Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Bericht door jessie V. »

Eddy is een vat zonder verstand en dat zal nooit veranderen :twisted:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

jessie V. schreef:Eddy is een vat zonder verstand en dat zal nooit veranderen :twisted:
En tot overmaat heeft hij een totale bodemloze "Encyclopedie" = Nancy ! :boo: :boo: :boo:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 936
x 1497

Bericht door heidiw »

Eddy was toch altijd zo bang om terug naar de gevangenis te moeten... Als het over wraak op Peggy gaat blijft daar precies niet veel meer van over...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja,Eddy en nadenken... :lol:
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

heidiw schreef:Eddy was toch altijd zo bang om terug naar de gevangenis te moeten... Als het over wraak op Peggy gaat blijft daar precies niet veel meer van over...
Las ik niet onlangs op een almanak dat dollartekens in de ogen, het zicht merkbaar vertroebelt? :denk:
0 x
Meco
Nog geen rang

Bericht door Meco »

Wat een degoutante verschijning in peignoir met de slip open en bloot. En dan die eeuwige seksvertoning met Nancy, pfffff 'k word het stilaan beu. Ook een zeer lelijke outfit met dat plukje haar in een staartje. Marginaal tot en met evenals Nancy. Niets van spanning bij die twee. Laat ze even met vakantie gaan zodat we er van af zijn.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Meco schreef:Wat een degoutante verschijning in peignoir met de slip open en bloot. En dan die eeuwige seksvertoning met Nancy, pfffff 'k word het stilaan beu. Ook een zeer lelijke outfit met dat plukje haar in een staartje. Marginaal tot en met evenals Nancy. Niets van spanning bij die twee. Laat ze even met vakantie gaan zodat we er van af zijn.
Goed gezegd. Het laatste wat me boeit is het seksleven van Eddy en Nancy, alleen al hun insinuaties. :nope:
Waarom moet de kijker er telkens weer van overtuigd worden dat zij seks hebben? We weten het nu al. :oops:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Linne schreef:
Meco schreef:Wat een degoutante verschijning in peignoir met de slip open en bloot. En dan die eeuwige seksvertoning met Nancy, pfffff 'k word het stilaan beu. Ook een zeer lelijke outfit met dat plukje haar in een staartje. Marginaal tot en met evenals Nancy. Niets van spanning bij die twee. Laat ze even met vakantie gaan zodat we er van af zijn.
Goed gezegd. Het laatste wat me boeit is het seksleven van Eddy en Nancy, alleen al hun insinuaties. :nope:
Waarom moet de kijker er telkens weer van overtuigd worden dat zij seks hebben? We weten het nu al. :oops:
Haha ja 't is wreed! Nancy & Eddy zijn twee wandelende cliché's :oops: En hun gestoei doet mijn maag soms ook omkeren, maar langs den andere kant:

't is stiekem ook wel een beetje grappig! :razz:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
ikke
x 435

Bericht door ikke »

't Zijn 2 karikaturen samen, ik kan er wel van genieten.
't is veel geestiger dan het eeuwige gezaag van sommige andere personages.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Linne schreef:
Ik ben blij dat ik niet alleen ben met een pak ergernis als die 2 in beeld komen !
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Komaan zeg, beeld u Thuis eens in zonder die 2. Oersaai zou het zijn. Ze doen me lachen en ja,ze zijn cliché maar wel goeie!
0 x
Potentia Principatum
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Inderdaad ! Eddy en Nancy zijn de smaakmakers van thuis.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

flodderke schreef:Inderdaad ! Eddy en Nancy zijn de smaakmakers van thuis.
Ooit ga ik toch een Slurfke proeven. :mrgreen:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Eddy had volgens mij beter een hardere boenk tegen zijn hoofd gekregen, dan kon hij thuis blijven en slurfkes drinken. :crazy:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
RWSBfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door RWSBfan »

Ze ergeren me ook,maar hey,ze moeten ook maar spelen wat de scenaristen hun geven he.Een jaar of 7 geleden speelde Eddy in Anderlecht-shirt,nu is hij terug Buffalo.Successupporter? :think:
0 x
Plaats reactie