Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door karolien85 »

En niemand die dat is opgevallen .. Wel vreemd he. Zo vlak langs de weg :eh:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Wel, ze onderschatten de kijker precies toch een beetje. ;-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

karolien85 schreef:Heb geduld, mijn beste keizer, en uw geduld zal beloond worden. (Wanneer, dat is een andere vraag natuurlijk)
Ik kan me verzoenen met deze haast bijbelse uitspraak. :whistle:
@lord F. Een beetje zeg je? Ik vind dat ze ons nogal grof onderschatten.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik vond het ook wel heel opvallend dat het, ondertussen toch al opgedroogde, bloed er nog zo vochtig en heel erg rood uitzag.
En verder vind ik het ook raar dat Tim en Pieter, die alle betrokkenen persoonlijk kennen, niet van de zaak gehaald worden.
Maar verder wil ik er niet over nadenken. Tes noh altit ne soop,nji?!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef:Ik vond het ook wel heel opvallend dat het, ondertussen toch al opgedroogde, bloed er nog zo vochtig en heel erg rood uitzag.
En verder vind ik het ook raar dat Tim en Pieter, die alle betrokkenen persoonlijk kennen, niet van de zaak gehaald worden.
Ja maar het zijn de twee enige flikken in Thuisdorp. Wie zou er dan wel het onderzoek moeten overnemen. Vroeger kwamen er nog wel eens hoofdcommissarissen aan bod bij moordonderzoeken (Wildiers, Geens, Boons, Stoop) maar dat is al een hele tijd geleden.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ja maar het zijn de twee enige flikken in Thuisdorp. Vroeger kwamen er nog wel eens hoofdcommissarissen aan bod bij moordonderzoeken (Wildiers, Geens, Boons, Stoop) maar dat is al een hele tijd geleden.
Dan wordt het toch hoog tijd dat ze versterking krijgen van Wilders, Geens, Booons en Stoop want 't Thuisdorp loopt vol met criminelen. Geen wonder dat ze zoveel kemels schieten!
Laatst gewijzigd door ikke op zo 27 nov 2016, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik weet nu toch niet of ik Julia in staat acht om iets in scene te zetten. Het zal wel zo zijn hé, want ik geloof nog minder dat er haar iets aangedaan is. Maar Julia is echt niet snugger genoeg om zoiets te plannen en uit te voeren. Het is geen groot licht.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:Ja maar het zijn de twee enige flikken in Thuisdorp. Vroeger kwamen er nog wel eens hoofdcommissarissen aan bod bij moordonderzoeken (Wildiers, Geens, Boons, Stoop) maar dat is al een hele tijd geleden.
Dan wordt het toch hoog tijd dat ze versterking krijgen van Wilders, Geens, Booons en Stoop want 't Thuisdorp loopt vol met criminelen. Geen wonder dat ze zoveel kemels schieten![/quote]

Ja,idd er moet daar toch iemand zijn in dat politiekorps die de leiding heeft.
@Soapseut Geen groot licht dat is een eufemisme hé! :lol:
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Soapseut schreef:Ik weet nu toch niet of ik Julia in staat acht om iets in scene te zetten. Het zal wel zo zijn hé, want ik geloof nog minder dat er haar iets aangedaan is. Maar Julia is echt niet snugger genoeg om zoiets te plannen en uit te voeren. Het is geen groot licht.
Ik vraag mij af waar sommigen het halen dat Julia niet snugger, dom, of een stom kieken of geen groot licht is.
Ik vind haar niet dom, weliswaar niet hoogbegaafd, maar waarom zouden enkel (super)intelligente mensen in staat zijn om iets in scène te zetten? Ik acht haar in de gegeven omstandigheden heel goed in staat om zo'n wraakactie te bedenken. :yup:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:
Soapseut schreef:Ik weet nu toch niet of ik Julia in staat acht om iets in scene te zetten. Het zal wel zo zijn hé, want ik geloof nog minder dat er haar iets aangedaan is. Maar Julia is echt niet snugger genoeg om zoiets te plannen en uit te voeren. Het is geen groot licht.
Ik vraag mij af waar sommigen het halen dat Julia niet snugger, dom, of een stom kieken of geen groot licht is.
Ik vind haar niet dom, weliswaar niet hoogbegaafd, maar waarom zouden enkel (super)intelligente mensen in staat zijn om iets in scène te zetten? Ik acht haar in de gegeven omstandigheden heel goed in staat om zo'n wraakactie te bedenken. :yup:
Dat is waar natuurlijk. Maar het gaat zich wel tegen haar keren als dit helemaal uitkomt.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:
ikke schreef:
Dat is waar natuurlijk. Maar het gaat zich wel tegen haar keren als dit helemaal uitkomt.
We kunnen alleen maar gissen, hé?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:We kunnen alleen maar gissen, hé?
Maar dat mogen we hier niet doen hé. ;)
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:
ikke schreef:Ik vond het ook wel heel opvallend dat het, ondertussen toch al opgedroogde, bloed er nog zo vochtig en heel erg rood uitzag.
Ja maar het zijn de twee enige flikken in Thuisdorp. Wie zou er dan wel het onderzoek moeten overnemen. Vroeger kwamen er nog wel eens hoofdcommissarissen aan bod bij moordonderzoeken (Wildiers, Geens, Boons, Stoop) maar dat is al een hele tijd geleden.
Wel niet vergeten dat Tim de laatste jaren door examens gepromoveerd is tot hoofdinspecteur.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2571

Bericht door satine »

ikke schreef:
En niet te vergeten dat het spreekwoord zegt:
'Een kat in het nauw maakt rare sprongen'.
Julia was dan misschien wel niet 'in het nauw', maar dat ze de kluts kwijt was, is wel zeker.
Ik zie ook niet in waarom ze hier 'te dom' voor zou zijn.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel,als je zoiets doet ben je idd de kluts kwijt, en dom mss niet maar verkeerd wel.
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie