Dieter van Aert (Raf Jansen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

satine schreef: vr 22 feb 2019, 09:18 En ik heb het al in een ander topic gezegd: sommigen vinden Dieter maar een sloef, die altijd maar ja knikt tegen Nancy om haar te plezieren.
Maar het is veel meer dan dat, hij ziet haar oprecht graag.
Dat laatste hoeft dat eerste niet uit te sluiten natuurlijk. Je kunt iemand zo graag zien dat je een sloef wordt.

Wat Dieter betreft, toen ik die scène zag waarin hij Tim zijn denkwijze over de overval op Karin uitlegde, dacht ik eraan dat hij toch helemaal niet hoeft te stoppen bij de politie. Hij kon toch ook gewoon op het kantoor gaan werken ipv op straat. Dan hoeft hij geen wapen/uniform meer te dragen en kan hij toch bepaalde zaken met zijn collega's uitwerken en zo zijn steentje bijdragen.

Terugkomend op dat gesprek met Tim over Karin.

Dieter: Karin is natuurlijk iemand die veel vijanden had, met de manier waarop zij te werk gaat.
Tim: Dat is ook weer waar.

Mijn commentaar. Als je die denkwijze volgt, dan is het toch straf dat het net nu is dat ze voor het eerst in 25 jaar of zo is overvallen. Als zoveel mensen haar zouden haten, dan lijkt het vreemd dat dit nooit eerder gebeurde. Bovendien was er een precedent, want Dries viel Karin al eens aan.

Dit gezegd zijnde, geloof ik net als Dieter ook wel dat het iemand anders was. Dat is typisch voor Thuis.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Foei, Dieter, die mannen zo lang laten wachten op hun Slurfke!
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

ikke schreef: di 14 mei 2019, 20:34 Dieter, die mannen zo lang laten wachten op hun Slurfke!
Hij had het misschien eerder besteld als ze het in het Frans: 'un somnolent' :text-yeahthat: hadden gevraagd. Mooie les voor minderjarig Britaniekske: in een café laten helpen waar alcohol :obscene-drinkingcheers: geschonken wordt :thumbup:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Pluim voor Dieter die tegen Marianne in ging.
Eindelijk wordt hij wakker. ;)
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Misschien was hij nog wat terughoudend na het schietvoorval met Sandrine. Hij werd niet vervolgd, maar het schuldgevoel tegenover Marianne en Ann zal wel nog ergens blijven hangen!
Maar nu blijkt hij toch uit z'n schelp te komen!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

:shock:
Wat was dat?
En met Karin dan nog wel... :eh:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

satine schreef: vr 10 apr 2020, 23:41 Wat was dat?
En met Karin dan nog wel..
Nancy zal er in ieder geval niet mee kunnen lachen als zij dat te weten komt en dat is nog zacht uitgedrukt, dat belooft. :thumbdown:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Was een beetje zattekes! Marianne heeft er direct een bondgenote bij in Nancy als die dat te weten komt! :smile:

Ja, als :happy-cheerleadersmileyguy: :happy-partydance: :occasion-gift: je Didi even buitenlaat!
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

De scenaristen zijn het spoor bijster ! Dit had ik toch niet verwacht van brave Dieter, dronken of niet …
1 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Dit snap ik dus ook niet meer. Is het een ongeschreven wet in Thuis dat per se iedereen vreemd moet gaan? Het is nog bizarder dan de wet dat niemand meer happy single mag zijn.

Ik vraag me al heel lang af wanneer er nog eens een doorsnee koppel in Thuis komt. Alles altijd koek en ei, geen vreemdgaan, een rustige sleur... Niet alle koppels in het echte leven zijn zo, maar het kán. En zelfs in Thuis kan een dergelijk koppel nog veel waarde hebben, lijkt me.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Het enige 'normale' koppel in Thuis zijn Frank en Simonne. Karen en Tom hebben n liefde-haatrelatie. Tania is t afgebold. Anderzijds doen Tim en Sam het wel goed. Joren is heimelijk verliefd op Viv en dat gaat volgens mij ook nog voor n confrontatie met Lowieke zorgen.

Dieter was altijd supercorrect en goed met Nancy, ik heb hem nog nooit dronken gezien, en nu laat hij zich gaan en papt aan met de grootste bitch van Thuis ??? Heel ongeloofwaardig. Hij werkt dan ook nog samen met Peter, die Karins bloed wel kan drinken
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ja, iemand die bewust of langere tijd single is, wordt als n loser of n player afgeschilderd.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

johan1969 schreef: ma 13 apr 2020, 16:04 Joren is heimelijk verliefd op Viv en dat gaat volgens mij ook nog voor n confrontatie met Lowieke zorgen.
Niet vergeten dat Emma heimelijk verliefd is op Lowie dus dat kan ook conflicten geven met Viv.
johan1969 schreef: ma 13 apr 2020, 16:05 iemand die bewust of langere tijd single is, wordt als n loser of n player afgeschilderd.
Ik denk eerder dat degenen die in een relatie storten zonder nadenken in mijn ogen sukkelaars zijn en de singles in dat geval beter best af zijn, ze zijn dan tenminste op hun gemak zonder al die gezever.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

apestaart schreef: ma 13 apr 2020, 18:38 Ik denk eerder dat degenen die in een relatie storten zonder nadenken in mijn ogen sukkelaars zijn en de singles in dat geval beter best af zijn

Hij bedoelt natuurlijk in Thuis hé, in het echte leven is het helemaal anders uiteraard.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ja, ik bedoelde in Thuis. :-)

Mocht ik straalbezopen zijn, zou ik nog niks met Karin beginnen.
0 x
Plaats reactie