Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Linne »

Mij valt niet rap iets op wat niet klopt, maar die volle kom spagetti kon je niet naast kijken.
Let men daar dan niet op ? Die details leiden de aandacht af.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Zou dat niet gedaan zijn om te tonen dat die 2 kinderen zelf het menu hadden gekozen en bereid ? Met een beetje hulp van Tamara waarschijnlijk wel maar toch ...een kind heeft geen idee ivm hoeveelheden natuurlijk.
Zo schattig alle 2 !
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Toch een rare kronkel: als Frank logeerde bij Toon sliep er niemand in de zetel. Als Jana logeert slaapt Toon in de zetel. Moeten we daaruit concluderen dat Toon en Frank in één bed sliepen?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:Toch een rare kronkel: als Frank logeerde bij Toon sliep er niemand in de zetel. Als Jana logeert slaapt Toon in de zetel. Moeten we daaruit concluderen dat Toon en Frank in één bed sliepen?
Ach ja, hé! :lol:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Maar ik heb Jana toch tegen Toon horen zeggen: er is toch nog een kamer met een bed. Waarom gaat ge daar dan niet slapen?
Dus denk ik dat Frank daar sliep.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Caligula schreef:Dus denk ik dat Frank daar sliep.
Samen met Waldek dan? :mrgreen:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef:
Nee, die sliep altijd in de zetel.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

tvx1 schreef:
satine schreef:
Nee, die sliep altijd in de zetel.

Oef :lol: Het wordt ingewikkeld bij Toon die het toch klaarspeelt om met Jana bevriend
te blijven, zijn bed af te staan en zelf op de zetel te slapen. Ja hij was zogezegd inslaap
gevallen voor de tv maar hij zal dat ook beter gevonden hebben voor alletwee zeker ?
Wie had zich dat vroeger van Toon kunnen voorstellen ;)
0 x
irissaxo
Nog geen rang

Bericht door irissaxo »

Maar waarom is Jana dan in het bed van Toon gaan slapen en niet in dat extra bed?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Dat extra bed was misschien niet opgemaakt, nu er niemand extra meer logeert? :denk:
0 x
NotoriousG
Nog geen rang

Bericht door NotoriousG »

satine schreef:Dat extra bed was misschien niet opgemaakt, nu er niemand extra meer logeert? :denk:
Ik denk dat de scenaristen Toon in de zetel laten slapen hebben zodat het zeer duidelijk zou zijn voor de kijkers dat ze NIET samen geslapen hebben.
Niet elke kijker gaat zich bedenken dat er 2 slaapkamers zijn omdat Frank daar geslapen heeft. Niet elke kijker denkt zo ver na over de zaken.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

NotoriousG schreef:
satine schreef:Dat extra bed was misschien niet opgemaakt, nu er niemand extra meer logeert? :denk:
Ik denk dat de scenaristen Toon in de zetel laten slapen hebben zodat het zeer duidelijk zou zijn voor de kijkers dat ze NIET samen geslapen hebben.
Niet elke kijker gaat zich bedenken dat er 2 slaapkamers zijn omdat Frank daar geslapen heeft. Niet elke kijker denkt zo ver na over de zaken.
Niet elke kijker is zo onnozel als de scenaristen denken, denk ik. :mrgreen:En dat klopt dus niet.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Nog op de valreep heb ik iets gezien vorig jaar dat niet klopte. Tim zijn haar: kort geschoren onderaan en in latere scenes was het onderaan weer een pak langer. Zo snel groeit haar nu ook weer niet.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik denk dat ze allemaal maar laat beginnen werken of naar de les gaan in het 'studentenkot'.

Als ze allemaal samen ontbijten is het al licht buiten, terwijl het nu pas om 8.45 u licht wordt !

Beginnen ze dan allemaal om 9.30 of zo ? :-)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

johan1969 schreef:Ik denk dat ze allemaal maar laat beginnen werken of naar de les gaan in het 'studentenkot'.

Als ze allemaal samen ontbijten is het al licht buiten, terwijl het nu pas om 8.45 u licht wordt !

Beginnen ze dan allemaal om 9.30 of zo ? :-)
Lessen aan de Hogeschool of de Universiteit hebben nogal onregelmatige uren. Bovendien zijn er nu geen vermits het kerstvakantie is. En de Frens gaat ook niet open om 9u 's morgens dacht ik.
0 x
Plaats reactie