De getuigenissen tegen haar van iedereen die tot voor enkele dagen onvoorwaardelijk aan haar kant stond, zullen de doorslag gegeven hebben.Lazylady schreef:Peggy is dus opgepakt wegens gebrek aan bewijzen?

De getuigenissen tegen haar van iedereen die tot voor enkele dagen onvoorwaardelijk aan haar kant stond, zullen de doorslag gegeven hebben.Lazylady schreef:Peggy is dus opgepakt wegens gebrek aan bewijzen?
Denk je echt dat dat iets zou uithalen?Jules schreef:"Of had ik ook moeten vertellen dat ik mijn neus heb gesnoten, dat ik de vogeltjes heb horen fluiten?"
Zucht. Nee, maar het zou WEL helpen als je eindelijk eens vertelde welke vogel jou uit die camionette heeft zien stappen... Ik zat echt zo te supporteren van: "Ja! JA!! Nu gaat ze het eindelijk zeggen!! Oh..."
Niet meteen maar misschien op de duur wel. Als er nog aanwijzingen komen en ze dan uiteindelijk hier ook aan denken.Lazylady schreef:Denk je echt dat dat iets zou uithalen?Jules schreef:"Of had ik ook moeten vertellen dat ik mijn neus heb gesnoten, dat ik de vogeltjes heb horen fluiten?"
Zucht. Nee, maar het zou WEL helpen als je eindelijk eens vertelde welke vogel jou uit die camionette heeft zien stappen... Ik zat echt zo te supporteren van: "Ja! JA!! Nu gaat ze het eindelijk zeggen!! Oh..."
Daarom dat het toch zolang ni kan duren vooraleer de schuldige gevonden wordt.Caligula schreef:Het CD verhaal klopt wel hé. Ze heeft ook de sleutel teruggebracht (getuige=Simonne) en ze kon idd onmogelijk weten dat Femke ging rijden, het moest Julia zijn. Dit is geen perfect moordplan,verre van.
Daar ben ik wel zeker van.Caligula schreef:Wel dat weet ik niet. Het zou best kunnen dat de schuldige (indien niet Peggy) nog een hele tijd buiten schot blijft.
Die "andere" heet Dieter. Hij heeft hier zelfs een eigen topic. En bij Marianne hebben ze zelfs niet meer gezocht. Er is uiteindelijk een "vrijwillige" bekentenis van de dader nodig geweest om haar vrij te krijgen. Laten we hopen dat het bij Peggy niet zo'n vaart loopt.Fllower-Power schreef:Daar ben ik wel zeker van.Caligula schreef:Wel dat weet ik niet. Het zou best kunnen dat de schuldige (indien niet Peggy) nog een hele tijd buiten schot blijft.
Want bijvoorbeeld Tim gaat er gewoon op basis van roddels vanuit dat Peggy schuldig is,
dus gaan ze niet verder zoeken naar andere mogelijke schuldigen.
Peggy kan alleen nog vrij gepleit worden als die andere, weet zijn naam niet meer,
er bij Tim blijft op aandringen dat er verder moet worden gezocht omdat hij na een tijd
er van overtuigd is dat Peggy het niet gedaan heeft,
en dat alles kan nog wel een hele tijd duren, dat kennen we van in de periode dat Marianne
onschuldig in de cel zat.
Het komt wel te vaak terug dat onschuldig in de cel zitten