Dat laatste hoeft dat eerste niet uit te sluiten natuurlijk. Je kunt iemand zo graag zien dat je een sloef wordt.satine schreef: vr 22 feb 2019, 09:18 En ik heb het al in een ander topic gezegd: sommigen vinden Dieter maar een sloef, die altijd maar ja knikt tegen Nancy om haar te plezieren.
Maar het is veel meer dan dat, hij ziet haar oprecht graag.
Wat Dieter betreft, toen ik die scène zag waarin hij Tim zijn denkwijze over de overval op Karin uitlegde, dacht ik eraan dat hij toch helemaal niet hoeft te stoppen bij de politie. Hij kon toch ook gewoon op het kantoor gaan werken ipv op straat. Dan hoeft hij geen wapen/uniform meer te dragen en kan hij toch bepaalde zaken met zijn collega's uitwerken en zo zijn steentje bijdragen.
Terugkomend op dat gesprek met Tim over Karin.
Dieter: Karin is natuurlijk iemand die veel vijanden had, met de manier waarop zij te werk gaat.
Tim: Dat is ook weer waar.
Mijn commentaar. Als je die denkwijze volgt, dan is het toch straf dat het net nu is dat ze voor het eerst in 25 jaar of zo is overvallen. Als zoveel mensen haar zouden haten, dan lijkt het vreemd dat dit nooit eerder gebeurde. Bovendien was er een precedent, want Dries viel Karin al eens aan.
Dit gezegd zijnde, geloof ik net als Dieter ook wel dat het iemand anders was. Dat is typisch voor Thuis.