Spoiler: Treinongeluk gelekt online

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Mattboy
Nog geen rang

Bericht door Mattboy » di 18 jun 2019, 14:47

Ik zat daarnet op de website van een.be (rond 14u) en heb een filmpje gezien met allerlei scènes waarin Bill een treinongeluk heeft. Het filmpje was een samenvatting, want daarna zag je ook nog de scènes die volgde op het treinongeluk in het ziekenhuis alsook een flashback van Joren, waarin Stan en Boris te zien zijn vlak voor het trein-incident.

Omdat ik de aflevering van gisteren nog niet had gezien dacht ik dus dat dit gisteren was gebeurd. Tot mijn verbazing was er helemaal geen treinongeluk. Toen ik opnieuw op de website ging kijken vond ik het filmpje niet meer terug. Hieronder een gedetailleerde beschrijving van alle scenes. Ik vermoed dat de persoon van de website een klein foutje heeft gemaakt :D :D :D :D

Scene 1: Joren is hysterisch aan het roepen op zijn vader. Frank probeert hem in bedwang te houden, alles is afgesloten met politielint. Joren rukt zich los van frank en loopt voorbij de afgesloten zone. Tim komt af en kalmeert Joren. Op dat moment komen de ambulanciers met Bil voorbij, zijn gezicht is volledig bedekt onder het bloed en buiten bewust zijn. Joren smeekt wenend aan zijn vader om iets te zeggen, maar er komt niets.

Scene 2: in het ziekenhuis voelt Joren zich heel schuldig hij krijgt een flashback waar Stan met Boris en zijn fiets op de treinsporen staan en kijken naar Bill die 100 meter van de sporen iets naar hen roept (wat kon ik niet verstaan) en terwijl hij roept naar de sporen loopt. de flashback eindigt en Joren stort in elkaar in het ziekenhuis.

Scene 3: Tim komt bij Joren hij heeft net een dokter gesproken en ze zijn na al die uren nog steeds aan het opereren en het kon nog lang duren. Joren wil niet thuis gaan slapen, maar in het ziekenhuis blijven. Tim beslist om bij hem te blijven.

Mattboy
Nog geen rang

Bericht door Mattboy » di 18 jun 2019, 14:48

De reden dat ik ook net een account heb aangemaakt vandaag, was omdat ik hier ben om de spoilers te lezen, maar ik reageer nooit. Zonder account kon ik jullie dit nieuwtje niet meedelen, dus vandaar ;)

pnele
Nog geen rang

Bericht door pnele » di 18 jun 2019, 16:06

In elk geval bedankt om dit hier te delen. Ik denk dat dit wel eens deze week nog zou kunnen gebeuren als ik de spoilers lees. Seizoensfinale kan ook maar dan is het wel vreemd dat die scènes in het ziekenhuis er bij stonden. Dan zou het enkel over het ongeluk gaan vermoed ik. We zullen wel zien de komende dagen.

Thom
Nog geen rang

Bericht door Thom » di 18 jun 2019, 16:13

Zou het inderdaad niet om deze vrijdag gaan? Gelet op de spoilers van volgende week :

- het komt tot een confrontatie tussen Judith en. Stan
- Frank die zich zorgen maakt om Joren.
- Bill die nergens meer genoemd wordt
- Stan zit met een schuldgevoel .

ThuisStan123
Nog geen rang

Bericht door ThuisStan123 » di 18 jun 2019, 16:16

Nou, als dat klopt, zal Boris die confrontatie met Joren in de seizoensfinale beslist niet overleven. Joren zal hem tot moes slaan nog voor Boris 'u' kan zeggen.

Frederique
Nog geen rang

Bericht door Frederique » wo 19 jun 2019, 00:13

Wat een drama! Dit had ik echt wel niet zien aankomen. Benieuwd of die droom van Joren (waarin Stan schijnbaar verdrinkt) nog waarheid zal worden...

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Tiboko » wo 19 jun 2019, 10:46

Zag Bill ook rennen (langs de overweg?) in de vooruitblik naar de aflevering van vanavond.

Goeie tip, Mattboy :clap:

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » wo 19 jun 2019, 10:58

Ook al is dit een verhaallijn die mij niet zo boeit, het lijkt toch nog wel spannend te worden.
Ik ben heel benieuwd!
Thanks voor het delen, Mattboy! :thumbup:

niemand
Nog geen rang

Bericht door niemand » wo 19 jun 2019, 11:23

Bill leek inderdaad precies langs een spoorweg of iets dergelijks te lopen in de preview voor vandaag. Plus, 'Ontspoord' eindigt met Stan en Joren die naar Boris fietsen wanneer Joren zijn examens skipt (wat vandaag zou zijn).

Het zou ook verklaren waren Bill niet meer genoemd wordt en waarom er terug een personeelstekort gaat zijn bij de Kabouters.

Ik ben benieuwd! Zou Bill Boris en Stan redden maar zelf geraakt worden door een trein?

En yup, bedankt voor het delen! :)

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » wo 19 jun 2019, 13:14

Ook namens mij bedankt voor de moeite en het delen, Mattboy! :dance:
Ook ik ben heel benieuwd.. :yup:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

ThuisStan123
Nog geen rang

Bericht door ThuisStan123 » wo 19 jun 2019, 17:37

Wil een van jullie na de aflevering van vanavond verslag doen van wat er is gebeurd? Het klinkt misschien raar, maar ik denk niet dat ik het zou aankunnen mocht er iets ergs gebeuren. Ik heb het al vrij moeilijk gehad met deze verhaallijn al wil ik wel graag weten hoe het afloopt.

jorah69
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door jorah69 » wo 19 jun 2019, 19:24

Heel erg bedankt Mattboy! Zou je je internetgeschiedenis misschien kunnen checken en de URL hier posten? Op die manier valt het artikel misschien wel terug te vinden, aangezien het wel bestaat, maar gewoon niet beschikbaar is gesteld

Kiki_Dee
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Kiki_Dee » wo 19 jun 2019, 20:43

Er was dus inderdaad een treinongeluk, zou Bill het overleven?
I do not have a bitch resting face. I am a mom. I just have a bitch face. There is no resting going on here!

jorah69
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door jorah69 » wo 19 jun 2019, 21:07

Trouwens, even iets voor de moderatoren, misschien moet er een nieuwe regel komen op de namen van spoilertopics. Als je in het hoofdmenu komt moet je niet in de spoilerhoek te gaan om reeds te zien dat het topic waarin laatst gepost is "Treinongeluk gelekt" genoemd is. Ik geef persoonlijk niets om spoilers, maar ik kan geloven dat sommigen die er op die manier een glimps van opvangen zonder dat te willen niet echt gelukkig zouden zijn :bye:

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » wo 19 jun 2019, 21:45

Kiki_Dee schreef:
wo 19 jun 2019, 20:43
Er was dus inderdaad een treinongeluk, zou Bill het overleven?
Als hij het overleeft, is het niet het eerste mirakel in "Thuis". De reactie van Frank gezien? Dat beloofd... niets goeds.
Ik vind het heel spijtig dat ik op voorhand wist van deze treinhistorie. (Eigen schuld, dikke bult) 'k Vind het raar dat de vriendjes deze keer vlakbij 't station samenkwamen. Dat is toch niet hun "gewone" stek?
En dan Bill en Frank die "toevallig" langs kwamen gereden nadat ze ALLE plaatsen waar die kwiebussen konden zijn al langsgereden waren... Was dit de kortste weg terug naar "De Kabouters"???
Nee, ik vond het absoluut geen goede aflevering; teveel toevallige toevalligheden. :thumbdown:
Laatst gewijzigd door ikke op wo 19 jun 2019, 22:16, 3 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie