Omdat ik de aflevering van gisteren nog niet had gezien dacht ik dus dat dit gisteren was gebeurd. Tot mijn verbazing was er helemaal geen treinongeluk. Toen ik opnieuw op de website ging kijken vond ik het filmpje niet meer terug. Hieronder een gedetailleerde beschrijving van alle scenes. Ik vermoed dat de persoon van de website een klein foutje heeft gemaakt
Scene 1: Joren is hysterisch aan het roepen op zijn vader. Frank probeert hem in bedwang te houden, alles is afgesloten met politielint. Joren rukt zich los van frank en loopt voorbij de afgesloten zone. Tim komt af en kalmeert Joren. Op dat moment komen de ambulanciers met Bil voorbij, zijn gezicht is volledig bedekt onder het bloed en buiten bewust zijn. Joren smeekt wenend aan zijn vader om iets te zeggen, maar er komt niets.
Scene 2: in het ziekenhuis voelt Joren zich heel schuldig hij krijgt een flashback waar Stan met Boris en zijn fiets op de treinsporen staan en kijken naar Bill die 100 meter van de sporen iets naar hen roept (wat kon ik niet verstaan) en terwijl hij roept naar de sporen loopt. de flashback eindigt en Joren stort in elkaar in het ziekenhuis.
Scene 3: Tim komt bij Joren hij heeft net een dokter gesproken en ze zijn na al die uren nog steeds aan het opereren en het kon nog lang duren. Joren wil niet thuis gaan slapen, maar in het ziekenhuis blijven. Tim beslist om bij hem te blijven.