Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
En tot overmaat heeft hij een totale bodemloze "Encyclopedie" = Nancy !jessie V. schreef:Eddy is een vat zonder verstand en dat zal nooit veranderen
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 936
- x 1497
Eddy was toch altijd zo bang om terug naar de gevangenis te moeten... Als het over wraak op Peggy gaat blijft daar precies niet veel meer van over...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Las ik niet onlangs op een almanak dat dollartekens in de ogen, het zicht merkbaar vertroebelt?heidiw schreef:Eddy was toch altijd zo bang om terug naar de gevangenis te moeten... Als het over wraak op Peggy gaat blijft daar precies niet veel meer van over...
0 x
-
Meco
- Nog geen rang
Wat een degoutante verschijning in peignoir met de slip open en bloot. En dan die eeuwige seksvertoning met Nancy, pfffff 'k word het stilaan beu. Ook een zeer lelijke outfit met dat plukje haar in een staartje. Marginaal tot en met evenals Nancy. Niets van spanning bij die twee. Laat ze even met vakantie gaan zodat we er van af zijn.
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Goed gezegd. Het laatste wat me boeit is het seksleven van Eddy en Nancy, alleen al hun insinuaties.Meco schreef:Wat een degoutante verschijning in peignoir met de slip open en bloot. En dan die eeuwige seksvertoning met Nancy, pfffff 'k word het stilaan beu. Ook een zeer lelijke outfit met dat plukje haar in een staartje. Marginaal tot en met evenals Nancy. Niets van spanning bij die twee. Laat ze even met vakantie gaan zodat we er van af zijn.
Waarom moet de kijker er telkens weer van overtuigd worden dat zij seks hebben? We weten het nu al.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Haha ja 't is wreed! Nancy & Eddy zijn twee wandelende cliché'sLinne schreef:Goed gezegd. Het laatste wat me boeit is het seksleven van Eddy en Nancy, alleen al hun insinuaties.Meco schreef:Wat een degoutante verschijning in peignoir met de slip open en bloot. En dan die eeuwige seksvertoning met Nancy, pfffff 'k word het stilaan beu. Ook een zeer lelijke outfit met dat plukje haar in een staartje. Marginaal tot en met evenals Nancy. Niets van spanning bij die twee. Laat ze even met vakantie gaan zodat we er van af zijn.![]()
Waarom moet de kijker er telkens weer van overtuigd worden dat zij seks hebben? We weten het nu al.
't is stiekem ook wel een beetje grappig!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
ikke
- x 435
't Zijn 2 karikaturen samen, ik kan er wel van genieten.Meco schreef:Wat een degoutante verschijning in peignoir met de slip open en bloot. En dan die eeuwige seksvertoning met Nancy, pfffff 'k word het stilaan beu. Ook een zeer lelijke outfit met dat plukje haar in een staartje. Marginaal tot en met evenals Nancy. Niets van spanning bij die twee. Laat ze even met vakantie gaan zodat we er van af zijn.
't is veel geestiger dan het eeuwige gezaag van sommige andere personages.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik ben blij dat ik niet alleen ben met een pak ergernis als die 2 in beeld komen !Linne schreef:Goed gezegd. Het laatste wat me boeit is het seksleven van Eddy en Nancy, alleen al hun insinuaties.Meco schreef:Wat een degoutante verschijning in peignoir met de slip open en bloot. En dan die eeuwige seksvertoning met Nancy, pfffff 'k word het stilaan beu. Ook een zeer lelijke outfit met dat plukje haar in een staartje. Marginaal tot en met evenals Nancy. Niets van spanning bij die twee. Laat ze even met vakantie gaan zodat we er van af zijn.![]()
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Komaan zeg, beeld u Thuis eens in zonder die 2. Oersaai zou het zijn. Ze doen me lachen en ja,ze zijn cliché maar wel goeie!
0 x
Potentia Principatum
-
flodderke
- Poster rang 2

-
ikke
- x 435
Ooit ga ik toch een Slurfke proeven.flodderke schreef:Inderdaad ! Eddy en Nancy zijn de smaakmakers van thuis.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Eddy had volgens mij beter een hardere boenk tegen zijn hoofd gekregen, dan kon hij thuis blijven en slurfkes drinken. 
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
RWSBfan
- Poster rang 1

Ze ergeren me ook,maar hey,ze moeten ook maar spelen wat de scenaristen hun geven he.Een jaar of 7 geleden speelde Eddy in Anderlecht-shirt,nu is hij terug Buffalo.Successupporter? 
0 x