martha schreef: wo 29 jan 2020, 13:33 Voor nancy
Het is hier ook nooit goed : Judith wordt verweten dat zij een slechte moeder is omdat ze Stan heeft "verwaarloosd" en haar affectie geeft aan Emma en nu wordt Nancy verweten dat ze een slechte moeder is omdat ze teveel affectie voor Britney heeft. Voila, dat moest mij van het hart. En dat Nancy hysterisch doet, awel, dat is nu eenmaal Nancy, ze is altijd al zo geweest. En Britney, die zou beter ook haar mond opendoen. Zij is indertijd wel begonnen met die filmpjes hé. Over bepamperde pubers.
Omdat zij affectie nu eenmaal op de verkeerde manier geeft. Nu pas sinds vorige week valt haar frank dat er behoorlijk meer aan de hand is met Britney, terwijl Dieter toch al min of meer het idee had, dat er zich meer afspeelde. Maar nee, Nancy zoals zij alleen maar dingen op Nancyse wijze ziet ,doet het probleem maar af als ldvd en daarmee is de kous af
Dat Nancy nou éénmaal Nancy is.... Een beetje meer nadenken en vooral het advies van anderen (zeker Dieter) opvolgen , voordat ze uitgaat , zou haar niet misstaan. Hoe zij gisteren op het punt stond om tegen Britney uit vliegen , vond ik niet normaal
Dat Britney met de filmpjes begonnen is, tja dat is waar. En ja, ze reageerde toen zeker niet netjes toen Peter, Femke en Nancy haar erover aanspreken, maar dat wilt niet zeggen dat ze geen slachtoffer is , en nog wel van haar eigen succes. Een meisje van 13 dat moet ondervinden dat sociale media ook zeer negatieve impact kan hebben op haar leven, en ze weet met haar emoties geen blijf, zo zie ik haar. En ze kan voor haar gevoel nergens terecht omdat ze met Hysterische Nancy ziet en ik kan me moeilijk voorstellen dat ze er opeens met Femke of Peter over zou begonnen. Pesterijen van die aard kunnen iemand kapot maken, dus ik kan me zeker voorstellen dat zij niks gezegd heeft.