Stan Van Damme (Lennart Lemmens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Re: Stan Van Damme (Jannes Coessens)
Ik heb de indruk dat Stanneman ergens mee zit. Het is natuurlijk weer héél heftig geweest voor hem, maar ik heb toch het gevoel dat hij ergens niet kan of durft over te praten.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Ah ja, als Emma een tijdje weg is, gaat hij haar introductie om dicht bij Renée te geraken wel missen.hannanaske schreef:Ik heb de indruk dat Stanneman ergens mee zit. Het is natuurlijk weer héél heftig geweest voor hem, maar ik heb toch het gevoel dat hij ergens niet kan of durft over te praten.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Waarschijnlijk zal zijn moeder dan weer haar beroemde troost uiten : " Maar jongen toch ! Allez, kom eens hier "hannanaske schreef:Ik heb de indruk dat Stanneman ergens mee zit. Het is natuurlijk weer héél heftig geweest voor hem, maar ik heb toch het gevoel dat hij ergens niet kan of durft over te praten.

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Slecht rapport is voor 1 keer een stuk chocolade mee naar school 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Wat een verwennerij zeg ! Een stuk chocolade ....Crackers schreef:Slecht rapport is voor 1 keer een stuk chocolade mee naar school

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
En Stanneman die het katje overneemt om het aan zijn liefke te geven. Wel schattig. Nu maar hopen dat liefke ook niet allergisch is. 

0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Stan
Ik was al bang dat hij die kat eerst zelf wou, en vervolgens een hysterische Judith als resultaat, maar gelukkig toch niet.

Ik was al bang dat hij die kat eerst zelf wou, en vervolgens een hysterische Judith als resultaat, maar gelukkig toch niet.
0 x
-
- x 435
Ik vrees nu dat Wiske een lange verhuisweg zal moeten afleggen.... Zomaar een katje aan je lief schenken die geen eens toestemming denkt te moeten vragen aan haar ouders! Dat is vragen om miserie. Wat een slecht idee, dieren geef je niet als verrassing, dat zijn levende wezens die moeten verzorgd worden en niet als waarloos materiaal behandelt worden.Lazylady schreef:Stan![]()
![]()

0 x
-
- Poster rang 5
Mss hebben die 2 scenes met Wiske als cadeau net de bedoeling om de boodschap mee te geven "Geef niet zomaar een poes cadeau zonder ..." 
Iets van op den almanak wellicht.

Iets van op den almanak wellicht.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Wie weet? Maar toch vind ik een slechte zet. Om echt die boodschap mee te geven, wachten ze te lang om aan te tonen dat 't een slecht idee is. Wie weet hoeveel poesjes er nu al uit een asiel gehaald werden om cadeau te geven? En hoeveel van die cadeautjes alweer onderweg zijn naar een nieuwe thuis of retour asiel?lord F. schreef:Mss hebben die 2 scenes met Wiske als cadeau net de bedoeling om de boodschap mee te geven "Geef niet zomaar een poes cadeau zonder ..."

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
x 2. Al de sensibiliseringscampagnes die er waren rond de feestdagen om geen "huisdieren" als geschenk te geven omdat die levende wezens toch maar een paar maanden later gedumpt worden, zijn te niet gedaan.ikke schreef:Ik vrees nu dat Wiske een lange verhuisweg zal moeten afleggen.... Zomaar een katje aan je lief schenken die geen eens toestemming denkt te moeten vragen aan haar ouders! Dat is vragen om miserie. Wat een slecht idee, dieren geef je niet als verrassing, dat zijn levende wezens die moeten verzorgd worden en niet als waarloos materiaal behandelt worden.Lazylady schreef:Stan![]()
![]()
Ik was al bang dat hij die kat eerst zelf wou, en vervolgens een hysterische Judith als resultaat, maar gelukkig toch niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar zitten ze in "Thuis" met hun gedachten?

0 x
-
- Nog geen rang
Ja eerst vragen of dat ok is aan de ouders had wel beter geweest ind. Dit huisdier was weer heel kort te zien in alle geval. Of ze moeten dit als insteek gebruiken om de ouders van Renée te introduceren natuurlijk 

0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Even een moment van bezinning - als Thuis een educatief programma is dan leren mensen wel meer verkeerde zaken dan over huisdieren als geschenk. Ik ben het absoluut eens met de verontwaardiging over zulke handelingen, maar dit is wel in hetzelfde Thuis waar iedereen met iedereen ontrouw is, mannen vrouwen in elkaar tremmen, mensen ontvoerd worden en (bijna) gedood .... uuhhhh.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Daar heb je gelijk in natuurlijk, maar het verschil is dat behalve de scheve schaatsen die andere dingen niet alledaags zijn terwijl het leuren met dieren schering en inslag is. En terwijl alle diensten voor dierenbescherming er zo op hameren om dieren niet te plaatsen via Facebook hebben de makers toch de hoofdvogel afgeschoten door Lowie dit wel te laten doen.Amiche schreef:Even een moment van bezinning - als Thuis een educatief programma is dan leren mensen wel meer verkeerde zaken dan over huisdieren als geschenk. Ik ben het absoluut eens met de verontwaardiging over zulke handelingen, maar dit is wel in hetzelfde Thuis waar iedereen met iedereen ontrouw is, mannen vrouwen in elkaar tremmen, mensen ontvoerd worden en (bijna) gedood .... uuhhhh.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
En scheve schaatsen zijn dan wel alledaags? Dat is dan wel jammer.
Nu als Stanneman het katje aan Renee geeft is dat toch wel mooi vind ik. En maar hopen dat wiske nu een goede thuis gevonden heeft. Ik denk zo dat we wiske alleen nog gaan horen (via Renee) maar niet meer zien.
Nu als Stanneman het katje aan Renee geeft is dat toch wel mooi vind ik. En maar hopen dat wiske nu een goede thuis gevonden heeft. Ik denk zo dat we wiske alleen nog gaan horen (via Renee) maar niet meer zien.
0 x
Potentia Principatum