Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Thilly heeft meteen Tom rond haar vinger gewonden, het was al een voldongen feit dat zij in het doktershuis zou blijven logeren vóór Judith wist dat haar zus 'op bezoek' was.
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Ze zal misschien gedacht hebben dat haar zusje veranderd was.
0 x
-
tvx1
- x 435
Jeugd en leven grondig verpest? Dat is toch wat overdreven, hoor. Judith haar "verpestte" leven omvat een mooie carrière bij de Flying Doctors en als huisarts met uitstekende reputatie, twee schatten van kinderen, een mooi en groot huis en voor de tweede keer al een man die zodanig veel van haar houdt, dat hij haar wil huwen. Er zijn er echt wel die het veel slechter treffen met hun zussen. Ik denk bijvoorbeeld aan Valerie indertijd. Valerie wiens zus moedwillig probeerde haar huwelijk te saboteren...martha schreef:Ik begrijp Judith ten volleEn ze krijgt van mij een hele grote
en een hele grote
omdat ze die lastpak die Judith haar jeugd en leven grondig heeft verpest buiten gesmeten heeft
En nu volhouden hé Judith
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
En toch kan ik me voorstellen dat Judith dat allemaal heel goed beseft: dat zij staat waar ze nu staat door keihard te werken.
Door er te zijn voor haar kinderen, door haar job als arts goed te doen.
Ook dat kost moeite en is niet altijd evident.
Zeker niet als we denken aan wat er met Emma gebeurd is, met Kurt, met Hélène...
Judith heeft altijd haar hoofd boven water gehouden, met soms een uitschuiver, toegegeven.
Dus het pad van Judith is niet echt over rozen gegaan, ze heeft echt wel haar problemen gehad, ook met het opbouwen van een nieuw leven in België en met haar scheiding.
Dat ze dan nog eens 24/24 moet geconfronteerd worden met haar zus die er blijkbaar niks moet voor doen, maar blijkbaar alles in haar schoot geworpen krijgt en het dan nog opgeeft ook, met andermans geld?
Ik kan me voorstellen dat dit pikt
We weten ook niet wat hiervan de gevolgen waren voor de ouders van Judith en Thilly.
Door er te zijn voor haar kinderen, door haar job als arts goed te doen.
Ook dat kost moeite en is niet altijd evident.
Zeker niet als we denken aan wat er met Emma gebeurd is, met Kurt, met Hélène...
Judith heeft altijd haar hoofd boven water gehouden, met soms een uitschuiver, toegegeven.
Dus het pad van Judith is niet echt over rozen gegaan, ze heeft echt wel haar problemen gehad, ook met het opbouwen van een nieuw leven in België en met haar scheiding.
Dat ze dan nog eens 24/24 moet geconfronteerd worden met haar zus die er blijkbaar niks moet voor doen, maar blijkbaar alles in haar schoot geworpen krijgt en het dan nog opgeeft ook, met andermans geld?
Ik kan me voorstellen dat dit pikt
We weten ook niet wat hiervan de gevolgen waren voor de ouders van Judith en Thilly.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Blijkbaar heeft lieve Thilly de spaarcentjes van de ouders opgebruikt om een ghost project te starten en dan gewoon alles laten weglopen? Dat Judith dat niet vergeten is kan ik echt wel begrijpen hoor. Het lieve oogappeltje van haar ouders! 
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Bij dat alles komt nog dat Tom ook helemaal niks van de situatie schijnt te begrijpen en maar door blijft gaan met zijn "vreemde"plannen voor zijn huwelijk en alles afzwakt wat onze lieve Thilly uitspookt.
Gelukkig heeft Judith nu de kans gekregen om haar verhaal te doen en daar heeft hij dan toch naar geluisterd.
Misschien kan ze zich nu eens op haar huwelijk gaan concentreren en uitzoeken of ze wil trouwen of niet. Dat zou wel handig zijn voor de hele gang van zaken.
Gelukkig heeft Judith nu de kans gekregen om haar verhaal te doen en daar heeft hij dan toch naar geluisterd.
Misschien kan ze zich nu eens op haar huwelijk gaan concentreren en uitzoeken of ze wil trouwen of niet. Dat zou wel handig zijn voor de hele gang van zaken.
0 x
-
Yole
- Nog geen rang
Ben echt benieuwd naar die trouwjurk... die blijft maar in de boekskes kijken... denkt die nu echt dat die jurken op haar liggen te wachten in de winkel ?? Ik veronderstel dat die toch gaan moeten besteld worden... of op zijn minst wat aangepast...
0 x
-
ikke
- x 435
't Zal een jurk in stretchstof moeten zijn. Dat past "altijd".Yole schreef:Ben echt benieuwd naar die trouwjurk... die blijft maar in de boekskes kijken... denkt die nu echt dat die jurken op haar liggen te wachten in de winkel ?? Ik veronderstel dat die toch gaan moeten besteld worden... of op zijn minst wat aangepast...
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
De tijd voor een jurk dringt nu toch echt voor Judith. Zou Thilly toch gelijk hebben dat ze niet wilt trouwen?
0 x
-
ikke
- x 435
Daarvoor hebben we Thilly toch niet nodig? Judith heeft van in 't prille begin van hun relatie te kennen gegeven aan Tom dat ze geen nood had aan een "nieuw" boterbriefje.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik vond het anders wel fijn van Judith toen ze tegen Tom zei: trouwkleed? geef uw creditkaart maar hé,je geeft die toch zo makkelijk! 
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
- martha
- Poster rang 5

- x 1003
- x 585
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
En eindelijk heeft ze het gezegd, wel niet tegen de juiste persoon maar ze durft het voor zichzelf toch al toegeven.
Da's al een mooi begin. Nu Tom nog - en liefst voor het einde van de maand.
Da's al een mooi begin. Nu Tom nog - en liefst voor het einde van de maand.
0 x
-
Trouwe kijker
- Nog geen rang
- x 117
- x 29
Het zal bij die zogenaamde trouw beslist een begrafenisstemming zijn, zo helemaal in de sfeer van 1 november

0 x