Tiboko schreef:Kiki_Dee schreef:Hij zou beter terug proberen overeen te komen met Tamara.
Als hij dan zijn zoon wil kennen, moet hij altijd met Tamara samenwerken.
Misschien de voorbije afleveringen nog eens terug bekijken. Hij heeft recent herhaaldelijk geprobeerd (zowel via sms als via bezoekjes aan de Frens) om met haar te praten.
Dat klopt. Dat deed hij ineens toen hij zijn mening herzien had, en zijn eerste bezoekje was dan nog gezellig samen met Christine, wat uiteraard heel fijn gevallen is bij Tamara.

Olivia heeft hem zelfs nog gewaarschuwd om dat niet te doen, maar dat interesseerde Bob niks.
Dat Bob contact wil met zijn kind, kan ik begrijpen. Dat hij een relatie met Tamara niet meer ziet zitten ook. Eerlijk gezegd snapte ik sowieso niet wat die 2 nog bij elkaar deden, met al het getrubbel wat er al was voorgevallen. Daarin gaat Tamara ook zeker niet vrijuit.
Maar waar ik niet tegen kan, is dat Bob zich heiliger als de paus voordoet w.b.t. het rekening houden met mensen (kijk maar eens wat voor moeite hij heeft gedaan om het Luc naar de zin te maken), maar dat hij dat alleen in de praktijk brengt als het hem uitkomt. Als de maat voor hem vol is, ruilt hij de ene vriendin bijvoorbeeld gewoon in voor de andere zonder met zijn ogen te knipperen en wil vervolgens dat de dingen NU volgens ZIJN wensen gaan verlopen. Dan wordt er ineens niet meer aan anderen gedacht.
Ik hoop toch dat hij er eens achter komt dat hij niet met voorwerpen te maken heeft, maar met mensen, en dat hij niet alles en iedereen naar zijn hand kan zetten. Zeker niet op stel en sprong wanneer het hem het beste uitkomt.
Iedereen kan wel rekening moeten houden met Bob's karakter, maar zoiets kent wel zijn grenzen. Daar kan hij zich niet eeuwig en altijd achter blijven verschuilen.
Rekening houden met elkaar, werkt wel 2 kanten uit...