Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Ze was wel op zijn zachtst gezegd niet helemaal nuchter. Waarom zat ze daar nog in haar eentje? Waar waren An en haar dochter? En wat doet Thilly met hetgeen ze van Judith gehoord heeft?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nu is het wel zo dat de enige persoon aan wie ze het durft zeggen (al of niet zat) haar toch zo "gehate" zus is...
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5

Ann had geloof ik haar dochter naar huis gebracht.jessie V. schreef:Ze was wel op zijn zachtst gezegd niet helemaal nuchter. Waarom zat ze daar nog in haar eentje? Waar waren An en haar dochter? En wat doet Thilly met hetgeen ze van Judith gehoord heeft?
Ik denk dat Judith wel een katertje gaat hebben de volgende morgen. Dat ze niet wil trouwen wisten we toch allang. Dadelijk trekt ze op de bruiloft de pleitvaart en laat ze Tom voor lul staan.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Ik ben benieuwd of Judith haar zus nog even geweldig vindt als ze nuchter is. 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk
Ik moet wel zeggen dat ik het toch wel mooi vond hoe vertrouwd ze met elkaar omgingen tijdens Judith's vrijgezellenfeest. Ik kreeg daardoor de indruk dat Judith toch wel degelijk veel van haar zusje houdt, maar dat er vroeger misschien door de ouders nogal verschil is gemaakt tussen die 2, waardoor hun huidige relatie stroever/jaloerser verloopt dan eigenlijk de bedoeling is.
Het lijkt er toch wel op dat ze diep vanbinnen echt om elkaar geven en dat de "hekel" aan elkaar niet echt uit henzelf komt...
Ik moet wel zeggen dat ik het toch wel mooi vond hoe vertrouwd ze met elkaar omgingen tijdens Judith's vrijgezellenfeest. Ik kreeg daardoor de indruk dat Judith toch wel degelijk veel van haar zusje houdt, maar dat er vroeger misschien door de ouders nogal verschil is gemaakt tussen die 2, waardoor hun huidige relatie stroever/jaloerser verloopt dan eigenlijk de bedoeling is.
Het lijkt er toch wel op dat ze diep vanbinnen echt om elkaar geven en dat de "hekel" aan elkaar niet echt uit henzelf komt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

In nood kent men familie en vrienden zeker? Seffens is Thilly nog getuige!
Wat me wel wat ergert moet ik zeggen is het feit dat in Thuis (en niet alleen in Thuis hoor) het huwelijk wordt afgedaan als een onnozele banaliteit.
Wat me wel wat ergert moet ik zeggen is het feit dat in Thuis (en niet alleen in Thuis hoor) het huwelijk wordt afgedaan als een onnozele banaliteit.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Ik vind niet dat het huwelijk afgedaan wordt als een banaliteit.
Maar het is wel waar dat een huwelijk de liefde niet anders of sterker of 'eeuwiger' maakt.
Maar het is wel waar dat een huwelijk de liefde niet anders of sterker of 'eeuwiger' maakt.
0 x
-
Renée
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
Wat ik me afvraag is waarom Judith nooit over haar ouders praat. We weten dat ze een zus heeft, maar wat is er ooit met haar ouders gebeurd? Heb ik dat ergens gemist? Ook in het huwelijksaankondiging wordt enkel Marianne vermeld en dat vind ik eigenlijk ongepast.
0 x
-
tvx1
- x 435
Dat zou er dus op wijzen dat ze overleden zouden zijn. Walter De Decker stond er immers ook niet op.Renée schreef:Wat ik me afvraag is waarom Judith nooit over haar ouders praat. We weten dat ze een zus heeft, maar wat is er ooit met haar ouders gebeurd? Heb ik dat ergens gemist? Ook in het huwelijksaankondiging wordt enkel Marianne vermeld en dat vind ik eigenlijk ongepast.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Is die aankondiging in de serie getoond? Ik dacht dat ik die alleen online zag voorbij komen.

Het tijdstip dat er op staat is ook wel apart, als Peter tegen Tom zegt dat er eerst een gegeten wordt met de familie, om daarna de receptie te houden in de zaal, dan lijkt mij 20u10 een vreemd uur.
Want hoe laat is de receptie voor de andere gasten dan? Om 23 uur?
Ik zou de aankondiging dus niet te serieus nemen.

Het tijdstip dat er op staat is ook wel apart, als Peter tegen Tom zegt dat er eerst een gegeten wordt met de familie, om daarna de receptie te houden in de zaal, dan lijkt mij 20u10 een vreemd uur.
Want hoe laat is de receptie voor de andere gasten dan? Om 23 uur?
Ik zou de aankondiging dus niet te serieus nemen.
0 x
-
Yole
- Nog geen rang
20.10h is het tijdstip dat thuis wordt uitgezonden.
Dit is niet de trouwbrief die Tom en Judith verstuurden. Dit is een uitnodiging van Marianne aan de kijker om naar thuis te kijken, de dag van het huwelijk.
Dit is niet de trouwbrief die Tom en Judith verstuurden. Dit is een uitnodiging van Marianne aan de kijker om naar thuis te kijken, de dag van het huwelijk.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Is de 'echte' aankondiging getoond tijdens Thuis?
Dat heb ik gemist denk ik...
Dat heb ik gemist denk ik...
0 x
- pnele
- Poster rang 1

- x 8
- x 7
Ik denk niet dat deze getoond is geweest. Anders heb ik dat ook gemist.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Is het kapsel waar Judith al drie dagen mee rondloopt haar trouwkapsel?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik veronderstel van wel... ze zei iets van dat ze al 8 kapsels had geprobeerd, en dat ze met dit laatste kon leven!
0 x