kwam niet naar Thuis-dorp voor Peter, dat is toch wel duidelijk, maar voor die paspoorten.

Misschien was dat via Harry of een van zijn louche contacten.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ik ben het eens met Heidiw. Het was niet echt liegen in mijn ogen, maar ze wou de afspraak met Peter nakomen. Ze dacht misschien dat niemand het wist dat Yasmine zijn dochter was, dus ze hield gewoon jaar woord.
1 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

daffy duck schreef: za 10 apr 2021, 08:05 Ze was toch al weer tegen Tom aan het liegen dat ze zwart zag! De vader is niet in de picture. Neen, maar elke maand kassa kassa, dat kende ze wel.
Liegen dat ze zwart ziet? Ze sprak feitelijk toch gewoon de waarheid. Peter maakt geen actief deel uit van Yasmine's leven. Achter de schermen betaalt hij wel wat ja, maar dat was net omdat hij wilde voorkomen dat hij er verder nog iets mee te maken moest hebben. Dat "kassa kassa" was ook gewoon om voor de opvoeding van haar dochter te kunnen zorgen. En uiteindelijk hield ze zich gewoon aan de afspraak dat ze Peter's vaderschap niet aan het licht zou brengen. Zij kon niet weten dat Peter zo loslippig is geweest.
1 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Kiki_Dee schreef: za 10 apr 2021, 15:57 Ik ben het eens met Heidiw. Het was niet echt liegen in mijn ogen, maar ze wou de afspraak met Peter nakomen. Ze dacht misschien dat niemand het wist dat Yasmine zijn dochter was, dus ze hield gewoon jaar woord.
Daar sluit ik mij ook bij aan.
1 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik vond het wel opvallend dat Nina blijkbaar zo gewillig meegegaan is naar bij Tom en Karin. De éné scène zegt Tom dat hij Nina eerst persoonlijk wil spreken, en een paar scènes later is Leo haar blijkbaar gaan halen en staan ze daar al samen in het kantoor. Niet eens een gesprek tussen Leo en Nina daarover. En Yasmine was dan alleen in Leo's appartement gebleven of zo?
Laatst gewijzigd door tvx1 op za 10 apr 2021, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Heb de indruk dat het in een aantal dossiers supersnel moet gaan nu. De zaak Jasper is er één van, maar ook bij Nina. En het dossier rond de adoptie.

Zou best kunnen dat ze volgende week alle drie afgewerkt zijn. Blijft straks enkel nog de romances van Britney, Joren en Lowie én de kanker van Bob.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tiboko schreef: za 10 apr 2021, 13:13 Ze kwam niet naar Thuis-dorp voor Peter, dat is toch wel duidelijk, maar voor die paspoorten.
Ze hoefde niet meteen naar het Thuis-dorp te komen, ze had ook elders kunnen naartoe gaan in afwachting.
Er bestaat nog zoiets als openbaar vervoer om van gemeente A naar gemeente B te gaan.
En die paspoorten heeft ze nu, wat zou ze hier dan nog doen?

Verder heeft ze inderdaad technisch gezien niet gelogen, maar ze had toch ook kunnen bedenken dat haar terugkeer oud stof zou doen opwaaien?
1 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

daffy duck schreef: za 10 apr 2021, 08:05 Ze was toch al weer tegen Tom aan het liegen dat ze zwart zag!
Dit was wel een goede truck van Tom, zij wist het niet, en nu heeft hij haar wel doen inzien, dat ze hem niet moet voorliegen.
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 53
x 83

Bericht door catherine »

Toch wel raar... Tom werkte destijds ook op het notariaat van Peter waar Nina en haar moeder de derdenrekening geplunderd hebben. Nu zou hij haar verdedigen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

tvx1 schreef: za 10 apr 2021, 16:36 Dat "kassa kassa" was ook gewoon om voor de opvoeding van haar dochter te kunnen zorgen.
Nou heb ik helemaal geen verstand van de hoogte van alimentatie voor een kind, maar volgens mij is 900 euro per maand toch nogal aanzienlijk, niet? Het komt op mij iig over als een extreem hoog bedrag...

En nee, Nina kon idd niet weten dat Peter alles verteld heeft tegen Tom. Maar ze weet wel dat Tom en Peter vrienden zijn, dat haar verblijf in de buurt inderdaad stof doet opwaaien en mensen zich dus sowieso al vragen stellen.
Dat alles - gecombineerd met het feit dat Tom een beroepsgeheim heeft waar Nina prima van op de hoogte is - doet mij toch ook besluiten dat ze nog steeds (te) makkelijk dingen verdraait of achterhoudt wanneer het eigenlijk niet persé hoeft.

We kunnen inderdaad alleen maar voortgaan op wat Nina vertelt, en ik zou er nog altijd echt mijn handen niet voor in het vuur steken dat ze de waarheid vertelt. Eerder omgekeerd...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten