Als Jacques Judith had toegetakeld, had hij niet voorgesteld om samen naar de sauna te gaan, want dan kon iedereen die blauwe plekken zien.niemand schreef: vr 15 mar 2019, 15:52 Het zou nu toch echt wel héél toevallig zijn als Jacques nu niet voor die blauwe plekken verantwoordelijk is. Hoe vaak hebben we Judith nu al niet pijn zien hebben vlak na een afspraak met hem? En deze keer wisten enkel zij en Jacques waar ze gingen afspreken en enkel Ann en Emma dat ze gingen afspreken. Het kan bijna niet dat iemand anders haar gevolgd is om het achteraf zo te doen lijken. Dat zou echt te toevallig zijn.
Wat me wel opviel was wat Judith zei tegen Jacques: "Ik kan dit niet er ook nog eens bijnemen." Dat vond ik wat raar. Wat bedoelde ze met "ook"?
Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
0 x
- niemand
- Nog geen rang
Niet per se. Het kan altijd zijn dat Jacques haar niet expres toetakelt maar gewoon zijn eigen kracht niet kent (zoals hier ook al geopperd werd) of de wellness sessie die hij geboekt had was privé en dan zag sowieso niemand het (ik ben nog nooit naar een wellness geweest maar ik neem aan dat dat gaat).johan1969 schreef: za 16 mar 2019, 11:00 Als Jacques Judith had toegetakeld, had hij niet voorgesteld om samen naar de sauna te gaan, want dan kon iedereen die blauwe plekken zien.
Maar eerlijk gezegd, ik kan Jacques maar moeilijk als een onschuldig manneke zien omdat ik gezien heb hoe hij was in Secrets. Niet bepaald een zachte goedaardige man.
Of er iets toch iets anders (ze is ziek ofzo) maar als het iemand anders is dan is het wel heel vreemd in beeld gebracht. Stan zijn naam blijft vaak opduiken maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij dat zou doen. En de laatste keer was er zelfs geen manier dat hij überhaupt wist dat Judith Jacques ging zien. Plus, hij is nu niet bepaald fors gebouwd dus ik kan me moeilijk inbeelden dat Judith hem niet de baas zou kunnen...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 951
- x 1518
Dat was de spin-off van Thuis over de skireis van Emma en co waar de zoon van Jacques verongelukte.
On topic: ik twijfel erover. Ja, hij wou Ann nogal hardhandig en letterlijk opzij zetten, maar hij was dan ook volledig over zijn toeren door die (valse?) beschuldiging. En ja, Judith heeft iedere keer iets voor als ze met Jacques heeft afgesproken maar zoals we weten wordt er in Thuis veel geïnsinueerd. Er zijn veel andere mogelijkheden: Judith heeft ziekte van Meunière, Judith heeft regelmatig een verborgen stuk in haar voeten (want er wordt nogal veel gedronken in Thuis) en valt regelmatig, Judith heeft een tekort aan bloedplaatjes waardoor ze makkelijker blauwe plekken heeft,
Judith heeft nog iets anders... En ik twijfel vooral aan Judith zelf. Ze is nu toch niet zo'n angsthaas die zich zomaar zou laten afdreigen, integendeel, het is een vrouw die zich anders echt niet laat doen.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
In ieder geval moet zij om te beginnen laten onderzoeken door haar collega-vriendin Ann of een ander dokter want zo kan het niet verder.
0 x
-
ikke
- x 435
In ieder geval moet zij eerst akkoord gaan met een onderzoek. Denk niet dat iemand kan verplicht worden om zich te laten onderzoeken, of wel?
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
Verplichten neen maar wel druk uitoefenen en wees maar gerust dat Ann en Emma dat zullen doen, ze zullen blijven aandringen totdat Judith zal zwichten.ikke schreef: zo 17 mar 2019, 08:07 In ieder geval moet zij eerst akkoord gaan met een onderzoek. Denk niet dat iemand kan verplicht worden om zich te laten onderzoeken, of wel?
0 x
-
Thom
- Poster rang 2

- x 292
- x 447
Het is niet alleen dat voorval met Ann dat ik hem niet oprecht vind, maar hij reageerde ook al niet echt begripvol toen Judith ineens afstand wou nemen, hij wou zelfs meteen ontslag nemen. En wat er in de auto tijdje terug over geruzied werd weten we ook nog altijd niet. Maar dat terzijde, ga ik mee met de theorie dat Judith (ernstig) ziek is. Want wie anders zou haar kunnen toegetakeld hebben?Stan wordt nog altijd veel genoemd, maar dan zou zij dat verhaaltje meteen van tafel hebben geveegd als hij haar effectief zou slaan in plaats van eerst zitten twijfelen? Want ze weet dat Stan Jacques niet moet hebben en daarom allicht ook die relatie verzwijgt.heidiw schreef: za 16 mar 2019, 17:16 On topic: ik twijfel erover. Ja, hij wou Ann nogal hardhandig en letterlijk opzij zetten, maar hij was dan ook volledig over zijn toeren door die (valse?) beschuldiging. En ja, Judith heeft iedere keer iets voor als ze met Jacques heeft afgesproken maar zoals we weten wordt er in Thuis veel geïnsinueerd.
Moderator bericht:
Bericht aangepast.
Gelieve er rekening mee te houden dat de spoilerknop alleen mag gebruikt worden in het subforum 'Andere TV-programma's'.
Spoilers over Thuis mogen enkel en alleen in het spoilerhoekje gepost worden.
Dank u.
Gelieve er rekening mee te houden dat de spoilerknop alleen mag gebruikt worden in het subforum 'Andere TV-programma's'.
Spoilers over Thuis mogen enkel en alleen in het spoilerhoekje gepost worden.
Dank u.
Laatst gewijzigd door Yvetje op zo 17 mar 2019, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Haar recente houding neigt steeds meer tot de hypothese dat Stan wel eens de dader zou kunnen zijn.
Als Jacques effectief voor die blauwe plekken verantwoordelijk was, dan had ze toch geen enkele reden om hem de hand boven het hoofd te houden.
Logisch, zegt Tim, dat gaat vaak zo bij partnergeweld. Bang voor de gevolgen achteraf.
Maar in dit geval wonen die twee niet samen en kan Jacques Judith, als hij opgesloten "zou zitten" vanwege haar klacht, ook helemaal niks meer maken.
Als Jacques effectief voor die blauwe plekken verantwoordelijk was, dan had ze toch geen enkele reden om hem de hand boven het hoofd te houden.
Logisch, zegt Tim, dat gaat vaak zo bij partnergeweld. Bang voor de gevolgen achteraf.
Maar in dit geval wonen die twee niet samen en kan Jacques Judith, als hij opgesloten "zou zitten" vanwege haar klacht, ook helemaal niks meer maken.
0 x
-
Thom
- Poster rang 2

- x 292
- x 447
Het was inderdaad wat insinuerend dat hij ermee iets te maken heeft, maar dan zou er buiten beeld iets gebeurd zijn, want vorige week bijvoorbeeld toen Judith Jacques ging opzoeken was Stan bij Tom , en ik geloof en heb niet het idee dat ze met hem contact gezocht heeft.. En ze deden tot het misbruikgedoe quasi normaal tegen elkaar , niets dat mij de indruk van mishandeling gaf. En zelf ben ik er nog altijd van overtuigd dat Stan er niks mee te maken heeft. Ja, hij is een manipulator, maar dat maakt hem nog altijd geen mishandelaar
0 x
-
tvx1
- x 435
Sorry, maar dat komt bij echt niet zo over. De laatste twee keer dat ze gekewtst was, is Stan zelfs niet in haar buurt geweest. Mij lijkt het eerder dat ze ziek is.Tiboko schreef: di 19 mar 2019, 14:52 Haar recente houding neigt steeds meer tot de hypothese dat Stan wel eens de dader zou kunnen zijn.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Toen Emma aan Judith vroeg waarom ze niks deed, zei Judith toch dat Jacques al genoeg meegemaakt heeft? Dat doelt er in mijn ogen toch wel op dat hij er op z'n minst iets mee te maken heeft.
En als Judith ziek zou zijn, dan is het toch wel typisch dat ze steeds vooral klachten heeft als ze Jacques gezien heeft?
Hoe dan ook, kan het mij na gisteravond eerlijk gezegd niet zo heel gek veel meer schelen wat er nu met Judith aan de hand is.
Haar dochter is doodongerust en heeft duidelijk door dat er iets scheelt. Ze geeft nota bene haar vermoedens aan en haalt er haar eigen pijnlijke verleden bij om haar moeder te doen praten, en nóg zegt Judith niks.
Toen ze Emma gisteren zo ontredderd achterliet, had ik echt zin om Judith een mep te verkopen. Onvoorstelbaar dat ze zo blijft zwijgen, ook al ziet ze dat haar kind er zo onder lijdt...
En als Judith ziek zou zijn, dan is het toch wel typisch dat ze steeds vooral klachten heeft als ze Jacques gezien heeft?
Hoe dan ook, kan het mij na gisteravond eerlijk gezegd niet zo heel gek veel meer schelen wat er nu met Judith aan de hand is.
Haar dochter is doodongerust en heeft duidelijk door dat er iets scheelt. Ze geeft nota bene haar vermoedens aan en haalt er haar eigen pijnlijke verleden bij om haar moeder te doen praten, en nóg zegt Judith niks.
Toen ze Emma gisteren zo ontredderd achterliet, had ik echt zin om Judith een mep te verkopen. Onvoorstelbaar dat ze zo blijft zwijgen, ook al ziet ze dat haar kind er zo onder lijdt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
catherine
- Poster rang 1

- x 55
- x 86
Als ze ziek zou zijn, waarom gaat er dan bij Ann geen belletje rinkelen?
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ziet ze nog niet blauw genoeg misschien? Iemand lappen geven omdat ze 'hoogstwaarschijnlijk!!!' al lappen krijgt
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Thom
- Poster rang 2

- x 292
- x 447
Lappen krijgt ze van mij niet, ze heeft immers al blauwe plekken genoeg, ze krijgt wel een cursus “hoe communiceren met mijn kinderen?” cadeau, want dat laat bij haar wel wat te wensen over en ik heb het nu ook niet per se over de recente gebeurtenissen.
0 x