Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Matthii
Nog geen rang

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door Matthii »

Soapseut schreef:Als je alles op een rijtje zet van de voorbije jaren, kan je alleen maar tot de vaststelling komen dat Peggy niet deugt. Dat ze even haar verstand verloor toen ze blind werd en Peter een kind had gemaakt met zijn ex, kan ik begrijpen. Dus dat Rosa haar nu verdenkt, gaat er bij mij niet in. Peggy was toen wel degelijk ontoerekeningsvatbaar. Rosa is een dom kalf...

Los daarvan is Peggy dermate verbrand als personage, dat er niks meer mee te doen valt.

Hetzelfde geldt voor andere personages en dat is jammer. De scenaristen gaan te ver. Veel personages, ook Peggy, kunnen niet ongedaan maken wat er gebeurd is.

Het is een soap, niet het echte leven, maar er zijn grenzen. Iemand als Peggy maakt nooit nog een kans.
Moderator bericht:
Veronderstellingen mogen - alhoewel wel daar de speculatie-topics voor hebben.
Maar spoilers mogen hier absoluut niet!
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Soapseut schreef:Los daarvan is Peggy dermate verbrand als personage, dat er niks meer mee te doen valt.

Hetzelfde geldt voor andere personages en dat is jammer. De scenaristen gaan te ver. Veel personages, ook Peggy, kunnen niet ongedaan maken wat er gebeurd is.

Het is een soap, niet het echte leven, maar er zijn grenzen. Iemand als Peggy maakt nooit nog een kans.
Dus vraag ik mij dan serieus af waarom anderen wel nog meerdere kansen krijgen. Iedereen komt er altijd maar op terug dat ze Tom inpikte van Bianca en Peter "binnendeed" terwijl het eigenlijk omgekeerd was. Simonne was eigenlijk ook maar een intrigante en echtbreekster en is daarna ook niet altijd braaf geweest, maar toch is zij één van de populairste personages. Zelfde voor Peter en Femke die ook verre van vrij zijn van zonden maar alles wordt met de mantel der liefde bedekt. Alleen voor Peggy kan dit niet, zelfs niet als er heel verzachtende omstandigheden zijn en worden we verondersteld een collectieve hekel aan haar te hebben. Wel, dan ben ik liever tegendraads en neem het voor haar op.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Captain Cuckoo schreef:Zij bedroog op haar beurt vrijwillig haar halfzus met Tom. Zij was het ook die vrijwillig van hun kind wilde afstand doen.
Als zij er onder door gaat zal het grotendeels door haar eigen stommiteiten en die van de andere (minstens even erge) Verbeeck's zijn.
Caligula schreef:Plus dan nog het feit dat Peggy er ook niet zolang over gedaan heeft om Peter binnen te doen na zijn breuk met Femke. Een echte goede vriendin,iemand waar je rotsvast op kunt vertrouwen. :mrgreen:
En natuurlijk was Peggy de heks en de beide heren onschuldige dutskes die met een bazooka tot medewerking gedwongen werden :boo:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ik heb wel te doen met Peggy : gans de thuis-cast acht haar schuldig maar gelukkig is men hier op het forum bijna unaniem van het tegendeel overtuigd. Maar wat ik dan niet snap : waarom heeft Peggy niet tegen de twee superflikken gezegd dat zij door Eddy betrapt werd toen ze die CD uit de camionette haalde ? Zij gaf wel toe dat Simonne haar betrapt had toen ze de sleutels terug legde nadat ze die geleend had.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

martha schreef:Ik heb wel te doen met Peggy : gans de thuis-cast acht haar schuldig maar gelukkig is men hier op het forum bijna unaniem van het tegendeel overtuigd. Maar wat ik dan niet snap : waarom heeft Peggy niet tegen de twee superflikken gezegd dat zij door Eddy betrapt werd toen ze die CD uit de camionette haalde ? Zij gaf wel toe dat Simonne haar betrapt had toen ze de sleutels terug legde nadat ze die geleend had.
Omdat ze't van alteratie stomweg compleet vergeten is??? :denk:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

heidiw schreef:
Soapseut schreef:Los daarvan is Peggy dermate verbrand als personage, dat er niks meer mee te doen valt.

Dus vraag ik mij dan serieus af waarom anderen wel nog meerdere kansen krijgen. Iedereen komt er altijd maar op terug dat ze Tom inpikte van Bianca en Peter "binnendeed" terwijl het eigenlijk omgekeerd was. Simonne was eigenlijk ook maar een intrigante en echtbreekster en is daarna ook niet altijd braaf geweest, maar toch is zij één van de populairste personages. Zelfde voor Peter en Femke die ook verre van vrij zijn van zonden maar alles wordt met de mantel der liefde bedekt. Alleen voor Peggy kan dit niet, zelfs niet als er heel verzachtende omstandigheden zijn en worden we verondersteld een collectieve hekel aan haar te hebben. Wel, dan ben ik liever tegendraads en neem het voor haar op.
Je bent heus niet de enige hoor. Ja, Peggy heeft fouten gemaakt (en volgens heeft zowat elk Thuispersonage wel fouten gemaakt) maar daarom verdient ze absoluut nog niet om onschuldig van moord veroordeeld te worden.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Peggy en Sandrine...dat begint toch een beetje naar een afscheid te ruiken vind ik.
0 x
Potentia Principatum
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Caligula schreef:Peggy en Sandrine...dat begint toch een beetje naar een afscheid te ruiken vind ik.
Peggy voelt de bui al hangen. De verklaringen van Frank en Rosa (vooral die van Rosa) zullen haar waarschijnlijk wel de das omdoen en haar in de gevangenis doen belanden.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

De normale gedachte van "onschuldig tot het tegendeel bewezen is", is wel ver te zoeken in Thuisdorp. Tegenover Peggy hanteert men net het tegenovergestelde: "schuldig tot het tegendeel bewezen is".
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

tvx1 schreef:De normale gedachte van "onschuldig tot het tegendeel bewezen is", is wel ver te zoeken in Thuisdorp. Tegenover Peggy hanteert men net het tegenovergestelde: "schuldig tot het tegendeel bewezen is".
...terwijl zij hier al zo ongeveer vrijgepleit wordt. Dat zal ze in Thuisdorp leren te oordelen zonder dit forum eerst te raadplegen. :dance:
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

tvx1 schreef:De normale gedachte van "onschuldig tot het tegendeel bewezen is", is wel ver te zoeken in Thuisdorp. Tegenover Peggy hanteert men net het tegenovergestelde: "schuldig tot het tegendeel bewezen is".
Dat is helaas niet de eerste keer.
Heb serieus deja-vu gevoel met deze verhaallijn
Waarbij elk personage (behalve 1 of 2) er zeker van zijn dat er 1 persoon zeker schuldig is aan iets,
terwijl dat dan nooit de waarheid is.
In dit geval dus Peggy waarbij iedereen haar als schuldige ziet behalve An

Denk dat dit al meer dan drie keer zeer recent is voorgevallen zo'n verhaallijn van allen tegen 1.
En dat vind ik ergens wel jammer.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Fllower-Power schreef:
Dat is helaas niet de eerste keer.
Heb serieus deja-vu gevoel met deze verhaallijn
Waarbij elk personage (behalve 1 of 2) er zeker van zijn dat er 1 persoon zeker schuldig is aan iets,
terwijl dat dan nooit de waarheid is.
In dit geval dus Peggy waarbij iedereen haar als schuldige ziet behalve An

Denk dat dit al meer dan drie keer zeer recent is voorgevallen zo'n verhaallijn van allen tegen 1.
En dat vind ik ergens wel jammer.
Dat vind ik ook... En ook typisch dat het nu Ann is die ineens als enige menselijk reageert op Peggy, terwijl ze bij Marianne juist de meest onmenselijke reacties van het hele stel liet zien. Alsof daarmee weer wat recht gebreid moet worden wat heel krom was, of zo... :-?

Hoe dan ook heb ik ook echt met Peggy te doen. Natuurlijk heeft ze haar rotstreken, zoals ze dat daar allemaal hebben, maar uitgekotst worden door alles en iedereen gaat toch wel heel erg ver. En dan nog op basis van enkel en alleen wat roddels en achterklap. :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik had gehoopt haar vanavond met een schip te zien vertrekken... niet dus!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

annekeHU schreef:Ik had gehoopt haar vanavond met een schip te zien vertrekken... niet dus!
Dat zal ze in ieder geval nog even moeten uitstellen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Peggy is dus opgepakt wegens gebrek aan bewijzen? :roll:
0 x
Gesloten