Stan Van Damme (Lennart Lemmens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Re: Stan Van Damme (Jannes Coessens)

Bericht door hannanaske »

Ik heb de indruk dat Stanneman ergens mee zit. Het is natuurlijk weer héél heftig geweest voor hem, maar ik heb toch het gevoel dat hij ergens niet kan of durft over te praten.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

hannanaske schreef:Ik heb de indruk dat Stanneman ergens mee zit. Het is natuurlijk weer héél heftig geweest voor hem, maar ik heb toch het gevoel dat hij ergens niet kan of durft over te praten.
Ah ja, als Emma een tijdje weg is, gaat hij haar introductie om dicht bij Renée te geraken wel missen. :dance:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

hannanaske schreef:Ik heb de indruk dat Stanneman ergens mee zit. Het is natuurlijk weer héél heftig geweest voor hem, maar ik heb toch het gevoel dat hij ergens niet kan of durft over te praten.
Waarschijnlijk zal zijn moeder dan weer haar beroemde troost uiten : " Maar jongen toch ! Allez, kom eens hier " :wtf:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Slecht rapport is voor 1 keer een stuk chocolade mee naar school :thumbup:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Crackers schreef:Slecht rapport is voor 1 keer een stuk chocolade mee naar school :thumbup:
Wat een verwennerij zeg ! Een stuk chocolade .... :crazy:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

En Stanneman die het katje overneemt om het aan zijn liefke te geven. Wel schattig. Nu maar hopen dat liefke ook niet allergisch is. :lol:
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Stan :clap: :thumbup:

Ik was al bang dat hij die kat eerst zelf wou, en vervolgens een hysterische Judith als resultaat, maar gelukkig toch niet.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Lazylady schreef:Stan :clap: :thumbup:

Ik was al bang dat hij die kat eerst zelf wou, en vervolgens een hysterische Judith als resultaat, maar gelukkig toch niet.
Ik vrees nu dat Wiske een lange verhuisweg zal moeten afleggen.... Zomaar een katje aan je lief schenken die geen eens toestemming denkt te moeten vragen aan haar ouders! Dat is vragen om miserie. Wat een slecht idee, dieren geef je niet als verrassing, dat zijn levende wezens die moeten verzorgd worden en niet als waarloos materiaal behandelt worden. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: Waar zitten ze in "Thuis" met hun gedachten?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Mss hebben die 2 scenes met Wiske als cadeau net de bedoeling om de boodschap mee te geven "Geef niet zomaar een poes cadeau zonder ..." :)
Iets van op den almanak wellicht. :whistle:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:Mss hebben die 2 scenes met Wiske als cadeau net de bedoeling om de boodschap mee te geven "Geef niet zomaar een poes cadeau zonder ..." :)
Wie weet? Maar toch vind ik een slechte zet. Om echt die boodschap mee te geven, wachten ze te lang om aan te tonen dat 't een slecht idee is. Wie weet hoeveel poesjes er nu al uit een asiel gehaald werden om cadeau te geven? En hoeveel van die cadeautjes alweer onderweg zijn naar een nieuwe thuis of retour asiel?
:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

ikke schreef:
Lazylady schreef:Stan :clap: :thumbup:

Ik vrees nu dat Wiske een lange verhuisweg zal moeten afleggen.... Zomaar een katje aan je lief schenken die geen eens toestemming denkt te moeten vragen aan haar ouders! Dat is vragen om miserie. Wat een slecht idee, dieren geef je niet als verrassing, dat zijn levende wezens die moeten verzorgd worden en niet als waarloos materiaal behandelt worden. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: Waar zitten ze in "Thuis" met hun gedachten?
x 2. Al de sensibiliseringscampagnes die er waren rond de feestdagen om geen "huisdieren" als geschenk te geven omdat die levende wezens toch maar een paar maanden later gedumpt worden, zijn te niet gedaan. :thumbdown:
0 x
mysticia
Nog geen rang

Bericht door mysticia »

Ja eerst vragen of dat ok is aan de ouders had wel beter geweest ind. Dit huisdier was weer heel kort te zien in alle geval. Of ze moeten dit als insteek gebruiken om de ouders van Renée te introduceren natuurlijk :denk:
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Even een moment van bezinning - als Thuis een educatief programma is dan leren mensen wel meer verkeerde zaken dan over huisdieren als geschenk. Ik ben het absoluut eens met de verontwaardiging over zulke handelingen, maar dit is wel in hetzelfde Thuis waar iedereen met iedereen ontrouw is, mannen vrouwen in elkaar tremmen, mensen ontvoerd worden en (bijna) gedood .... uuhhhh.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Amiche schreef:Even een moment van bezinning - als Thuis een educatief programma is dan leren mensen wel meer verkeerde zaken dan over huisdieren als geschenk. Ik ben het absoluut eens met de verontwaardiging over zulke handelingen, maar dit is wel in hetzelfde Thuis waar iedereen met iedereen ontrouw is, mannen vrouwen in elkaar tremmen, mensen ontvoerd worden en (bijna) gedood .... uuhhhh.
Daar heb je gelijk in natuurlijk, maar het verschil is dat behalve de scheve schaatsen die andere dingen niet alledaags zijn terwijl het leuren met dieren schering en inslag is. En terwijl alle diensten voor dierenbescherming er zo op hameren om dieren niet te plaatsen via Facebook hebben de makers toch de hoofdvogel afgeschoten door Lowie dit wel te laten doen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

En scheve schaatsen zijn dan wel alledaags? Dat is dan wel jammer.
Nu als Stanneman het katje aan Renee geeft is dat toch wel mooi vind ik. En maar hopen dat wiske nu een goede thuis gevonden heeft. Ik denk zo dat we wiske alleen nog gaan horen (via Renee) maar niet meer zien.
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie