Kobe Baert (Reynout Dekimpe)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Kobe Baert (Sid Van Oerle)

Bericht door Christel »

Nee, ook nooit gehoord hier :nope:
Normaal gesproken wordt ook bij mijn weten alleen de bruid weggegeven (of zelfs dat nog niet eens)...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef: vr 28 feb 2020, 09:19 Maar een bruidegom die door zijn moeder weggegeven wordt, dat heb ik nog nooit gehoord.
Iemand van jullie wel?
Jazeker: Kobe heeft gisteren die gewoonte gelanceerd... :mrgreen:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Kobe toch! Als je een ladderzatte mens op de zetel laat slapen en je vermoedt dat die wel eens wat last zou kunnen hebben van nachtelijke reflux of ochtendmisselijkheid dan zet je die emmer best OP DE GROND en niet op een tafel :nope:
1 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Christel schreef: vr 28 feb 2020, 11:00 Nee, ook nooit gehoord hier
Normaal gesproken wordt ook bij mijn weten alleen de bruid weggegeven (of zelfs dat nog niet eens)...
Nu ja of er echt sprake is van "weggeven" weet ik niet. Bij de respectievelijke huwelijken van mijn zussen en van mijn broer bijvoorbeeld zijn mijn respectievelijke schoonbroers en broer wel degelijk aan de arm van hun respectievelijke moeders en in het geval van mijn broer dus onze moeder de kerk binnengewandeld. Bij al de huwelijken was de bruid wel steeds diegene die aan de arm van haar vader als laatste de kerk binnenwandelde...
Laatst gewijzigd door tvx1 op di 14 apr 2020, 21:09, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

heidiw schreef: di 14 apr 2020, 13:51 Kobe toch! Als je een ladderzatte mens op de zetel laat slapen en je vermoedt dat die wel eens wat last zou kunnen hebben van nachtelijke reflux of ochtendmisselijkheid dan zet je die emmer best OP DE GROND en niet op een tafel
:laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: di 14 apr 2020, 16:43 Nu ja of er echt sprake is van "weggeven" weet ik niet. Bij de respectievelijke huwelijken van mijn zussen en van mijn broer bijvoorbeeld zijn mijn respectievelijke schoonbroers en broer wel degelijk aan de arm van hun respectievelijke moeders en in het geval van mijn broer dus onze moeder de kerk binnengewandeld. Bij al de huwelijk was de bruid wel steeds diegene die aan de arm van haar vader de kerk binnenwandelde...
Dat is wel heel traditioneel. Ik ben bijna 40 jaar gehuwd en ben in '80 aan de arm van mijn toen bijna echtgenoot de kerk binnengewandeld.
Soit, van "Thuis" was toen ook nog geen sprake.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

tvx1 schreef: di 14 apr 2020, 16:43 Bij de respectievelijke huwelijken van mijn zussen en van mijn broer bijvoorbeeld zijn mijn respectievelijke schoonbroers en broer wel degelijk aan de arm van hun respectievelijke moeders en in het geval van mijn broer dus onze moeder de kerk binnengewandeld.
In Kobe's geval is Karin helaas de enige bloedverwant die hem nog rest, dus nogal logisch dat hij dit wou doen.

Hoe het na haar laatste stunt zit, is nog maar de vraag. Wellicht komt ze wéér ladderzat opdagen en dat is wel het enige dat hij net niet wou. Dus wellicht veiliger dat hij haar vraagt om gewoon niet te komen.

Maar vermits dit de enige (ernstige) verhaallijn is die momenteel nog loopt (de ondergang van Karin) zal dit wel niet gebeuren.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Iedereen vult zijn/haar huwelijk natuurlijk sowieso in hoe hij/zij dat zelf wil, dus als Kobe graag aan de arm van Karin de kerk binnen had willen lopen, dan is dat inderdaad zijn goed recht :thumbup:

Maar ik vraag me toch ook wel af of dat na de meest recente gebeurtenissen - en vooral ook de uitspraken van Karin - nog van toepassing gaat zijn. Kobe loopt niet alleen het risico dat ze daar ladderzat op komt dagen, maar ze was ook echt wel hard in haar commentaar op Kobe's leven en aanstaande huwelijk.
Ik neem aan dat hij ook wel (ergens) beseft dat de gedachten die nuchter in een mens zitten, er uit komen als ze dronken zijn.
Dan kan hij zich dus afvragen wat Karin nog voor plaats heeft op iets wat toch "zijn mooiste dag" zou moeten worden, want ze leek het in haar zatte bui over de hele lijn niet met hem eens te zijn...
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Ze was toch wel al redelijk nuchter en uitgeslapen toen ze Rosa Ma Koekoek noemde en haar beschuldigde Kobe te hebben gestolen. En dat ze hem bovendien niet meer moest terugbrengen. Dat heeft niets meer met zattigheid te maken maar met bitterheid.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

En zo brokkelen de voorpret en het enthousiasme voor de wedding langzaam maar zeker af. Daar komt bij dat Rosa er ook niet al te vrolijk bij loopt door het gedrag van onze vriend Jacques. Ik vrees met grote vreze.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

heidiw schreef: wo 15 apr 2020, 12:56 Dat heeft niets meer met zattigheid te maken maar met bitterheid.
Ik deel deze mening! Kobe en Paulien zouden er best aan doen om Karin duidelijk te maken dat ze beter thuis blijft als ze niet kan gelukkig zijn met/om hen.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

ikke schreef: wo 15 apr 2020, 13:19 Karin duidelijk te maken dat ze beter thuis blijft als ze niet kan gelukkig zijn met/om hen.
IK weet eigenlijk niet waarom Kobe haar nog zou willen op z'n huwelijk. Ze heeft toch ook weer niet kunnen laten om zich laagdunkend uit te spreken over Paulien toen ze zat was. :problem:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

daffy duck schreef: wo 15 apr 2020, 17:22 IK weet eigenlijk niet waarom Kobe haar nog zou willen op z'n huwelijk.
Omdat er toch een beetje spanning moet zijn, terwille van de kijkcijfers bijvoorbeeld ?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat is dan nog wel echt de enige reden, want ieder normaal mens zou haar anders weren als de pest van zo'n feest. Realistisch gezien tenminste.
Maar goed, daar wringt het schoentje al meteen, dus ik ben ook eens benieuwd... :mrgreen: ;)

En je hebt gelijk hoor heidiw, ze was inderdaad niet eens meer zat toen ze de "ergste" dingen naar Kobe's hoofd gooide (iets waar ik geeneens meer bij stilstond, dat ze 's morgens wel degelijk nuchter was :oops: ), dus zelfs nuchter zit er kennelijk een hoop wrok en maakt Karin van haar hart geen moordkuil.
Ik hoop dus maar dat Kobe nog eens 2x nadenkt en misschien moeder Koekoek vraagt om hem naar het altaar te begeleiden. Dat lijkt me wel zo veilig... :angel: :lol:
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

naar het altaar? gaan die nu echt voor de kerk trouwen? en Karin zal sowieso binnenvallen, zelfs als Kobe haar duidelijk zal maken dat ze niet meer gewenst is, zo kennen we Karin toch
0 x
Gesloten