Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
En niemand die dat is opgevallen .. Wel vreemd he. Zo vlak langs de weg 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Wel, ze onderschatten de kijker precies toch een beetje. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Ik kan me verzoenen met deze haast bijbelse uitspraak.karolien85 schreef:Heb geduld, mijn beste keizer, en uw geduld zal beloond worden. (Wanneer, dat is een andere vraag natuurlijk)
@lord F. Een beetje zeg je? Ik vind dat ze ons nogal grof onderschatten.
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Ik vond het ook wel heel opvallend dat het, ondertussen toch al opgedroogde, bloed er nog zo vochtig en heel erg rood uitzag.
En verder vind ik het ook raar dat Tim en Pieter, die alle betrokkenen persoonlijk kennen, niet van de zaak gehaald worden.
Maar verder wil ik er niet over nadenken. Tes noh altit ne soop,nji?!
En verder vind ik het ook raar dat Tim en Pieter, die alle betrokkenen persoonlijk kennen, niet van de zaak gehaald worden.
0 x
-
tvx1
- x 435
Ja maar het zijn de twee enige flikken in Thuisdorp. Wie zou er dan wel het onderzoek moeten overnemen. Vroeger kwamen er nog wel eens hoofdcommissarissen aan bod bij moordonderzoeken (Wildiers, Geens, Boons, Stoop) maar dat is al een hele tijd geleden.ikke schreef:Ik vond het ook wel heel opvallend dat het, ondertussen toch al opgedroogde, bloed er nog zo vochtig en heel erg rood uitzag.
0 x
-
ikke
- x 435
Dan wordt het toch hoog tijd dat ze versterking krijgen van Wilders, Geens, Booons en Stoop want 't Thuisdorp loopt vol met criminelen. Geen wonder dat ze zoveel kemels schieten!Ja maar het zijn de twee enige flikken in Thuisdorp. Vroeger kwamen er nog wel eens hoofdcommissarissen aan bod bij moordonderzoeken (Wildiers, Geens, Boons, Stoop) maar dat is al een hele tijd geleden.
Laatst gewijzigd door ikke op zo 27 nov 2016, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Soapseut
- x 435
Ik weet nu toch niet of ik Julia in staat acht om iets in scene te zetten. Het zal wel zo zijn hé, want ik geloof nog minder dat er haar iets aangedaan is. Maar Julia is echt niet snugger genoeg om zoiets te plannen en uit te voeren. Het is geen groot licht.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dan wordt het toch hoog tijd dat ze versterking krijgen van Wilders, Geens, Booons en Stoop want 't Thuisdorp loopt vol met criminelen. Geen wonder dat ze zoveel kemels schieten![/quote]ikke schreef:Ja maar het zijn de twee enige flikken in Thuisdorp. Vroeger kwamen er nog wel eens hoofdcommissarissen aan bod bij moordonderzoeken (Wildiers, Geens, Boons, Stoop) maar dat is al een hele tijd geleden.
Ja,idd er moet daar toch iemand zijn in dat politiekorps die de leiding heeft.
@Soapseut Geen groot licht dat is een eufemisme hé!
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Ik vraag mij af waar sommigen het halen dat Julia niet snugger, dom, of een stom kieken of geen groot licht is.Soapseut schreef:Ik weet nu toch niet of ik Julia in staat acht om iets in scene te zetten. Het zal wel zo zijn hé, want ik geloof nog minder dat er haar iets aangedaan is. Maar Julia is echt niet snugger genoeg om zoiets te plannen en uit te voeren. Het is geen groot licht.
Ik vind haar niet dom, weliswaar niet hoogbegaafd, maar waarom zouden enkel (super)intelligente mensen in staat zijn om iets in scène te zetten? Ik acht haar in de gegeven omstandigheden heel goed in staat om zo'n wraakactie te bedenken.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is waar natuurlijk. Maar het gaat zich wel tegen haar keren als dit helemaal uitkomt.ikke schreef:Ik vraag mij af waar sommigen het halen dat Julia niet snugger, dom, of een stom kieken of geen groot licht is.Soapseut schreef:Ik weet nu toch niet of ik Julia in staat acht om iets in scene te zetten. Het zal wel zo zijn hé, want ik geloof nog minder dat er haar iets aangedaan is. Maar Julia is echt niet snugger genoeg om zoiets te plannen en uit te voeren. Het is geen groot licht.
Ik vind haar niet dom, weliswaar niet hoogbegaafd, maar waarom zouden enkel (super)intelligente mensen in staat zijn om iets in scène te zetten? Ik acht haar in de gegeven omstandigheden heel goed in staat om zo'n wraakactie te bedenken.
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
We kunnen alleen maar gissen, hé?Caligula schreef:Dat is waar natuurlijk. Maar het gaat zich wel tegen haar keren als dit helemaal uitkomt.ikke schreef:Ik vraag mij af waar sommigen het halen dat Julia niet snugger, dom, of een stom kieken of geen groot licht is.Soapseut schreef:Ik weet nu toch niet of ik Julia in staat acht om iets in scene te zetten. Het zal wel zo zijn hé, want ik geloof nog minder dat er haar iets aangedaan is. Maar Julia is echt niet snugger genoeg om zoiets te plannen en uit te voeren. Het is geen groot licht.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Maar dat mogen we hier niet doen hé.ikke schreef:We kunnen alleen maar gissen, hé?
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Wel niet vergeten dat Tim de laatste jaren door examens gepromoveerd is tot hoofdinspecteur.tvx1 schreef:Ja maar het zijn de twee enige flikken in Thuisdorp. Wie zou er dan wel het onderzoek moeten overnemen. Vroeger kwamen er nog wel eens hoofdcommissarissen aan bod bij moordonderzoeken (Wildiers, Geens, Boons, Stoop) maar dat is al een hele tijd geleden.ikke schreef:Ik vond het ook wel heel opvallend dat het, ondertussen toch al opgedroogde, bloed er nog zo vochtig en heel erg rood uitzag.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2571
En niet te vergeten dat het spreekwoord zegt:ikke schreef:Ik vraag mij af waar sommigen het halen dat Julia niet snugger, dom, of een stom kieken of geen groot licht is.Soapseut schreef:Ik weet nu toch niet of ik Julia in staat acht om iets in scene te zetten. Het zal wel zo zijn hé, want ik geloof nog minder dat er haar iets aangedaan is. Maar Julia is echt niet snugger genoeg om zoiets te plannen en uit te voeren. Het is geen groot licht.
'Een kat in het nauw maakt rare sprongen'.
Julia was dan misschien wel niet 'in het nauw', maar dat ze de kluts kwijt was, is wel zeker.
Ik zie ook niet in waarom ze hier 'te dom' voor zou zijn.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel,als je zoiets doet ben je idd de kluts kwijt, en dom mss niet maar verkeerd wel.
0 x
Potentia Principatum