Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

vdbemdsa schreef: vr 26 feb 2021, 14:56 Dan moest hij ook niet zo reageren, Lowie kon er evengoed voor iets anders ergs liggen, niet alleen hij kan iets ergs voorhebben, maar dat komt nu bij mij precies zo over. Wij weten dat het een overdosis was, die hij zelfs niet zelf genomen heeft, maar Bob vliegt zo maar ineens uit omdat hij Lowie daar zag, voor het zelfde geld kwam Lowie zelfs Frank ophalen, kon je toch niet opmaken uit het fragment
Lowie heeft hem de toedracht daar verteld hoor. De scène waarin hij hem zag eindigde met Lowie die zijn verhaal begon met “Ik heb een stommiteit begaan.”
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

tvx1 schreef: vr 26 feb 2021, 16:44 Hij heeft haar toch duidelijk uitgelegd daat hij haar zijn ziek-door-chemo zelf wil besparen?
Nee, hij heeft alleen gezegd dat hij Tamara en Leootje niet tot last wil zijn, niet dat hij na de vorige chemo de ziel uit zijn lijf gekotst heeft.
En dat dàt de echte reden is waarom hij wat langer bij Judith blijft logeren.
tvx1 schreef: vr 26 feb 2021, 16:46 Lowie heeft hem de toedracht daar verteld hoor. De scène waarin hij hem zag eindigde met Lowie die zijn verhaal begon met “Ik heb een stommiteit begaan.”
Dat klopt, maar dat was pas nadat Bob hem nogal bars vroeg wat hij daar deed.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Correctie. Lowie "denkt" dat hij een stommiteit heeft begaan. Hij weet namelijk niet dat Roxanne dat poeder in zijn koffie heeft gedaan.

Roxanne bekende ook aan Tim en Dieter dat ze Lowie bewust een bad trip wilde bezorgen omdat hij genoeg had van de cocaïne.

Dus zonder Roxannes interventie was hij nooit in het ziekenhuis belandt.

En dat Bob bij Judith logeert is omdat het daar rustiger is. Samen met een al dan niet zieke baby op één kamer slapen is uiteraard niet goed voor een kanker patiënt, maar het was natuurlijk Bob zélf die vroeger ieder voorstel om te verhuizen afwees.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: vr 26 feb 2021, 23:25 En dat Bob bij Judith logeert is omdat het daar rustiger is.
Met het grote aantal bewoners daar kun je het moeilijk rustiger vinden. vooral als je alarmbel Tilly rond je hebt is het zeker een aanrader :denk:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef: vr 26 feb 2021, 18:14 Dat klopt, maar dat was pas nadat Bob hem nogal bars vroeg wat hij daar deed.
En wat maakt dat uit? Lowie heeft het hem hoedanook verteld en Bob zijn kwade tirade in het bijzijn van Tamara kwam pas nadien.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Tamara, ik hoop dat ze het lef nu ook heeft om sorry tegen Lowie te zeggen als de flikken komen vertellen dat Roxanne hem dit alles gelapt heeft.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Femke, hoe naief die "plots" is.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Plots ?

Die is toch altijd vrij naïef geweest als het op geld aankomt.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Tiboko schreef: di 02 mar 2021, 10:59 Die is toch altijd vrij naïef geweest als het op geld aankomt.
Niet akkoord, ze komt uit een gezin waar ze amper de eindjes aan elkaar konden knopen. Leerde met vallen en opstaan voor haar kost te zorgen, ging al eens failliet.. En weet dus normaal gezien als geen ander hoe ze geld moet beheren en zaken doen. Zoals ze nu geëvolueerd is, klopt helemaal niet. Dat is Femke niet meer. Dat is een heel flauw afkooksel van de vroeger zo pientere, bijdehandse Femke. :thumbdown:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

vdbemdsa schreef: ma 01 mar 2021, 10:56 Tamara, ik hoop dat ze het lef nu ook heeft om sorry tegen Lowie te zeggen als de flikken komen vertellen dat Roxanne hem dit alles gelapt heeft.
Dat zal ze nooit doen, zij is immers veel te trots daarvoor en bovendien zou zij aan gezichtsverlies lijden en dat mag absoluut niet gebeuren, wat denk je wel?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Paulien schijnt vergeten te zijn dat zij behoorlijk laat op de zo belangrijke afspraak kwam. In haar verhaal tegen Jacques was Kobe de grote boosdoener.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef: di 09 mar 2021, 11:16 Paulien schijnt vergeten te zijn dat zij behoorlijk laat op de zo belangrijke afspraak kwam. In haar verhaal tegen Jacques was Kobe de grote boosdoener.
Dat past perfect in het beeld dat ik en nog andere forumleden (?)van Paulien heb(ben).
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jessie V. schreef: di 09 mar 2021, 11:16 Paulien schijnt vergeten te zijn dat zij behoorlijk laat op de zo belangrijke afspraak kwam. In haar verhaal tegen Jacques was Kobe de grote boosdoener.
Hij is dan ook gewoon veel zwaarder over de schreef gegaan dan zij.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

tvx1 schreef: di 09 mar 2021, 16:56 Hij is dan ook gewoon veel zwaarder over de schreef gegaan dan zij
Maar het is deels door Paulien, Kobe raakte meer en meer opgefokt omdat zij te laat was en haar gsm niet opnam
1 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Kiki_Dee schreef: di 09 mar 2021, 18:41 Maar het is deels door Paulien, Kobe raakte meer en meer opgefokt omdat zij te laat was en haar gsm niet opnam
Hij was al lang compleet opgefokt door dat gedoe met Jacques. Dat zag je al goed toen hij begon met de groenten te snijden voor zijn hapjes. Ik dacht zelfs even dat hij een stuk van zijn vinger ging snijden. Dat Paulien iets te laat was, was slechts de druppel...
0 x
Plaats reactie