Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
-
- Poster rang 5
Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Ja, ze waren gezellig gaan zwemmen. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Met Frank als badmeester?
Peggy heeft een stinkend potje open gedaan - ik vrees dat buiten zijzelf ook wel een aantal andere mensen vuil bekeken zullen worden.

Peggy heeft een stinkend potje open gedaan - ik vrees dat buiten zijzelf ook wel een aantal andere mensen vuil bekeken zullen worden.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Op alleen haar bekentenis zal toch geen rechtszaak volgen. Er is verder niks vast te stellen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Dat weet ik niet zo zeker.
Niet vergeten dat indertijd iedereen heeft gelogen voor Peggy, op vraag van Waldek - om Rosa te sparen.
Peter is advocaat - volgens mij kan hij altijd een aanvraag doen om de zaak te heropenen omdat er nieuwe elementen zijn opgedoken.
Er zijn nu wel getuigen.
Frank mag dan wel zeggen dat hij nooit tegen zijn dochter zal getuigen, maar zullen Renzo en Rosa ook meineed plegen?
Ook Femke, Eddy en Nancy waren erbij toen Peggy vertelde wat er gebeurd is.
Maar Peter is momenteel buiten zichzelf van woede; of dit de weg is die hij gaat kiezen om Peggy 'haar verdiende loon' te laten krijgen, valt af te wachten.
Niet vergeten dat indertijd iedereen heeft gelogen voor Peggy, op vraag van Waldek - om Rosa te sparen.
Peter is advocaat - volgens mij kan hij altijd een aanvraag doen om de zaak te heropenen omdat er nieuwe elementen zijn opgedoken.
Er zijn nu wel getuigen.
Frank mag dan wel zeggen dat hij nooit tegen zijn dochter zal getuigen, maar zullen Renzo en Rosa ook meineed plegen?
Ook Femke, Eddy en Nancy waren erbij toen Peggy vertelde wat er gebeurd is.
Maar Peter is momenteel buiten zichzelf van woede; of dit de weg is die hij gaat kiezen om Peggy 'haar verdiende loon' te laten krijgen, valt af te wachten.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik, denk dat alleen de getuigenis van Frank een aanleiding zou kunnen zijn. Heeft er verder nog iemand met eigen ogen gezien wat er aan dat water gebeurd is?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Nee, voor zover ik weet niet.
Maar als Rosa en Renzo bevestigen dat dit het verhaal is dat Peggy aan Peter en co heeft verteld, dan ziet het er toch niet goed uit voor haar denk ik.
Voor een rechtbank dan.
Maar of het tot een nieuwe rechtszaak gaat komen, dat valt nog te bezien.
Maar als Rosa en Renzo bevestigen dat dit het verhaal is dat Peggy aan Peter en co heeft verteld, dan ziet het er toch niet goed uit voor haar denk ik.
Voor een rechtbank dan.
Maar of het tot een nieuwe rechtszaak gaat komen, dat valt nog te bezien.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Dat is het nu, er is nooit een zaak geweest tegen Peggy. Ze is van niets vrijgesproken omdat ze zelfs niet officieel beschuldigd is geweest. Ik vind het eigenlijk een beetje de spreekwoordelijke vijgen na pasen. Ik kan me zelfs goed inbeelden dat de eerste vraag van de recherche of de onderzoeksrechter zou zijn: "waarom komen jullie hier nu pas mee?"
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Als de zaak van Peter toch gaat voorkomen denk ik dat het daarin met name een rol kan spelen - en kan Peter daarmee min of meer vrijgepleit worden; ook vanwege tijdelijk niet toerekingsvatbaar zijn. Als men hem in het gelijk stelt kan daarmee wellicht een zaak tegen Peggy alsnog geopend worden.
Maar ik vrees dat dit geen juridische zaak wordt - die moordzucht (die er al de hele tijd was volgens mij en ik snap niet dat die engerd daar mee wegkomt) gaat mogelijk meer een vervolg op de kloppartij bij de Z&Z brengen - en dan schoonzoon samen met schoonpapa. Twee creeps - geef mij dan maar 100 x Peggy hoor - hoezeer ze ook een stookster en dom minkukel is.
Maar ik vrees dat dit geen juridische zaak wordt - die moordzucht (die er al de hele tijd was volgens mij en ik snap niet dat die engerd daar mee wegkomt) gaat mogelijk meer een vervolg op de kloppartij bij de Z&Z brengen - en dan schoonzoon samen met schoonpapa. Twee creeps - geef mij dan maar 100 x Peggy hoor - hoezeer ze ook een stookster en dom minkukel is.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- Poster rang 5
De kern mis je toch hoor. Het gaat erom dat Peggy het leven van een baby in gevaar bracht en dat moest Frank er niet op tijd bij geweest zijn Lukas er niet meer was.Amiche schreef:Twee creeps - geef mij dan maar 100 x Peggy hoor - hoezeer ze ook een stookster en dom minkukel is.
Moest het over jouw kind gaan zou je net zo reageren als Peter.
0 x
-
- x 435
En Peggy ook niet. Dus: geen zaak, maar 2 begrafenissen zouden er geweest zijn.lord F. schreef: moest Frank er niet op tijd bij geweest zijn Lukas er niet meer was.
Maar dit ruikt naar speculeren.
Feit is dat Peggy om de één of andere onbegrijpelijke reden de juiste versie van de gebeurtenis vertelde aan alle betrokkenen.
Maar wat zullen de gevolgen daarvan zijn? Ik wacht geduldig af wat ze ons op TV zullen voorschotelen.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik niet - want door vast te houden aan het verleden, zou ik niet alleen mijn toekomst naar de jeweetwel helpen maar die van mijn kind erbij.lord F. schreef:De kern mis je toch hoor. Het gaat erom dat Peggy het leven van een baby in gevaar bracht en dat moest Frank er niet op tijd bij geweest zijn Lukas er niet meer was.Amiche schreef:Twee creeps - geef mij dan maar 100 x Peggy hoor - hoezeer ze ook een stookster en dom minkukel is.
Moest het over jouw kind gaan zou je net zo reageren als Peter.
Ze hebben al die tijd niet geweten wat er gebeurd was, maar nu opeens moet Peggy 'kapot'?
Zegt meer over Peter dan over Peggy, die in die periode heel labiel was.
Niet alleen door haar blindheid en door Peter die haar van de ene dag op de andere liet stikken, maar ook door de babyborrel die uitgerekend op de eerste huwelijksverjaardag moest gehouden worden.
Peggy is geen heilige en doet vaak heel domme dingen, maar Peter moet voor haar zeker niet onderdoen.
En dat hij nu nog elke dag met Peggy te maken heeft, heeft Peterke alleen maar aan zichzelf te danken.
Die man loopt al die hele tijd op wraak te zinnen, anders zou hij zijn geld wel ergens anders geïnvesteerd hebben.
Zoals jij het beschrijft lord F., komt het bij mij over alsof alle mensen op de wereld in dit geval Peggy dood zouden willen.
Maar lang niet iedereen zit zo in elkaar, gelukkig maar.
0 x
-
- Poster rang 5
Dat heb ik niet gezegd.
Er is wel een verschil tss zeggen dat je iemand kapot gaat maken en dat ook doen.
Maar de eerste reactie kan ik wel begrijpen.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ok, maar dat kon ik uit je posting niet opmaken, dat het ging over de eerste reactie. 

0 x
-
- Poster rang 5
Wel, moest blijken dat Peter daadwerkelijk Peggy gaat vermoorden ga ik mijn mening bijstellen.satine schreef:Ok, maar dat kon ik uit je posting niet opmaken, dat het ging over de eerste reactie.

Maar ik neem aan dat hij daar twee keer zal over nadenken.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Dit is al lang zijn eerste reactie niet meer maar een anderhalf jaar durende reactie. Hij is Peggy ook al anderhalf jaar kapot aan het maken maar het wordt door velen blijkbaar niet ingezien niet dat zijn voortdurende psychische terreur duizend keer erger is dan één fysieke aframmeling. Hij en Femke hebben Peggy kapotgemaakt en zijn het tot op vandaag blijven doen met hun voortdurende wraakacties. Peggy is niet de eerste en als hij zo verder doet zal ze bijlange ook de laatste niet zijn. En nadenken zal hij, over verdere wraak maar niet over de gevolgen want als je in zo'n state of mind zit kan je dat niet meer. En het grote verschil met Peggy is dat zijn voorbedachtheid wel kan aangetoond worden.lord F. schreef:Dat heb ik niet gezegd.Er is wel een verschil tss zeggen dat je iemand kapot gaat maken en dat ook doen.
0 x