Heeft er iemand aan de camionette geprutst en zo ja, wie???

Gesloten
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Heeft er iemand aan de camionette geprutst en zo ja, wie

Bericht door Captain Cuckoo »

Dat Eddy kapot is van de dood van zijn petekind lijdt geen twijfel. Als in die hevige uitingen van woede en emotie een groot gedeelte wroeging vervat zit om zijn eigen stomme initiatief die camionette te saboteren, wie zal het merken?
Wenen = emotie en verdriet, tafel omver schoppen op zijn appartement = kwaad op zichzelf? :denk:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Goh Goh, er is dus aan de camionette geprutst... :eek: :lolno: en wie gaan ze nu toch wel verdenken...? :whistle: :violin: :violin: :violin:
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

:think:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Lazylady schreef:Goh Goh, er is dus aan de camionette geprutst... :eek: :lolno: en wie gaan ze nu toch wel verdenken...? :whistle: :violin: :violin: :violin:
Geen f l a u w idee :nope: !!! Maar als ik een klinker mag kopen wil ik een E of een Y :shh:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Triestig dat ze zo ongelofelijk voorspelbaar zijn. :roll:
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Oh. My. God.

Ik hoop dat ze in de Zus en Zo een onderaardse bunker hebben ofzo, want Peter zou wel eens in een nucleaire reactie kunnen schieten.
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Captain Cuckoo schreef:
Lazylady schreef:Goh Goh, er is dus aan de camionette geprutst... :eek: :lolno: en wie gaan ze nu toch wel verdenken...? :whistle: :violin: :violin: :violin:
Geen f l a u w idee :nope: !!! Maar als ik een klinker mag kopen wil ik een E of een Y :shh:
Haha :lol: pEggY of EddY ... Nu maakt ge t ons nog lastig ook :D
0 x
RWSBfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door RWSBfan »

Awel,wedden dat het iemand onverwacht gaat zijn?Net zoals bij de dood van Mike,toen iedereen naar Martine wees.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik begon al meer richting Eddy te denken, maar nu lijkt het reeds alsof het er vingerdik op ligt. Ik zou echt niet weten wie het anders zou kunnen gedaan hebben.
Laatst gewijzigd door Lazylady op za 27 feb 2016, 09:04, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

karolien85 schreef:
Captain Cuckoo schreef:
Haha :lol: pEggY of EddY ... Nu maakt ge t ons nog lastig ook :D
Na veel Thuis kijken maak ook ik die spoiler volledig in de nieuwe Thuis-stijl. :dance:
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Misschien moeten we zoeken naar iemand die het op Julia had voorzien ? De Luc die 's nachts opstaat uit zijn rolstoel, de moustache van een paar weken geleden die bijna vergiftigd was in haar workshop, een afgewezen minnaar ?
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Peggy heeft het volgens mij absoluut niet gedaan - waarom zou ze ook? ze heeft of had daar totaal geen reden toe.

Eddy heeft of had daar wel alle reden toe - hij wilde wraak nemen op Peggy, wist niet dat de camionette verkocht was aan Femke, had met Peter al plannen, die nog niet concreet waren, om wraak te nemen op Peggy, maar Peter wilde wachten tot de tijd rijp was, maar Eddy wilde nadat hij de deur bijna tegen zijn neus kreeg toen Peggy uit de camionette stapte, niet meer wachten.

Een ander persoon is, naar mijn bescheiden mening, te ver gezocht. De camionette was eerst van Peggy en daarna van Femke,
dan zou er al een extra persoon moeten zijn die ook iets tegen Peggy heeft (zoals Leo) en die dan ook niet wist dat de camionette verkocht was aan Femke.
En volgens mij heeft niemand iets tegen Femke
En een aanslag tegen Julia lijkt me ook veel te ver gezocht

De aap zal na x aantal tijd uit de mouw komen
ik hoop snel want meestal rekt men zo'n ontknopingen veel te lang
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Eigenlijk wist niemand dat Femke ging rijden. Normaal gezien zou Julia rijden. Of misschien dacht iemand dat de camionette gekocht was voor het taxibedrijf en dat Mayra ging rijden ?
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Nog een onderscheid dat moet gemaakt worden: degene die het gepruts uitgevoerd heeft is niet noodzakelijk degene die in eerste instantie daarvan zal beschuldigd worden. :naughty:

Volgens mij heeft Eddy de camionette gesaboteerd, maar op eigen initiatief, in de zoveelste vlaag van opgekropte woede tegen Peggy.
Peter veronderstelt dat Eddy niets in die richting zal ondernemen zonder zijn instemming, dus hij zal Peggy verdenken. Ook hem kennen we als een impulsief kereltje, dus het is verre van uitgesloten dat hij zijn zoon op de verkeerde persoon zal wreken.
Vermits we recent als genoeg lijken gezien hebben, hoop ik voor hem dat die wraak niets definitiefs en bloederigs zal inhouden. :shhh:
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Misschien Eddy, en was hij zo zat dat hij er helemaal niets meer van weet ?
0 x
Gesloten