Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Het irriteert haar waarschijnlijk mateloos dat Tom alles goed praat wat onze Thilly uitvreet.
En gelijk heeft ze. Wat voor een man is dat?
En gelijk heeft ze. Wat voor een man is dat?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Misschien zou het niet slecht zijn als Judith eens vertelde waarom haar zus haar zo irriteert.
Blijkbaar zijn er in het verleden dingen gebeurd waar niemand weet van heeft.
Als een zus of broer van mijn geliefde onder mijn dak 'logeert' en hij zou zo op haar/hem reageren, dan zou ik toch op zijn minst willen weten waarom.
En Judith heeft dus nog altijd geen trouwjurk, na vanavond vraag ik mij nog meer af of ze wel wil trouwen.
Ik denk dat ze vooral behoefte heeft aan een beetje rust, in plaats van een ongenodigde zus in overdrive en een verloofde die de olifant in de kamer niet blijkt te zien.
Als een zus of broer van mijn geliefde onder mijn dak 'logeert' en hij zou zo op haar/hem reageren, dan zou ik toch op zijn minst willen weten waarom.
En Judith heeft dus nog altijd geen trouwjurk, na vanavond vraag ik mij nog meer af of ze wel wil trouwen.
Ik denk dat ze vooral behoefte heeft aan een beetje rust, in plaats van een ongenodigde zus in overdrive en een verloofde die de olifant in de kamer niet blijkt te zien.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is omdat ie zelf de olifant is hé! 
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Niet echt.
Judith weet niks van wat er tussen Tom en Karin gebeurd is.
Maar het idee van te trouwen laat haar blijkbaar koud, dàt is wat Tom zou moeten inzien.
Judith weet niks van wat er tussen Tom en Karin gebeurd is.
Maar het idee van te trouwen laat haar blijkbaar koud, dàt is wat Tom zou moeten inzien.
0 x
-
ikke
- x 435
Perfect verwoord!satine schreef:Misschien zou het niet slecht zijn als Judith eens vertelde waarom haar zus haar zo irriteert.
Thilly is geen slecht mens, maar er moet dringend één en ander opgehelderd worden zodat Judith (vrolijk?) de mooiste dag van haar leven kan tegemoet gaan.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Als het aan Judith ligt trouwt ze in een ketelpak. Of nog beter, gewoon niet. Misschien dat Thilly het lievelingetje was binnen de familie en altijd werd voorgetrokken en altijd haar zin kreeg? Gezien het gedrag van Thilly?
Ze treft het niet echt. Eerst een man die een verkrachter blijkt te zijn en daarna heeft ze een vent die hem overal inhangt.
dat ze geen argwaan heeft gekregen is me een raadsel. Ze is toch niet achterlijk?
Dat Judith 0,0 met de trouw bezig is, zegt mij genoeg. Ze heeft nog maar een paar weken om een jurk te scoren. Misschien op Ali-expres?
Ze treft het niet echt. Eerst een man die een verkrachter blijkt te zijn en daarna heeft ze een vent die hem overal inhangt.
Dat Judith 0,0 met de trouw bezig is, zegt mij genoeg. Ze heeft nog maar een paar weken om een jurk te scoren. Misschien op Ali-expres?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- martha
- Poster rang 5

- x 1003
- x 585
Mijn gedacht is : Judith wilt niet trouwen. Punt. En niemand die dat doorheeft blijkbaar. En wat die Thilly betreft : GRRRRR !!
Gooi dat mens met klikken en klakken buiten. Juditht noemt haar als enige trouwens altijd Thelma : het zou me niet verbazen dat het een scheldnaam is.
Eventjes gegoogeld : Thelma is het 10 jaar jongere zusje van Louise
Gooi dat mens met klikken en klakken buiten. Juditht noemt haar als enige trouwens altijd Thelma : het zou me niet verbazen dat het een scheldnaam is.
Eventjes gegoogeld : Thelma is het 10 jaar jongere zusje van Louise
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Goed zo Judith! Raus dar mit. Thilly is wel heel manipulatief zeg. Gelukkig nam Tom de tijd om naar haar te luisteren. Het mysterie is ontrafeld. Vind Thilly nu niet meer zo leuk.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- Caligula
- Poster rang 5

Nee,dat is waar. Judith smijt haar buiten en wat doet onze Thilly? Hop,naar het studentenkot,het bed van Bob afpitsen en met wat geblijt er ook nog een vent in leggen.
0 x
Potentia Principatum
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Nu weten we wat er tussen Judith en Thilly (Thelma ???) is gebeurd !
0 x
-
tvx1
- x 435
Dat wel, maar is dat nu een reden om zo nijdig te zijn? Uiteindelijk lijkt het niet meer dan jaloezie en waarom eigenlijk? Thelma was dan misschien het lievelingetje en kwam met veel weg, maar wat heeft ze er uiteindelijk mee bereikt? Wat gereisd (voor zover we die verhalen mogen geloven), geen vast inkomen, geen vaste relatie en zelfs geen vast dak boven haar hoofd. Judith daarentegen gaat al voor de tweede keer huwen, heeft twee fantastische kinderen, is een arts met een uitstekende reputatie, heeft jarenlang in Australië gewerkt als Flying Doctor en heeft een tamelijk groot vast dak boven haar hoofd. Dus Judith heeft ondanks haar schijnbaar moeilijkere weg toch veel meer en meer bereikt dan haar jongere zus. Veel reden om echt kwaad te zijn heeft ze niet vind ik.johan1969 schreef:Nu weten we wat er tussen Judith en Thilly (Thelma ???) is gebeurd !
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

De vraag is natuurlijk: weten we nu alles? Of vallen er nog lijken uit de kast?tvx1 schreef:Dat wel, maar is dat nu een reden om zo nijdig te zijn? Uiteindelijk lijkt het niet meer dan jaloezie en waarom eigenlijk? Thelma was dan misschien het lievelingetje en kwam met veel weg, maar wat heeft ze er uiteindelijk mee bereikt? Wat gereisd (voor zover we die verhalen mogen geloven), geen vast inkomen, geen vaste relatie en zelfs geen vast dak boven haar hoofd. Judith daarentegen gaat al voor de tweede keer huwen, heeft twee fantastische kinderen, is een arts met een uitstekende reputatie, heeft jarenlang in Australië gewerkt als Flying Doctor en heeft een tamelijk groot vast dak boven haar hoofd. Dus Judith heeft ondanks haar schijnbaar moeilijkere weg toch veel meer en meer bereikt dan haar jongere zus. Veel reden om echt kwaad te zijn heeft ze niet vind ik.johan1969 schreef:Nu weten we wat er tussen Judith en Thilly (Thelma ???) is gebeurd !
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1003
- x 585
Ik begrijp Judith ten volle
En ze krijgt van mij een hele grote
en een hele grote
omdat ze die lastpak die Judith haar jeugd en leven grondig heeft verpest buiten gesmeten heeft
En nu volhouden hé Judith
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik denk ook dat we van ons Thilly nog niet alles weten! Maar Judith weet het blijkbaar wel. Er gaan daar nog wel een paar lijken uit de kast vallen.
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
'k Snap nog altijd niet waarom ze haar kleine zusje heeft binnengelaten.martha schreef:Ik begrijp Judith ten volleEn ze krijgt van mij een hele grote
en een hele grote
omdat ze die lastpak die Judith haar jeugd en leven grondig heeft verpest buiten gesmeten heeft
En nu volhouden hé Judith
0 x