Normaal gesproken wordt ook bij mijn weten alleen de bruid weggegeven (of zelfs dat nog niet eens)...
Jazeker: Kobe heeft gisteren die gewoonte gelanceerd...satine schreef: vr 28 feb 2020, 09:19 Maar een bruidegom die door zijn moeder weggegeven wordt, dat heb ik nog nooit gehoord.
Iemand van jullie wel?
Nu ja of er echt sprake is van "weggeven" weet ik niet. Bij de respectievelijke huwelijken van mijn zussen en van mijn broer bijvoorbeeld zijn mijn respectievelijke schoonbroers en broer wel degelijk aan de arm van hun respectievelijke moeders en in het geval van mijn broer dus onze moeder de kerk binnengewandeld. Bij al de huwelijken was de bruid wel steeds diegene die aan de arm van haar vader als laatste de kerk binnenwandelde...Christel schreef: vr 28 feb 2020, 11:00 Nee, ook nooit gehoord hier
Normaal gesproken wordt ook bij mijn weten alleen de bruid weggegeven (of zelfs dat nog niet eens)...
heidiw schreef: di 14 apr 2020, 13:51 Kobe toch! Als je een ladderzatte mens op de zetel laat slapen en je vermoedt dat die wel eens wat last zou kunnen hebben van nachtelijke reflux of ochtendmisselijkheid dan zet je die emmer best OP DE GROND en niet op een tafel
Dat is wel heel traditioneel. Ik ben bijna 40 jaar gehuwd en ben in '80 aan de arm van mijn toen bijna echtgenoot de kerk binnengewandeld.tvx1 schreef: di 14 apr 2020, 16:43 Nu ja of er echt sprake is van "weggeven" weet ik niet. Bij de respectievelijke huwelijken van mijn zussen en van mijn broer bijvoorbeeld zijn mijn respectievelijke schoonbroers en broer wel degelijk aan de arm van hun respectievelijke moeders en in het geval van mijn broer dus onze moeder de kerk binnengewandeld. Bij al de huwelijk was de bruid wel steeds diegene die aan de arm van haar vader de kerk binnenwandelde...
In Kobe's geval is Karin helaas de enige bloedverwant die hem nog rest, dus nogal logisch dat hij dit wou doen.tvx1 schreef: di 14 apr 2020, 16:43 Bij de respectievelijke huwelijken van mijn zussen en van mijn broer bijvoorbeeld zijn mijn respectievelijke schoonbroers en broer wel degelijk aan de arm van hun respectievelijke moeders en in het geval van mijn broer dus onze moeder de kerk binnengewandeld.
Ik deel deze mening! Kobe en Paulien zouden er best aan doen om Karin duidelijk te maken dat ze beter thuis blijft als ze niet kan gelukkig zijn met/om hen.heidiw schreef: wo 15 apr 2020, 12:56 Dat heeft niets meer met zattigheid te maken maar met bitterheid.
IK weet eigenlijk niet waarom Kobe haar nog zou willen op z'n huwelijk. Ze heeft toch ook weer niet kunnen laten om zich laagdunkend uit te spreken over Paulien toen ze zat was.ikke schreef: wo 15 apr 2020, 13:19 Karin duidelijk te maken dat ze beter thuis blijft als ze niet kan gelukkig zijn met/om hen.
Omdat er toch een beetje spanning moet zijn, terwille van de kijkcijfers bijvoorbeeld ?daffy duck schreef: wo 15 apr 2020, 17:22 IK weet eigenlijk niet waarom Kobe haar nog zou willen op z'n huwelijk.