satine schreef:
Maar dat is een mes dat langs twee kanten snijdt.
Als niemand gelooft dat Mayra hààr wou kussen, waarom zouden ze dan wel geloven dat zij Ann wou kussen?
Ann heeft een grote dikke fout gemaakt door 'het labiele meisje' dat opeens aan haar deur stond onderdak voor de nacht te geven.
Als dokter had zij Jessica moeten doorverwijzen naar een goede therapeut.
Maar ze neemt ze praktisch in huis.
Jessica kon daar niet genoeg over de vloer komen, blijkbaar.
En Ann voelde zich blijkbaar gevleid na de kus van Jessica.
En het was wel leuk om een hulpje te hebben dat elke keer als zij met hun vingers knipte, wel tijd voor hen had.
Zij had toen reeds alle contact moeten verbreken.
Dus waarom zouden ze een onkundige dokter eerder geloven dan een studente?

Ja, helemaal mee eens dat Ann haar boekje is te buiten gegaan met Jessica.
Toen dat allemaal gebeurde, toen Jessica dus bij Ann terecht kwam is Ann serieus in de fout gegaan als dokter.
Ik dacht toen vaak dat kan en mag niet als dokter wat ze nu doet (een patient mee naar huis nemen enzo)
En ja Ann vond dat inderdaad wel vleiend dat Jessica iets voor haar voelde
MAAR
Ben het niet eens met je laatste zin - want dat weet toch niemand ! !
Ik bedoel wie weet dat An een onkundige dokter is? dat weten toch alleen wij als kijkers ? !
Volgens mij zal er in een prof onderzoek door politie of anderen nooit worden getwijfeld aan de deskundigheid
van een dokter ook niet die van Ann - men zal eerder een dokter geloven dan een patient zeker weten.
BEHALVE
wanneer het bekend zou worden dat Ann destijds Jessica mee naar haar huis heeft genomen en dat ze
zelfs daar even heeft mogen blijven slapen terwijl ze eigenlijk nog patient was dat kan haar (Ann)
worden aangewreven als ondeskundig - en zelfs dan nog ! ! ! maar verder toch niets mijn gedacht.
Voor ons kijkers wel voor anderen niet want die weten van niets.....