Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door maartenB »

tvx1 schreef:
Lowieke schreef:Een remleiding van een auto is vlug kapot, Peggy op haar laptop op zoek naar werk of op zoek naar wraak.
Ze heeft de sleutels van de camionette en gaat er onder liggen zogezegd voor een cd... als ik dat zou zijn zou ik de camionette een beetje voor uit plaatsen, maar ja... Peggy is en blijft een gekkin.
Die onlangs instinctief Lucas zijn leven heeft gered?
Met Peggy weet je nooit. De redding van Lucas was voor dat ze bekend heeft. Na haar bekentenis heeft ze alleen maar negatieve reactie gekregen van bijna iedereen. Het kan dus perfect zijn dat ze terug hervallen is en dus wel terug wraak wil nemen. Ik zie ze nog verdwijnen naar de gesloten instelling...
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

We hebben haar duidelijk die cd zien nemen, als kijker weten we dat ze niks gedaan heeft, maar dat weet niemand anders in het thuisdorp. ik ga er van uit dat ze niks gedaan heeft ...
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Soapseut schreef:We hebben haar duidelijk die cd zien nemen, als kijker weten we dat ze niks gedaan heeft, maar dat weet niemand anders in het thuisdorp. ik ga er van uit dat ze niks gedaan heeft ...
Hola Pola! Dat weet ik als kijker helemaal niet. Als zij die CD zocht of wilde oprapen, waarom lag zij dan op haar rug onder de camionette? Als ik daar iets zou zoeken zou ik eerder op mijn buikje gaan liggen. :denk:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Captain Cuckoo schreef:
Soapseut schreef:We hebben haar duidelijk die cd zien nemen, als kijker weten we dat ze niks gedaan heeft, maar dat weet niemand anders in het thuisdorp. ik ga er van uit dat ze niks gedaan heeft ...

Hola Pola! Dat weet ik als kijker helemaal niet.
Als zij die CD zocht of wilde oprapen, waarom lag zij dan op haar rug onder de camionette? Als ik daar iets zou zoeken zou ik eerder op mijn buikje gaan liggen. :denk:
Je neemt mij de woorden uit mijn klavier. Maar ook dit is speculeren... :thumbdown:
Laatst gewijzigd door ikke op vr 19 feb 2016, 09:47, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik ga de bewuste aflevering eens moeten opnieuw kijken bij you tube, ik dacht effectief dat ze op haar buik lag??
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Sorry, verkeerd onthouden. Peggy lag op haar buik. :oops:
Afbeelding
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het kan natuurlijk ook zijn dat Peggy iets met de camionette wou doen ongeacht wie er mee zou gaan rijden. Julia, Femke...
Dat het Femke en Lucas was had ze dan niet voorzien maar er kon wel een grijnslach af.
Nu,allemaal speculatief hé. Een feit: Femke-Peter hebben de camionette van Rosa-Peggy overgekocht en Peggy ligt eronder om een CD op te rapen en wat later doet Femke een accidenrt. Dat zijn de feiten.
0 x
Potentia Principatum
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Het zal er vooral om gaan dat veel mensen Peggy raar hebben zien doen aan die camionette. Rosa heeft haar gezien, Eddy ook, simonne heeft haar een sleutel zien terug leggen en dan vergeet ik misschien nog iemand.

Ik vermoed dat ze niks gedaan heeft, omdat we ook niks gezien hebben. Tijdens die scenes dacht ik wel "dat krijgt een staartje".

Ze had de gelegenheid, het motief en de kennis, en zoals blijde parachutemoord kan dat wel eens volstaan om haar (onschuldig) vast te zetten.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Als ze echt wou saboteren, dan had ze het wel op een onopvallendere manier kunnen doen dan op lompe wijze demonstratief onder de camionet te gaan liggen.
0 x
mysticia
Nog geen rang

Bericht door mysticia »

Mijn idee is dat ze zwart gemaakt gaat worden terwijl t haar schuld niet is.
Eddy was boos omdat ze de deur tegen hem gooide, ik weet niet of haar cd toen viel, maar Eddy kennende kan hij best die cd onder de camionette gegooid hebben.
Vooruit rijden als er iets onder je wagen doet, probeer je te vermijden, want stel dat je het stuk rijdt...

Eddy weet volgens mij niet dat de camionette van Femke is en trekt de foute conclusie en wil PEggy een hak zetten voor wat ze met zijn petekind deed...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Maar Peggy wist toch helemaal niet dat Femke en Lucas met die auto zouden gaan rijden? Als ze iets aan die auto geprutst heeft is dat dan bedoeld voor degene die er toevallig in stapt. :roll:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel dat is het hem juist. Als Peggy aan die camionette zou gesjoemeld hebben kan het ook zijn dat ze gewoon wou dat het ding in panne zou vallen om zo de LEV nog een hak te draaien. Ze kon idd niet weten dat Femke daarmee zou wegrijden maar het zou wel mooi meegenomen zijn. Pff, allemaal veronderstellingen hé.
0 x
Potentia Principatum
mysticia
Nog geen rang

Bericht door mysticia »

Daarom dus dat Peggy niet gesjoemeld heeft he... 1 fout maakt u niet direct voor alles wat misgaat in de wereld verantwoordelijk he..
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Er is toch wel iets raar aan de hand : ik heb het fragment herbekeken wanneer Eddy botst met de deur van de camionette, en Peggy stapt uit met de CD in haar hand, en als Eddy wegstapt heeft ze nog altijd die CD vast, dus is hij niet gevallen !
0 x
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph »

Oké vreemd.
Maar één ding: hoe in godsnaam weet Peggy precies wat ze moet doen om de remmen te saboteren? En van waar haalde ze de zekerheid dat iemand die ze werkelijk haatte ermee zou rijden, terwijl ze ook gewoon kon weten dat Julia achter het stuur zou zitten?
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
Gesloten