Thuis & corona
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Thuis & corona
Het is op bepaalde momenten duidelijk te zien dat de opnames van na de coronastop aan de beurt zijn. De ouderen zijn verbannen naar verre oorden. De scene tussen Waldeck en Christine, die zitten ook niet echt bij elkaar.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Inderdaad.
Ik let normaal niet op zo'n dingen, maar gisteren vielen bepaalde dingen mij toch ook op - vooral toen Peter en Femke afscheid namen van elkaar.
Niet met de gebruikelijke kus, ze hebben gewoon vanop afstand even elkaars hand aangeraakt.
Maar storend vind ik het niet - ik vind het wel fijn dat er oplossingen gezocht en blijkbaar gevonden zijn.
Ik let normaal niet op zo'n dingen, maar gisteren vielen bepaalde dingen mij toch ook op - vooral toen Peter en Femke afscheid namen van elkaar.
Niet met de gebruikelijke kus, ze hebben gewoon vanop afstand even elkaars hand aangeraakt.
Maar storend vind ik het niet - ik vind het wel fijn dat er oplossingen gezocht en blijkbaar gevonden zijn.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
neen, het is niet storend, ik vind zelf dat ze heel dat covid gegeven hadden kunnen verwerken als reëel. Ze doen dat wel in Eastenders BBC. Stoort ook niet, leunt meer aan bij realiteit.satine schreef: di 29 sep 2020, 10:59 Maar storend vind ik het niet - ik vind het wel fijn dat er oplossingen gezocht en blijkbaar gevonden zijn.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Ik vind het ook niet storen. Ik begon er aan te denken toe Marianne en Leo opeens ver weg zaten. Het was ook niet zo eenvoudig allemaal.
0 x
-
ikke
- x 435
Hier van 't zelfde, wij schoten in de lach toen we hun tegenwoordige coronaafscheid zagen.satine schreef: di 29 sep 2020, 10:59 Ik let normaal niet op zo'n dingen, maar gisteren vielen bepaalde dingen mij toch ook op - vooral toen Peter en Femke afscheid namen van elkaar
0 x
-
tvx1
- x 435
Thuis & corona
Voor mij hoeft dat echt niet hoor. We worden er al meer dan genoeg mee geconfronteerd in het dagelijkse leven, laat het dus maar achterwege in de fictie.daffy duck schreef: di 29 sep 2020, 11:36 neen, het is niet storend, ik vind zelf dat ze heel dat covid gegeven hadden kunnen verwerken als reëel. Ze doen dat wel in Eastenders BBC. Stoort ook niet, leunt meer aan bij realiteit.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Thuis & corona
Ze leunen nochtans graag dicht aan bij de realiteit hé.
Al die verkrachtingen en ontvoeringen, gebeurt in het echte leven toch ook aan de lopende band
Al die verkrachtingen en ontvoeringen, gebeurt in het echte leven toch ook aan de lopende band
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Thuis & corona
Er is duidelijk gezegd dat gans het covid-19 gebeuren met alle ellende van dien, geen thema ging worden in Thuis.
Mij is het afscheid van Peter en Femke ook opgevallen en dan dacht ik : en nu de handjes ontsmetten
Dat de oude garde voor het ogenblik niet (meer) opduikt (zelfs Eddy doet het telefonisch) heeft te maken dat de generaties (net als IRL) niet gemengd mogen worden, dus ook geen donderwolkjes van baby's en kleuters meer.
Mij is het afscheid van Peter en Femke ook opgevallen en dan dacht ik : en nu de handjes ontsmetten
0 x
-
tvx1
- x 435
Thuis & corona
Eddy was vanavond anders gewoon te zien. En Frank is nog een oudere die amper uit beeld verdwijnt. Meer nog, hij was de laatste meer met Robin bezig dan iets anders.martha schreef: wo 30 sep 2020, 17:00 Dat de oude garde voor het ogenblik niet (meer) opduikt (zelfs Eddy doet het telefonisch) heeft te maken dat de generaties (net als IRL) niet gemengd mogen worden, dus ook geen donderwolkjes van baby's en kleuters meer.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Thuis & corona
Een gedeelte van de scènes die we nu zien zijn nog voor Corona opgenomen.
Dat wordt in het begin van de aflevering elke keer vermeld bovenaan het scherm.
Daarin zit dus het verschil.
0 x
-
tvx1
- x 435
Thuis & corona
Zou nu wel echt moeten lukken dat ze toevallig alle scènes met Frank nog voor de lockdown hadden opgenomen...satine schreef: do 01 okt 2020, 09:33 Een gedeelte van de scènes die we nu zien zijn nog voor Corona opgenomen.
0 x
-
ikke
- x 435
Thuis & corona
Zou het niet eerder omgekeerd zijn: alle scènes met Frank en Robin die vóór de lockdown zijn opgenomen en van pas komen, werden ingepast?tvx1 schreef: do 01 okt 2020, 10:31 Zou nu wel echt moeten lukken dat ze toevallig alle scènes met Frank nog voor de lockdown hadden opgenomen...
1 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Thuis & corona
Dat Jacques bij t afscheid nemen van Rosa, geen kus gaf, vond ik al raar maar ik dacht dat het weer fout zat tussen die 2, link met Corona niet gelegd.
0 x
-
Icarus123
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Thuis & corona
Zag ik nu net alcoholgel staan in de gang van de dokterspraktijk en in de Withoeve? Vergeten weg te halen voor de opname of komt Corona nu wel opduiken in Thuis? 
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Thuis & corona
Door corona was gisteren avond deel 1 van de seizoensfinale van 12 juni en vanavond deel 2 met grote cliffhangers en maandag de aflevering van maandag 31 augustus.
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥