Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
Linne
- Poster rang 2

Re: Wat er niet klopt in Thuis
Mij valt niet rap iets op wat niet klopt, maar die volle kom spagetti kon je niet naast kijken.
Let men daar dan niet op ? Die details leiden de aandacht af.
Let men daar dan niet op ? Die details leiden de aandacht af.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Zou dat niet gedaan zijn om te tonen dat die 2 kinderen zelf het menu hadden gekozen en bereid ? Met een beetje hulp van Tamara waarschijnlijk wel maar toch ...een kind heeft geen idee ivm hoeveelheden natuurlijk.
Zo schattig alle 2 !
Zo schattig alle 2 !
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Toch een rare kronkel: als Frank logeerde bij Toon sliep er niemand in de zetel. Als Jana logeert slaapt Toon in de zetel. Moeten we daaruit concluderen dat Toon en Frank in één bed sliepen?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ikke
- x 435
Ach ja, hé!lord F. schreef:Toch een rare kronkel: als Frank logeerde bij Toon sliep er niemand in de zetel. Als Jana logeert slaapt Toon in de zetel. Moeten we daaruit concluderen dat Toon en Frank in één bed sliepen?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Maar ik heb Jana toch tegen Toon horen zeggen: er is toch nog een kamer met een bed. Waarom gaat ge daar dan niet slapen?
Dus denk ik dat Frank daar sliep.
Dus denk ik dat Frank daar sliep.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Samen met Waldek dan?Caligula schreef:Dus denk ik dat Frank daar sliep.
0 x
-
tvx1
- x 435
Nee, die sliep altijd in de zetel.satine schreef:Samen met Waldek dan?Caligula schreef:Dus denk ik dat Frank daar sliep.
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

tvx1 schreef:Nee, die sliep altijd in de zetel.satine schreef:Samen met Waldek dan?Caligula schreef:Dus denk ik dat Frank daar sliep.
Oef
te blijven, zijn bed af te staan en zelf op de zetel te slapen. Ja hij was zogezegd inslaap
gevallen voor de tv maar hij zal dat ook beter gevonden hebben voor alletwee zeker ?
Wie had zich dat vroeger van Toon kunnen voorstellen
0 x
-
irissaxo
- Nog geen rang
Maar waarom is Jana dan in het bed van Toon gaan slapen en niet in dat extra bed?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Dat extra bed was misschien niet opgemaakt, nu er niemand extra meer logeert? 
0 x
-
NotoriousG
- Nog geen rang
Ik denk dat de scenaristen Toon in de zetel laten slapen hebben zodat het zeer duidelijk zou zijn voor de kijkers dat ze NIET samen geslapen hebben.satine schreef:Dat extra bed was misschien niet opgemaakt, nu er niemand extra meer logeert?
Niet elke kijker gaat zich bedenken dat er 2 slaapkamers zijn omdat Frank daar geslapen heeft. Niet elke kijker denkt zo ver na over de zaken.
0 x
-
ikke
- x 435
Niet elke kijker is zo onnozel als de scenaristen denken, denk ik. :mrgreen:En dat klopt dus niet.NotoriousG schreef:Ik denk dat de scenaristen Toon in de zetel laten slapen hebben zodat het zeer duidelijk zou zijn voor de kijkers dat ze NIET samen geslapen hebben.satine schreef:Dat extra bed was misschien niet opgemaakt, nu er niemand extra meer logeert?
Niet elke kijker gaat zich bedenken dat er 2 slaapkamers zijn omdat Frank daar geslapen heeft. Niet elke kijker denkt zo ver na over de zaken.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Nog op de valreep heb ik iets gezien vorig jaar dat niet klopte. Tim zijn haar: kort geschoren onderaan en in latere scenes was het onderaan weer een pak langer. Zo snel groeit haar nu ook weer niet.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik denk dat ze allemaal maar laat beginnen werken of naar de les gaan in het 'studentenkot'.
Als ze allemaal samen ontbijten is het al licht buiten, terwijl het nu pas om 8.45 u licht wordt !
Beginnen ze dan allemaal om 9.30 of zo ?
Als ze allemaal samen ontbijten is het al licht buiten, terwijl het nu pas om 8.45 u licht wordt !
0 x
-
tvx1
- x 435
Lessen aan de Hogeschool of de Universiteit hebben nogal onregelmatige uren. Bovendien zijn er nu geen vermits het kerstvakantie is. En de Frens gaat ook niet open om 9u 's morgens dacht ik.johan1969 schreef:Ik denk dat ze allemaal maar laat beginnen werken of naar de les gaan in het 'studentenkot'.
0 x