mja, ik weet niet wat er daar allemaal in de krant verschenen is, maar Frank heeft het vijververhaal wel aan de politie verteld. Als dat er ook bij stond in de krant ...Amiche schreef:Denk aan die sollicitatie - 'ik heb ook de krant gelezen' - ja en achteraf onschuldig blijken te zijn doet er niets aan af. Ze staat nu 'bekend' als kindermoordenaar.
Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
-
- Poster rang 5
Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Amiche
- Poster rang 2
nee - ik dacht dat het alleen over de camper ging en de dood van Lucas - wat ook de reden was van al die afmeldingen voor de B&B
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ik dacht nog eerst dat op het moment dat het domme domme wicht Tamara slechts in een handdoek gedrapeerd rondhuppelde in de Frens Peggy ging binnenkomen. Niet dus. Maar ik vraag me toch af hoe Peggy zal reageren als zij de schaarsgeklede Tamara zal ontmoeten en te weten komt dat zij bij Renzo logeert ?
0 x
-
- Poster rang 5
Kweetnie, het zijn toch haar zaken niet over wie Renzo zich ontfermt?martha schreef:Ik dacht nog eerst dat op het moment dat het domme domme wicht Tamara slechts in een handdoek gedrapeerd rondhuppelde in de Frens Peggy ging binnenkomen. Niet dus. Maar ik vraag me toch af hoe Peggy zal reageren als zij de schaarsgeklede Tamara zal ontmoeten en te weten komt dat zij bij Renzo logeert ?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Hoezo kon Peggy haar huur niet betalen? Zij heeft toch van Rosa ook de helft gekregen van wat de verkoop van Zus&Zo spullen opbracht? Ofwel was dat bedrag piepklein, ofwel heeft Peggy er "iets anders" mee gedaan. Geen nood echter: geld is nooit een probleem in Thuis.
0 x
-
- x 435
Ik snap Peggy niet. Haar bloedeigen moeder verraadt haar en ze doet nu alsof er niets gebeurd is.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Peggy is niet de enige die ik niet meer snap. Het was overigens de vorige Rosa die Peggy verraden heeft.Lazylady schreef:Ik snap Peggy niet. Haar bloedeigen moeder verraadt haar en ze doet nu alsof er niets gebeurd is.
0 x
-
- Poster rang 2
Niet alleen Peggy, de verandering van persoonlijkheid bij Hélène, die de briefopener nam om Marianne te steken
om te verhinderen dat het uitkomt welk gemeen spel zij speelt samen met William waarbij Geert in een reflex
tussen hen in sprong en de dodelijke steek kreeg, die loopt gewoon rond in datzelfde huis
Bovendien als je iemand bewust wil vermoorden zoals Hélène Marianne en doordat 'n derde het wil verhinderen
het dodelijk slachtoffer wordt is dat ineens onvrijwillige doodslag. Zij is een moordenares, punt.
Peggy ook want die eerste moordpoging op Lucaske is verhinderd door Frank, ook al was Peggy mentaal ziek.
om te verhinderen dat het uitkomt welk gemeen spel zij speelt samen met William waarbij Geert in een reflex
tussen hen in sprong en de dodelijke steek kreeg, die loopt gewoon rond in datzelfde huis

Bovendien als je iemand bewust wil vermoorden zoals Hélène Marianne en doordat 'n derde het wil verhinderen
het dodelijk slachtoffer wordt is dat ineens onvrijwillige doodslag. Zij is een moordenares, punt.
Peggy ook want die eerste moordpoging op Lucaske is verhinderd door Frank, ook al was Peggy mentaal ziek.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Peggy is momenteel moederziel alleen en heeft niks of niemand overgehouden. Ik kan me voorstellen dat ze alleen al om die reden de banden met haar familie toch wat aan wil halen, omdat het anders toch wel heel erg eenzaam is allemaal.Lazylady schreef:Ik snap Peggy niet. Haar bloedeigen moeder verraadt haar en ze doet nu alsof er niets gebeurd is.
Daarbij was het natuurlijk wel schandalig dat Rosa haar verraden heeft, maar niet helemaal zonder reden. De acties die Peggy de aflopen jaren heeft uitgehaald, zaten daar ook wel voor iets tussen. Misschien dat Peggy dit zelf ook wel beseft en toch wil proberen om met een schone lei te beginnen.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Moderator bericht:
Geen spoilers in de personages-topics a.u.b.!
0 x
-
- Nog geen rang
Zou wel eens kunnen. Ik ben benieuwd wat Bianca komt doen
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Medisch congres.zarsas schreef:Zou wel eens kunnen. Ik ben benieuwd wat Bianca komt doen
Dat Peggy nog niets heeft gesloopt!

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Zag ik daar tijdens het geschuif met de sofa op het appartementje van Rosa in de ogen van Peggy een tinteling opwellen, richting Renzo?
0 x
-
- x 435
Tja, ze zal hem nog altijd graag zien zeker?Captain Cuckoo schreef:Zag ik daar tijdens het geschuif met de sofa op het appartementje van Rosa in de ogen van Peggy een tinteling opwellen, richting Renzo?
0 x
- Seraph
- Poster rang 1
Het is blijkbaar duidelijk dat Peggy de hoop al lang heeft opgegeven en er zich heeft bij neergelegd dat haar toekomst er niet meer zo breed uitziet, wat best wel te begrijpen is. Gelukkig kan ze nog steeds op de steun van haar mama en *cough* andere familieleden rekenen...
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.