Dat wordt door An en Emma zonder meer aan genomen en ze waarschuwen zelfs de politie.
Maar Judith bevestigt noch ontkent het.
Rare situatie

Op een paar blauwe plekken meer of minder komt het er toch niet op aan.hannanaske schreef: wo 20 mar 2019, 16:38 Ziet ze nog niet blauw genoeg misschien? Iemand lappen geven omdat ze 'hoogstwaarschijnlijk!!!' al lappen krijgt

Er is inderdaad nog geen zekerheid dat Jacques daar achter zit, ik hoop dat het deze week er duidelijkheid in komt in die situatie want het begint stilletjes op mijn zenuwen te werken.jessie V. schreef: wo 20 mar 2019, 18:07 s er eigenlijk ergens met zekerheid beweerd dat de kwetsuren van Judith door Jacques komen?

Inderdaad Thom. Het kan ook anders verklaard worden.Thom schreef: wo 20 mar 2019, 20:54 Een moment leek Stan zelfs verrast toen hij die nieuwe beschuldigen over Jacques hoorde.

Hij heeft Leo geen mep gegeven, maar een duw.Tiboko schreef: do 21 mar 2019, 14:30 Een ding is zeker, Stan schuwt het geweld niet - remember de mep die Leo kreeg.

En daar had hij ook al snel spijt van. Als hij geweld niet zou schuwen, zou daar niet al veel eerder iets van te zien zijn geweest? Ben best verbaasd dat hij door sommigen als een of andere agressief monster wordt afgeschilderd , terwijl hij “gewoon” een situatie heeft gecreëerd waar niet alleen hij schuld aan heeft, in een omgeving die totaal niet met hem bezig is.satine schreef: do 21 mar 2019, 15:35 Hij heeft Leo geen mep gegeven, maar een duw.
En dat is bij mijn weten de enige keer dat Stan fysiek 'geweld' gebruikt heeft.
Inderdaad. Bovendien weten we toch al hoe Stan het liefst een wig drijft tussen zijn moeder en Jacques. Met valse beschuldigingen. Waarom zou hij daarnaast dan ook nog eens zijn moeder zwaar mishandelen?niemand schreef: do 21 mar 2019, 17:49 Ik snap trouwens ook echt niet waarom Stan als gewelddadig wordt afgeschilderd. Manipulatief en gefrustreerd, ja, maar geweld was toch nooit eerder zijn ding? En er is een zeer groot verschil tussen een kwade duw die ongelukkig eindigde en het bewust ineenslagen van zijn eigen moeder. Wat zou hij daar dan ook mee willen bereiken? Judith gaat hem toch niet liever zien omdat hij haar slaat? Ik kan me gewoon niet inbeelden dat hij het is.