Lowie heeft hem de toedracht daar verteld hoor. De scène waarin hij hem zag eindigde met Lowie die zijn verhaal begon met “Ik heb een stommiteit begaan.”vdbemdsa schreef: vr 26 feb 2021, 14:56 Dan moest hij ook niet zo reageren, Lowie kon er evengoed voor iets anders ergs liggen, niet alleen hij kan iets ergs voorhebben, maar dat komt nu bij mij precies zo over. Wij weten dat het een overdosis was, die hij zelfs niet zelf genomen heeft, maar Bob vliegt zo maar ineens uit omdat hij Lowie daar zag, voor het zelfde geld kwam Lowie zelfs Frank ophalen, kon je toch niet opmaken uit het fragment
Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- x 435
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Nee, hij heeft alleen gezegd dat hij Tamara en Leootje niet tot last wil zijn, niet dat hij na de vorige chemo de ziel uit zijn lijf gekotst heeft.tvx1 schreef: vr 26 feb 2021, 16:44 Hij heeft haar toch duidelijk uitgelegd daat hij haar zijn ziek-door-chemo zelf wil besparen?
En dat dàt de echte reden is waarom hij wat langer bij Judith blijft logeren.
Dat klopt, maar dat was pas nadat Bob hem nogal bars vroeg wat hij daar deed.tvx1 schreef: vr 26 feb 2021, 16:46 Lowie heeft hem de toedracht daar verteld hoor. De scène waarin hij hem zag eindigde met Lowie die zijn verhaal begon met “Ik heb een stommiteit begaan.”
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Correctie. Lowie "denkt" dat hij een stommiteit heeft begaan. Hij weet namelijk niet dat Roxanne dat poeder in zijn koffie heeft gedaan.
Roxanne bekende ook aan Tim en Dieter dat ze Lowie bewust een bad trip wilde bezorgen omdat hij genoeg had van de cocaïne.
Dus zonder Roxannes interventie was hij nooit in het ziekenhuis belandt.
En dat Bob bij Judith logeert is omdat het daar rustiger is. Samen met een al dan niet zieke baby op één kamer slapen is uiteraard niet goed voor een kanker patiënt, maar het was natuurlijk Bob zélf die vroeger ieder voorstel om te verhuizen afwees.
Roxanne bekende ook aan Tim en Dieter dat ze Lowie bewust een bad trip wilde bezorgen omdat hij genoeg had van de cocaïne.
Dus zonder Roxannes interventie was hij nooit in het ziekenhuis belandt.
En dat Bob bij Judith logeert is omdat het daar rustiger is. Samen met een al dan niet zieke baby op één kamer slapen is uiteraard niet goed voor een kanker patiënt, maar het was natuurlijk Bob zélf die vroeger ieder voorstel om te verhuizen afwees.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Met het grote aantal bewoners daar kun je het moeilijk rustiger vinden. vooral als je alarmbel Tilly rond je hebt is het zeker een aanrader

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- x 435
En wat maakt dat uit? Lowie heeft het hem hoedanook verteld en Bob zijn kwade tirade in het bijzijn van Tamara kwam pas nadien.satine schreef: vr 26 feb 2021, 18:14 Dat klopt, maar dat was pas nadat Bob hem nogal bars vroeg wat hij daar deed.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Tamara, ik hoop dat ze het lef nu ook heeft om sorry tegen Lowie te zeggen als de flikken komen vertellen dat Roxanne hem dit alles gelapt heeft.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Plots ?
Die is toch altijd vrij naïef geweest als het op geld aankomt.
Die is toch altijd vrij naïef geweest als het op geld aankomt.
0 x
-
- x 435
Niet akkoord, ze komt uit een gezin waar ze amper de eindjes aan elkaar konden knopen. Leerde met vallen en opstaan voor haar kost te zorgen, ging al eens failliet.. En weet dus normaal gezien als geen ander hoe ze geld moet beheren en zaken doen. Zoals ze nu geëvolueerd is, klopt helemaal niet. Dat is Femke niet meer. Dat is een heel flauw afkooksel van de vroeger zo pientere, bijdehandse Femke.Tiboko schreef: di 02 mar 2021, 10:59 Die is toch altijd vrij naïef geweest als het op geld aankomt.

0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Dat zal ze nooit doen, zij is immers veel te trots daarvoor en bovendien zou zij aan gezichtsverlies lijden en dat mag absoluut niet gebeuren, wat denk je wel?vdbemdsa schreef: ma 01 mar 2021, 10:56 Tamara, ik hoop dat ze het lef nu ook heeft om sorry tegen Lowie te zeggen als de flikken komen vertellen dat Roxanne hem dit alles gelapt heeft.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Paulien schijnt vergeten te zijn dat zij behoorlijk laat op de zo belangrijke afspraak kwam. In haar verhaal tegen Jacques was Kobe de grote boosdoener.
0 x
-
- x 435
Dat past perfect in het beeld dat ik en nog andere forumleden (?)van Paulien heb(ben).jessie V. schreef: di 09 mar 2021, 11:16 Paulien schijnt vergeten te zijn dat zij behoorlijk laat op de zo belangrijke afspraak kwam. In haar verhaal tegen Jacques was Kobe de grote boosdoener.
0 x
-
- x 435
Hij is dan ook gewoon veel zwaarder over de schreef gegaan dan zij.jessie V. schreef: di 09 mar 2021, 11:16 Paulien schijnt vergeten te zijn dat zij behoorlijk laat op de zo belangrijke afspraak kwam. In haar verhaal tegen Jacques was Kobe de grote boosdoener.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Maar het is deels door Paulien, Kobe raakte meer en meer opgefokt omdat zij te laat was en haar gsm niet opnamtvx1 schreef: di 09 mar 2021, 16:56 Hij is dan ook gewoon veel zwaarder over de schreef gegaan dan zij
1 x
-
- x 435
Hij was al lang compleet opgefokt door dat gedoe met Jacques. Dat zag je al goed toen hij begon met de groenten te snijden voor zijn hapjes. Ik dacht zelfs even dat hij een stuk van zijn vinger ging snijden. Dat Paulien iets te laat was, was slechts de druppel...Kiki_Dee schreef: di 09 mar 2021, 18:41 Maar het is deels door Paulien, Kobe raakte meer en meer opgefokt omdat zij te laat was en haar gsm niet opnam
0 x